کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

بخشداران هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد را رصد کنند/ در اعمال نظارت‌ها با هیچ فردی تعارف نداریم

27 مرداد 1397 ساعت 22:08

تمامی اتفاقات و مسائل بخش نظیر تجمعات، سخنرانی، فعالیت های دانشجویی و ... به صورت پیش خبر و همچنین خبر کامل به دفتر سیاسی و انتخابات ارسال شود.


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد رصد فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و گفت: هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستاها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.
به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی پرواز در این نشست که با حضور بخشداران، معاون فرماندار شهرستان چرام و کارشناسان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخشداران مطابق قانون عمل کنند و از حقشان دفاع کنند.
وی گفت: برنامه دفتر سیاسی و انتخابات نظارت روش‌مند و هدف‌مند بر عملکرد بخشداران، فرمانداران و رصد فعالیت مدیران‌کل است در این اعمال نظارت‌ها با هیچ فردی تعارف نداریم و نتیجه این ارزیابی‌ها به مقامات مافوق ارائه می‌شود.
پرواز، بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت و  همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط بخشداران و فرمانداران تأکید کرد و افزود: بخشدار به عنوان مدیر دولت تدبیر و امید موظف است از عملکرد این دولت دفاع کند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات خاطرنشان کرد: بخشداران و معاونین فرماندار در عین رعایت اصل سلسله مراتب، با فرماندارن هماهنگی صدرصدی داشته باشند.
پرواز، بر ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در بخش‌ها به صورت مستند و با ذکر جزئیات به مردم تأکید کرد و گفت: بخشداران از ظرفیت رسانه‌ها جهت اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند.
وی  رصد فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و تأکید کرد: هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستاها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.
این مسؤول همچنین تأکید کرد: تمامی اتفاقات و مسائل بخش نظیر تجمعات، سخنرانی، فعالیت های دانشجویی و ... به صورت پیش خبر و همچنین خبر کامل به دفتر سیاسی و انتخابات ارسال شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات اظهار داشت: بخشداران از فعالیت‌های با نشاط و قانونمند دانشجویی دفاع نمایند و زمینه حضور و مشارکت فعالانه مردم در مسائل اجتماعی و سیاسی را فراهم کنند.


کد مطلب: 402332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402332/بخشداران-هرگونه-فعالیت-زودرس-انتخاباتی-کهگیلویه-بویراحمد-رصد-کنند-اعمال-نظارت-ها-هیچ-فردی-تعارف-نداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1