تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۰۱۶
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تدوین کتاب «شهروندان کوچک» در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
تدوین کتاب «شهروندان کوچک» در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ هادی زارع پور امروز ظهر در چهارمین نشست شورای آموزش‌وپرورش که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در نشست فرهنگ عمومی از دستگاه‌های مرتبط شامل محیط‌زیست، منابع طبیعی، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و میراث فرهنگی استان خواستیم برای تدوین این کتاب اظهارنظر کنند که فقط شهرداری یاسوج در این رابطه پیشنهاد‌هایی را ارائه داد.

وی بیان داشت: شهرداری‌ها 5 درصد از عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی، تفکیک زمین‌ها، پذیره و نوسازی علاوه بر عوارض مذکور را که دریافت می‌کنند به آموزش‌وپرورش استان اختصاص دهند که سال گذشته 300 میلیون تومان اعتبار در این بخش پیش‌بینی کردیم و 118 میلیون تومان به شهرداری‌ها ابلاغ شد اما تا کنون این اعتبارات محقق نشده است.
زارع پور افزود: آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی ۱۶ شاخص کشوری از هشت استان برتر کشور شناخته شد که در ۱۱ شاخص آن از میانگین کشوری هم بالاتر بود.
وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای آماده‌شده است که به‌زودی با فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی به امضا می‌رسد و در این تفاهم‌نامه علاوه بر آموزش یادگیری محلی، مهارت و فن آموزی هم در کنار آن انجام و گواهی نیز صادر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب آقای حاج زارع پور ، بیایید برای یک بار هم که شده نظری داشته باشید بر ریاست شهرستان دنا تا باشد برای اجر اخروی جنابعالی در غیر اینصورت نخواهیم بخشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1