کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تدوین کتاب «شهروندان کوچک» در کهگیلویه و بویراحمد

14 مرداد 1397 ساعت 18:07

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «شهروندان کوچک» در قالب 5 فصل آشنایی مشاغل، ایمنی و بهداشت، مقررات اجتماعی، صرفه‌جویی در 45 صفحه تا مهرماه جاری طراحی و تدوین می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان دبستانی استان قرار می‌گیرد.


 هادی زارع پور امروز ظهر در چهارمین نشست شورای آموزش‌وپرورش که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در نشست فرهنگ عمومی از دستگاه‌های مرتبط شامل محیط‌زیست، منابع طبیعی، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و میراث فرهنگی استان خواستیم برای تدوین این کتاب اظهارنظر کنند که فقط شهرداری یاسوج در این رابطه پیشنهاد‌هایی را ارائه داد.

وی بیان داشت: شهرداری‌ها 5 درصد از عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی، تفکیک زمین‌ها، پذیره و نوسازی علاوه بر عوارض مذکور را که دریافت می‌کنند به آموزش‌وپرورش استان اختصاص دهند که سال گذشته 300 میلیون تومان اعتبار در این بخش پیش‌بینی کردیم و 118 میلیون تومان به شهرداری‌ها ابلاغ شد اما تا کنون این اعتبارات محقق نشده است.
زارع پور افزود: آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی ۱۶ شاخص کشوری از هشت استان برتر کشور شناخته شد که در ۱۱ شاخص آن از میانگین کشوری هم بالاتر بود.
وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای آماده‌شده است که به‌زودی با فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی به امضا می‌رسد و در این تفاهم‌نامه علاوه بر آموزش یادگیری محلی، مهارت و فن آموزی هم در کنار آن انجام و گواهی نیز صادر می‌شود.


کد مطلب: 402016

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402016/تدوین-کتاب-شهروندان-کوچک-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1