تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۱۹۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

سهل‌انگاران تامین و توزیع دارو در کهگیلویه و بویراحمد منتظر برخورد قاطع باشند

۱
۰
سهل‌انگاران تامین و توزیع دارو در کهگیلویه و بویراحمد منتظر برخورد قاطع باشند
کبنا ؛ اورنگ ایلامی در نشست ستاد توزیع دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تامین داروهای مورد نیاز استان و پیشگیری از هرگونه اختلال در ارائه خدمات دارویی به عنوان یک اولویت در دستور کار است.
وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی با نگاهی واقع بینانه دغدغه به حداقل رساندن مطالبات شرکت‌های دارویی در استان را دارد و این مهم باید در کنار دور اندیشی نسبت به شرایط کنونی کشور در نظر گرفته شود.
ایلامی افزود: مجموعه بهداشت و درمان استان با در نظر گرفتن میزان اثر بخشی داروها، گروه‌های سنی، کثرت و تنوع  بیماری و همچنین هزینه‌های متحمل شده به بیمار و مجموعه درمان،  اولویت بندی کرده و  اقدام به تامین اقلام مورد نیاز می‌کند.
وی با بیان این نکته که تامین دارو بیماران و امنیت روحی این طیف جز مطالبات نظام جمهوری اسلامی بوده و در تمام سطوح بر اولویت آن اتفاق نظر است، ادامه داد: تامین اقلام دارویی برای دانشگاه علوم پزشکی استان یک اصل بوده و نحوه مدیریت تامین و توزیع در سطح استان ضروری بوده و با توجه به حساسیت موضوع  با هر نوع سهل انگاری به شدت برخورد می‌شود.
ایلامی بیان کرد: بهبود و رونق شرکت‌های داروسازی و به تبع آن شرکت‌های پخش دارو و همچنین ایجاد بستر لازم برای پویایی در مباحث تحقیقاتی برای دانشگاه علوم پزشکی استان روشن است و انتظار می‌رود این شرکت‌ها نیز درکی منطقی از  نظام سلامت داشته باشند تا با این نگاه‌ها چرخه تولید، توزیع و مصرف، معیوب یا مختل نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
United States
اقای دکتر کدوم برخورد.سه ماه پیش بخاطر گرانی دارو لیورگل140 داروخانه شبانه روزی شکایت کردیم هیچ برخوردی نشد. شعار ندین عمل کنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1