تاریخ انتشار
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۰۱۸۳۰
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

وقتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دور از دسترس جوانان دهدشت قرار دارد / استمداد «دمساز» از فرماندار

۱
۰
وقتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دور از دسترس جوانان دهدشت قرار دارد / استمداد «دمساز» از فرماندار
کبنا ؛رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران کهگیلویه در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: آموزش‌های ارائه شده در مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت در 17 رشته و بیش از 70 مهارت به صورت رایگان به متقاضیان و بدون محدودیت یا شرایط سنی خاص ارائه می‌شود.
طاهر دمساز عنوان کرد:8 کارگاه در مرکز برای ارائه آموزش‌های ثابت است و آموزش‌های سیار نیز با برگزاری کار گاه‌های آموزشی در روستاها یا بخش‌ها و نهادهای مختلف ارائه می‌شود.
دمساز بیان کرد: در حال حاضر بیش از 30 کارگاه آموزشی برگزارشده که از این تعداد 5 کارگاه ثابت است و آموزش‌هایی در رشته‌های برق صنعتی، تاسیسات، تعمیرات لوازم خانگی، برق خودرو، لوله کشی، جوشکاری، تعمیر ماشین الات کشاورزی به بیش از 60 شرکت کننده ارائه می‌شود  و بیش از 20 کارگاه دیگر نیز به صورت سیار در روستاها و نهادهای مختلف آموزش طراحی دوخت، خدمات کشاورزی و...ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه‌ای تفاهم‌های نامه مشترکی با نهادهایی از جمله زندان، بهزیستی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف دارد و به جامعه هدف این نهادها نیز آموزش‌های ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به فاصله زیاد مرکز فنی و حرفه‌ای برادران از شهر دهدشت و بالا رفتن هزینه ایاب و ذهاب که سبب کاهش استقبال جوانان برای شرکت در کارگاه‌ها شده است گفت: با توجه به ظرفیت مناسب کارگاه‌ها و آموزش‌های ارائه شده در مرکز فنی و حرفه‌ای برای جوانان جویای کار، انتظار می‌رود فرماندار کهگیلویه و مسولان تدبیری جدی بیندیشند و اگر اداره ای ساختمان بلااستفاده یا مازاد دارد آن را در اختیار مرکز فنی و حرفه‌ای قرار دهند.
دمساز در پایان با بیان اینکه حجم زیادی از کارهای اداری، آموزش، آزمون وابسته به اینترنت است تصریح کرد: به علت نبود خط تلفن ثابت و  داشتن اینترنت ناپایدار مجبور شدیم سایت سنجش الکترونیک خود را به مرکز خواهران منتقل کنیم.
به گزارش کبنا از دهدشت، مرکز فنی و حرفه‌ای برادران  دهدشت در کیلومتر پنج جاده دهدشت - چرام  واقع است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مدير شايسته و مردمى جناب آقاى دمساز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1