کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

وقتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دور از دسترس جوانان دهدشت قرار دارد / استمداد «دمساز» از فرماندار

6 مرداد 1397 ساعت 16:41

با توجه به ظرفیت مناسب کارگاه‌ها و آموزش‌های ارائه شده در مرکز فنی و حرفه‌ای برای جوانان جویای کار، انتظار می‌رود فرماندار کهگیلویه و مسولان تدبیری جدی بیندیشند و اگر اداره ای ساختمان بلااستفاده یا مازاد دارد آن را در اختیار مرکز فنی و حرفه‌ای قرار دهند.


رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران کهگیلویه در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: آموزش‌های ارائه شده در مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت در 17 رشته و بیش از 70 مهارت به صورت رایگان به متقاضیان و بدون محدودیت یا شرایط سنی خاص ارائه می‌شود.
طاهر دمساز عنوان کرد:8 کارگاه در مرکز برای ارائه آموزش‌های ثابت است و آموزش‌های سیار نیز با برگزاری کار گاه‌های آموزشی در روستاها یا بخش‌ها و نهادهای مختلف ارائه می‌شود.
دمساز بیان کرد: در حال حاضر بیش از 30 کارگاه آموزشی برگزارشده که از این تعداد 5 کارگاه ثابت است و آموزش‌هایی در رشته‌های برق صنعتی، تاسیسات، تعمیرات لوازم خانگی، برق خودرو، لوله کشی، جوشکاری، تعمیر ماشین الات کشاورزی به بیش از 60 شرکت کننده ارائه می‌شود  و بیش از 20 کارگاه دیگر نیز به صورت سیار در روستاها و نهادهای مختلف آموزش طراحی دوخت، خدمات کشاورزی و...ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه‌ای تفاهم‌های نامه مشترکی با نهادهایی از جمله زندان، بهزیستی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف دارد و به جامعه هدف این نهادها نیز آموزش‌های ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به فاصله زیاد مرکز فنی و حرفه‌ای برادران از شهر دهدشت و بالا رفتن هزینه ایاب و ذهاب که سبب کاهش استقبال جوانان برای شرکت در کارگاه‌ها شده است گفت: با توجه به ظرفیت مناسب کارگاه‌ها و آموزش‌های ارائه شده در مرکز فنی و حرفه‌ای برای جوانان جویای کار، انتظار می‌رود فرماندار کهگیلویه و مسولان تدبیری جدی بیندیشند و اگر اداره ای ساختمان بلااستفاده یا مازاد دارد آن را در اختیار مرکز فنی و حرفه‌ای قرار دهند.
دمساز در پایان با بیان اینکه حجم زیادی از کارهای اداری، آموزش، آزمون وابسته به اینترنت است تصریح کرد: به علت نبود خط تلفن ثابت و  داشتن اینترنت ناپایدار مجبور شدیم سایت سنجش الکترونیک خود را به مرکز خواهران منتقل کنیم.
به گزارش کبنا از دهدشت، مرکز فنی و حرفه‌ای برادران  دهدشت در کیلومتر پنج جاده دهدشت - چرام  واقع است.
 


کد مطلب: 401830

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401830/وقتی-مرکز-آموزش-فنی-حرفه-ای-دور-دسترس-جوانان-دهدشت-قرار-استمداد-دمساز-فرماندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1