تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۰۱۳۱۴
در صفحه شخصی اینستاگرام

پاسخ تاجگردون به ادعای ساواکی بودن «بهرام تاجگردون»

۲۴
۷
پاسخ تاجگردون به ادعای ساواکی بودن «بهرام تاجگردون»
کبنا ؛به قول عزيزي اين سه نفر از يك خانواده معلوم الحال پاشونو از گليمشون درازتر كردند. يكيشون بعد از سالها مبارزه و عبادت حق مظلومانه در بستر بيماريست. يكي بعد از سالها جنگ در گلزار شهداي گچساران آرميده است و يكيشون بعد از سالها خدمت به وطن با راي هفتادو پنج درصدي افتخار نوكري مردمش را دارد. حالا تهديد ميشن پاشونو از گليمشون درازتر نكنند. خدا بزرگ است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عبادی فیروزاباد
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترغلامرضا تاجگردون مردبا غیرت وبا اصالت لرتباران این دیارجنابعالی وخانوده محترمتان درخدمت نظام وانقلاب ومردم محروم استان هستیدوبودایدوکسانی که تهمت به خانوده محترم. وبزرگ این مردان روزهای سخت ا بودایدوکسانی که جنابعالی وخانوده محترمتان را موردحجمه تهمت وافتراقراردادندکسانی هستندکه ازروی غرض ورزی وحسادت بوده وهست وهمه مردم این دیارازرشادتها وشهامت وجسارت مثال زدنی جنابعالی درمجلس شورای اسلامی را. ازیادنخواهندبردوهمیشه درخدمت انقلاب وکشورپهناورایران زمین بوده هست وتاریخ به نیکی ازشما یادخواهدکردبگذارکسانی که همیشه دنبال شما وخانوده محترم حضرتعالی تهمت افترا میزنندبه خداوندبزرگ تبارک وتعالی سپرده شوندچوب خدا صدا نداردانشالا خداوندجواب انان را خواهددادهمیشه سربلندوسرافرازوپیروزماندگارباشید
Iran, Islamic Republic of
. یکی از. شما هم در مظان اتهام هست
Romania
بترس از کسی که .ا با ابراز تاسف از حمله ناجوانمردانه انسانها. که برای تصاحب چند صباحی صندلی وپستی دست وپا میزند وانسانیت را زیر سوال میبرد وانسایت را به چهار بازار حراج گذاشته مردم شریف وبزرگوار استان کهکیلویه وبویراحمد جنبش انقلابی قبل از انقلاب را ومبارزات با طاغوت زمان قبل از انقلاب را جز درشناسنامه وقواره حاج بهرام تاج گردون در کس دیگر ندیدند مردم وسادات بزرگوار وعلمای عزیز بیدک اگر شهادت ندهند واطلاعیه وبیانیه ندهند از دوران تبعیدوخون دل خوردن آقای تاج گردونکه مدت زیادی این سادات زحمت حراست ووحفاظت ونگهداری در مخفیگاها را میکشیدند روز قیامت در پیشگاه حق تعالی بدهکار وپاسخگو خواهند بود
حاج حسین نارکی پاسدار
Iran, Islamic Republic of
بنطر بنده هرکس که لیاقت خدمت به مردم را دارد باید در صحنه باشد واون کس کسی نیست جزء حاج غلامرضا تاجگردون
سید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
باید به جناب جعفری گفت: نه هر سنگ از بدخشان میتوان گفتش که لعل است،،،بسی خون جگر باید که تا لعل بدخشان شد.اگر ادعای ایشون به فرض محال هم راست باشه حاج بهرام حر زمان ماست.
Iran, Islamic Republic of
تاریخ بهرام تاجگردون را تکرار نخوهد کرد بی انصافی است. بزرگی مهدی پور بویراحمد گرمسیر
ارسال
Iran, Islamic Republic of
حاج عليمراد جعفري با مصاحبه اش و رو كردن يكي از ناب ترين كارت هاي كه در صندوقچه اسرارش داشت . تاجگردون آورد كه شايد احمدي نژاد با.كرد. مصاحبه جعفري با فصلي نو به دليل محتوا و تاثيرات اجتماعي كه به دنبال خواهد داشت به گمانم يكي از بي بديل ترين و ناب ترين مصاحبه ها در تمام ادوار تاريخ رسانه هاي استان باشد.

حاج عليمراد جعفري حرفي را زد كه تا قبل از اين، حتي ف. تاجگردون ادعايي بود كه تنها حاج عليمراد جعفري به سبب سبقه مبارزاتيش قدرت و شان گفتن آن را داشت. اما پس از اين مصاحبه در كمتر از يك نصف روزهر چه تير نقد . بود از كمان رسانه هاي اردوگاه خ.ن به سمت جعفري روانه شد با اين هدف كه بخشي از تركش هاي اين مصاحبه خنثي شود. اما بنظر مي رسد عليرغم تمام اين تلاش ها بخش زيادي از تحولات سياسي آينده گچساران متاثر از اين افشاگري قرار خواهد گرفت. اگر از اظهار وجود عده اي پادوي سياسي كه هميشه در حا. هستند كه بگذريم تا كنون هيچ پاسخ مستندي در رد ادعاي جعفري از طرف لشكر رسانه اي تاجگردون ها ارائه نشده است.

اما بطور يقين مي توان ادعا كرد كه محرك و باني اين . بهرام تاجگردون . غلامرضا تاجگردون به جهان پيرامونيش است.
در دهه اخير برخلاف همه تصوراتي كه از پيچيدگي شخصيتي غلام تاجگردون از نظر غيرقابل پيش بيني بودن واكنش هاي او در حوادث مختلف، اما ايشان حداقل در مسئله مواجه با رقبا و مخالفين سياسي در شهرستان كاملا رو و پيش بيني پذير بازي مي كند. خط فكري و رفتاري ايشان در اين مورد حمله لخت، تند و طوفاني به مخالفين و رقباي سياسيش است و فرقي هم نمي كند نظر دكتر سيد يعقوب زراعت كيش در مو.مشك و ملار يا اظهارات پاكدل در مورد پاداش پايان خدمت كاركنان صنعت نفت و يا مصاحبه حاج عليمراد جعفري باشد، تمام اين موارد به دليل اينكه. متفاوتي از موضوعات مورد نظر دارند همگي محكوم به واكنش هاي تند از طرف غلامرضا تاجگردون هستند تا از نظر ايشان گربه دم در حجله كشته شود تا حساب كار دست مخالفين و رقبا بيايد و بفهمند .كيه و اينجا كجاست.

بعد از مصاحبه تقريبا مبسوط فصلي نو با عليمراد جعفري سياست پيشه كهنه كار گچساران همانطور كه انتظار مي رفت حضور در تالار فرهنگيان شيراز فرصت مغتنمي بود تا تاجگردون به زعم خودش از خجالت جدي ترين و اصلي ترين رقيب سياسي اين روزهايش (عليمراد جعفري) در بيايد. غلامرضا تاجگردون در اين روزها كه مشكلات معيشتي و اقتصادي كه اتاق به اتاق خانه هاي مردم را در نورديده، بجاي پاسخ به عملكرد ضعيف و تماشاگر گونه اش در كميسيون بودجه مجلس دوبار لباس حمله به تن كرد و عليمراد جعفري را تلويحا ب. و تلاش براي رد صلاحيش از طريق سوگند در. مبني . اتهاماتي كه قطعا مصاحبه اخير بخشي از پاسخ به انها از طرف عليمراد جعفري است . از رفتار شناسي سياسي غلامرضا تاجگردون چند مسئله قابل تحليل و تفسير بحساب میاید.

١-قدرت تحمل مخالف: تاجگردون بر خلاف تمام ژست هاي سياسي، روشنفكري و اصلاح ط. كه از خود بروز مي دهد اما در عرصه ميداني در چند سال اخير به وضوح نشان داده كه در هيچ مسئله اي باور به تساهل و تسامح با عقايد مخالف را ندارد. تاجگردون كه ادعاي اصلاح طلبيش در شهرستان گوش فلك را كر كرده هر تفسير متفاوتي از تفسيرش را مستوجب شديدترين حملات به صاحبان اين تفسيرها مي داند. بنابراين دور از انتظار نبود كه روايت و قرائت متفاوت عليمراد جعفري از تاريخ تحولات سياسي گچساران. تاجگردون باشد. زيرا به اعتقاد بسياري تاجگردون از اين تاريخ.شده در افكار عمومي شهرستان تا كنون براي خود و اعوان و انصارش ن..بسيار دوخته است.

٢- مش سياسي : تاجگردون در تالار فرهنگيان شيراز خود را اصلاح طلبي معرفي مي كند كه از هر اصولگراي، اصولگرا تر مي باشد. يكي از ابهامات جدي زندگي سياسي غلامرضا تاجگردون . شفافيت و پايبندي ايشان به يك خط مش سياسي مشخص مي باشد. بنابراين بيان اين تعاريف من دراوردي و كلي گويي ها قطعا نه تنها راه سومي براي غلامرضا تاجگردون باز نمي كند بلكه خود به ابهامات قبلي مي افزايد. اينكه امروز غلامرضا تاجگردون ادعاي اصلاح طلبي اصولگرايي مي كند از نظر بسياري از ناظران خود يك مغلطه سياسيست كه بسياري از كنشگران شاخص و شناسنامه دار شهرستان را متقاعد ساخته كه ايشان در گچساران اصلاح طلب، در ياسوج معتدل و در تهران يك اصولگرايي تمام عيار است. . شفافيت سياسي ايشان سبب شده تا جريان اصيل اصلاح طلبي شهرستان، همواره براي حمايت از ايشان با ترديد هاي جدي مواجه باشند.

٣- عدالت توزيعي: شايد از سياه ترين نقاط كارنامه غلامرضا تاجگردون كه هميشه مورد اشاره مخالفين تاجگردون مي باشد بحث توزيع عادلانه فرصت ها و امكانات در شهرستان است. شايد بتوان فوران اين اعتراضات اجتماعي به بي عدالتي هاي حاكم بر گچساران و باشت را در ديل و جلسه قشقايي ها ديد، بحثي كه غلامرضا تاجگردون در تالار فرهنگيان هم گريزي به ان زد و با تخطئه جعفري تلاش نمود تا از افكار عمومي برائت بگيرد. عدالت تاجگردون هم در بحث اشتغال هم در بحث مديريت ها در سال هاي اخير محل مناقشه و ابهامات بسياري بود كه متاسفانه رد تمام اين ابهامات به دفتر و نزديكان غلامرضا تاجگردون مي رسد.

٤-استفاده فصلي از برند ها: روزي كه تاجگردون براي رقابت با سيدقدرت حسيني به گچساران امد خود را شاگرد س. معرفي كرداما زماني كه به قدرت رسيد ديري نپايد تا نشان دهد كه هيچ ارادت و گوشه چشمي به ياران سيد محمد خاتمي در شهرستان و استان ندارد بلكه در اغوش محمد رضا باهنرها و ابادگران مي كند. تاجگردون عين اين مسئله و وضعيت رو با بهرام تاجگردون از خود بروز داده است. زماني كه نزديكان غلام به بهرام با گوجه حمله مي كردند خوش بين ترين افراد فكرش را هم نمي كردند كه چند سال بعد در تالار فرهنگيان شيراز شمشير غلامرضا براي بهرام تاجگردون اينگونه گردن بزند و زمينه افشاگري تاريخي عليه بهرام تاجگردون را فراهم نمايد.

اما به اعتقاد نگارنده در روزهاي كه تمام اصلاح طلبان از رد صلاحيت بدون ذكر دليل توسط شوراي نگهبان از حضور در اكثر انتخابات ها باز مانده اند اينكه غلامرضا تاجگردون از اندروني ترين مسائل. مطلع است كه چه كسي و چگونه پيگير رد صلاحيت ايشان بود خود جاي سوال اساسي است؟ كه بنظر مي رسد كه يا اصلاح طلبان. مي گويند كه دليل رد صلاحيتشان به آنها گفته نمي شود يا غلامرضا تاجگردون؟ با فرض صحت گفتار غلامرضا تاجگردون بايد ايشان در. به عنوان يك اصلاح طلب توضيحات جدي ارائه نمايد.
Iran, Islamic Republic of
ساواک و هرچه بود گذشت. اما حال را بنگریم که عزل و نصبهای قومی داره بیداد میکنه. تنها استانی که همه مدیران به فکر اقوام هستن.
باوی
Iran, Islamic Republic of
این دقیقا نشون میده حرف جعفری . دلم برا مظلومیت تاج میسوزه ب.
جواب .
Iran, Islamic Republic of
حقیقت رو ب.ما خودمون سیاه روزگاریم.تو می خوای ما رو سیاه کنی
ياس
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج بهرام تاج گردون
شرمت الله
Greece
این حرفها را زدند که مردم با رای خود پس شان زدند
علی
Iran, Islamic Republic of
جعفری و همفکرانش را در سطح کشور. چند دهه اخیر در کشور میدانم چون .ن با گزارشهای خود نیروهای مخلص و انقلابی را از صحنه خدمت دور کردند ..ل ان ادمی است که حرص شهرت داشت ولی هرکاری میکرد به این آرزو نمیرسید تا اینکه یک روز رفت ,و از این طریق مشهور شد . اکنون او هم به. و از قبل این میخواد عرض امدام بکنه
محمود
Iran, Islamic Republic of
موقعی آدم جواب نداشته باشی این طور
دوستدار حاج بهرام
United States
حاج بهرام تاجگردون از پیشگامان و مبارزین انقلاب بود، آقای جعفری و همفکران ایشان . به شخصیت های سیاسی و اجتماعی ندارند، منش وصدافت بهرام تاجگردون بر همگان روشن است، بهرام تاجگردون نماد واقعی انسانیت، صلابت، صداقت، شهامت است، قطعا اگر ایشان اهل مراوده با ساواک بوذ، الان میتوانست با تملق و چاپلوسی و معامله سیاسی در رده های بالای مدیریتی بود،
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
روغنی که ریخت دیگر فایده ندارد
احمد
Iran, Islamic Republic of
اقای جعفری عزیز بعد 40 سال حرفی زدی که که بنظر بنده وبا استدلال کامل خلاف واقع اگر نباشد قطعا برای تخریب است . برادر بزرگوار شما از کسی صحبت میکنید که دو دور نماینده مجلس این کشور بوده ویک دوره هم بواقه منتخب مردم بوده که بدلایل کام.کسانی مثل جنابعالی باا ن. نتوانست به مجلس برود . من این را میگویم اگر بهرام تاجگردن این کد را داشت چرا نماینده مجلس شد ایا ارکان نظارتی نمیدانست این کد رو . وچه شده که تو این کد را میدانی این کدی که تو الان رو کردی به مثابه ان است که شخصی تازه بخواهد مسئولیتی بگیرد و درباره ان چنین چیزهای رو شود . اما این را بدان که تو با این کارت...کشور همچون .ن را هیچ دانسته ای و. به این ا. . اگر ایشون ساواکی بود چرا نماینده شد .فقط همین جواب را بده .
داوود
Romania
حقیر از نیروهای پرو پا قرص اصولگرا و در هر شرایطی صد در صد انقلابی ام.برای ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرارش با همه وجود بهمراه خانواده و ایل و تبارم تلاش و جانفشانی کرده ام و تا پای جان پای انقلابم خواهم ماند و از اول با تاجگردون ها بدلیل اختلاف سلیقه در شیوه زمامداری مشکل داشته و خواهم داشت اما از شنیدن صحبت های حقیقتا ناثواب جناب حاج علیمراد جعفری که از خانواده اهی اصیل و انقلابی گچساران هست واقعا شوکه شدم.حقا و حقیقتا این صحبتها کاملا دور از انصاف و اعتقاد بیان شده اند. حاج بهرام در زمان حکومت طاغوت مبارزی ثابت قدم، مجاهدی نستوه و الگویی انکار ناپذیر و وجودش برای انقلابیون مایه امید بود. شهید عظیم الشان والامقام احمرضا تاجگردون آنقدر در خط مقدم جهاد مجاهدت کرد تا مزد جهادش با شهادتش در جبهه فکه و آسمانی شدنش تکمیل شد .حاج غلامرضا تاجگردون خدماتی به گچساران و گچسارانی ارائه نمود که برای حقیر واقعا در خواب هم قابل تصور نیست....... ما نیروهای ارزشی و انقلابی چه کردیم با آنهمه موقعیت و امکانات? اول به خودم و بعد به حاج جعفری ها که حقیقتا ارادتمند همیشگی شان هستم و خواهم بود توصیه میکنم از خدا بترسید و تقوای الهی پیشه کنید و آخرت تان را فدای متاع ناچیز دنیا نکنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه اجداد جعفری ، بقرآن تا دیروز اگه..ی را بهم میدادند. ولی الان میفهم که چه تیری ب. زده که تا دهه ها و قرنها بر پیشانیش ماندگار خواهد بود ، بگویید .تا عوام هم بدانند
Netherlands
اگر خداوند تبارک وتعالی. از انقلاب زمانی ک..دانشگاه بود روشد وبرملا شد انوقت مشخص میشود که دیندار بود کی انقلابی بود کی دم از انقلاب می زند پرونده های که قبل از انتخابات.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین .؟؟؟چه امتیازی گرفتی؟؟؟که خدمات نظام وووووو نادیده گرفتی بخاطرشخص تاج ¿؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد شریفی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا من نمیدانم شخصی که این جسارت را درمورد . اما یقین دارم ای. است و ایمان دارم که. من خودم را معرفی کردم. خودش را معرفی کند تا بهمه جوانان عزیز معرفی کنم اورا و شخصیت فرهنگی فرهیخته و انقلابی شجاع و حق گوشی واقعگرا آقای حاج بهرام تاج گردون من خاطرات ایشان را با مبارزات اورا در حداقل سی صفحه نوشته ام ودر کتاب بنام یاد یاران که بچاپ خواهد رسید انشالله منتشر خواهد شد تا این افراد همیشه زنده اند چشم حسودان نابخرد
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن عامل اصلی افشای حقیقت چهل ساله توسط جناب آقای جعفری فقط وفقط شخص غلامرضاتاجگردون است وواقعااگرهمه براین باوریدکه این کدساواکی نادرست است پس آقای نماینده باسندومدرک معتبربیاثابت کن درضمن من به شهیدتاجگردون احترام میگذارم واین رامیدانم که پنج انگشت مث هم نمیشه....
ح م بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این وصله ها به حاج بهرام نمیچسپه . من برادرم سال 54 تیپ 92 زرهی بود که حاج بهرام اونجا زندانی کرده بودند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1