تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۰۱۳۰۷
رئیس صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

معرفی 189 متخلف صنفی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

۰
معرفی 189 متخلف صنفی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛داریوش دیودیده در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دنا با حضور فرماندار و روسای ادارات آن شهرستان اظهار کرد: بنا به شرایط موجود در بازار استان و حتی کشور، سازمان صنعت، معدن و تجارت برای برون‌رفت از این شرایط، برنامه‌های خاصی را تدوین نموده و دنبال بهترین راهکار مناسب برای آرامش بازار هست.
وی گفت: بر اساس تصمیمات بالادستی مجدداً ستاد تنظیم بازار به صنعت، معدن و تجارت واگذارشده که در همین راستا یکی از برنامه‌های ما، تشکیل ستاد تنظیم بازار به‌صورت ماهیانه در هر یک از شهرستان‌های استان هست که نمونهٔ بارزان، همین جلسه امروز هست که با همکاری فرماندار شهرستان دنا در دفتر ایشان تشکیل شد.
دیودیده در ادامه بیان داشت: با تأمین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در انبارها و سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی، هیچ‌گونه کمبودی نداریم و جای هیچ نگرانی نیست.
این مسئول با توجه به اهمیت نظارت بر بازار و اصناف گفت: در ادامه برنامه‌های تأمین و توزیع، اصل مهم‌تری هست آن‌هم نظارت بر بازار و کنترل قیمت کالاها و خدمات که در همین وادی سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از اول تیرماه طرح تشدید بازرسی استارت خورده و بازار را رصد می‌نمایند، لذا این روند ادامه دارد تا آرامش نسبی بر بازار حاکم شود.
رئیس صنعت، معدن حمایت از واحدهای تولیدی را یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان دانست و عنوان کرد: با حمایت استاندار و استفاده از ظرفیت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، معدنی و کشاورزی را بررسی و مرتفع می‌کنیم به‌طوری‌که در یک سال اخیر تعداد زیادی واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند. البته همکاری بانک‌های عامل قابل‌تحسین هست.
دیودیده تعداد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته در پانزده روز گذشته را، ۱۶۱۷ مورد بیان کرد و گفت: از این مجموع بازرسی انجام‌شده، ۱۸۹ متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده راهی تعزیرات حکومتی شدند.
نادیا صداقت فرماندار دنا در حاشیه این جلسه از مشکل نبود آب کافی برای کشاورزان جهت کشت برنج و دیگر شغل‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث می‌شود تولیدات شهرستان دنا کم شود و تأثیر خود را بر بازار و قیمت کالاها بگذارد، لذا به دنبال راهکار مناسب برای جایگزین هستیم.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1