تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۰۱۰۹۷
در فلکه ساعت:

5 واحد صنفی متخلف یاسوج پلمپ شدند/ برخورد فیزیکی راننده وانت‌بار با مأمور شهرداري ياسوج (+تصاویر)

۴
۰
5 واحد صنفی متخلف یاسوج پلمپ شدند/ برخورد فیزیکی راننده وانت‌بار با مأمور شهرداري ياسوج (+تصاویر)
کبنا ؛
فرزاد غلامیان با اعلام این خبر بیان داشت: این واحدهای صنفی که با سد معبر پیاده روها علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر و آلوده کردن محیط شهر، مزاحمت های زیادی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده بودند، پلمپ شدند.

غلامیان تاکید کرد: با اينكه به این واحدهای صنفي اخطارهای مکرر داده شده بود اما به علت بی توجهی به اخطارها، این حکم از روز گذشته اجرا شد.
وی با بیان اینکه به این واحدهای صنفي اخطارهای مکرر داده شده بود، تاکید کرد: این واحدهای متخلف بر اساس رای ماده 55 قانون شهرداری ها پلمپ شده اند و 5 سال از صدور این رای می گذرد که با دستور قاطع شهردار این رای اجرا شد.
برخورد فیزیکی با نیروهاي اجراییات شهرداري ياسوج
مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج همچنین از حمله به مامور شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: زمانی که نیروهای اجرائیات شهرداری در حال رفع سد معبر از خیابان های شهر بودند، یکی از رانندگان وانت بارهای میوه فروش با اقدامات غیرانسانی به نیروهای شهرداری حمله ور شد.

غلامیان اضافه کرد: در این حادثه که در بلوار شهید قرنی شهر یاسوج و جلوی مرکز بهداشت رخ داد، یکی از نیروهای شهرداری یاسوج مصدوم شد.
وی ادامه داد: ماه گذشته نیز یکی از راننده وانت بارهای میوه فروش که سابقه دار نیز می باشد، با ضربه سنگ سر یکی از ماموران وظیفه شناس شهرداری را شکست.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج تاکید کرد: یکی از سیاست های مدیریت شهری یاسوج مقابله جدی با سد معبر در پیاده روهای شهر ضمن حفظ حقوق و کرامت دستفروشان است.
گفتنی است؛ وانت بارهایی که طی چند سال گذشته خیابان های شهر را به تصرف درآورده اند، به معضلی جدی تبدیل شده اند که بر همین اساس شهرداری یاسوج برخورد قانونی با آنها را بصورت جدی در دستور کار قرار داده است و محل هایی نیز برای ساماندهی آنها در نظر گرفته است.
متاسفانه تعدادی از این وانت ها به حقوق شهروندی و قانون بی اعتنا هستند و در محل های مشخص شده حضور پیدا نمی کنند و با حضور در معابر مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اجتماعی زیادی را برای شهروندان ایجاد می کنند.
در همین حال محدودیت های موجود برای نیروهای شهرداری از جمله اختیارات قانونی و تجهیزات همراه باعث شده تا بارها مورد ضرب و شتم آنها توسط افراد قانون شکن باشیم که تعریف ضابط قضایی برای ماموران سد معبر شهرداری یک ضرورت به نظر می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نوشمک
United Kingdom
مردم گرسنه و فقیر هستند.شهرداری ها بجای التیام به زخم، نمک می پاشند و.مردم می اندازند.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. هزاران آفرین که این مغازه ها رو پلمپ کردید. به خدا آدم به زور میتونست از این پیاده رو رد بشه. باید وارد خیابان می شدیم تا بتونیم بگذریم.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه. لطفا میوه فروشی هایی که نرسیده به علوم پزشکی، و همچنین بعد از اورژانس قدیم، نرسیده به آتش نشانی و پمپ گاز و بولوار قرنی روبروی مرکز بهداشت هستن رو حتما جمع کنید.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
لطفا فکری برای رانندگان تاکسی هایی که در خیابان فردوسی روبروی بیمه خدمات درمانی هستند، بکنید. این راننده ها پیاده رو اشغال کرده و زن و بچه ی مردم باید در پیاده رو و از وسط این بیست، سی مرد جوان رد بشن یا وارد خیابان شده و از بین ماشین ها عبور کنن. واقعا عبور و مرور برای زن و بچه ها خیلی مشکله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1