تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۰۹۷۱
اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می‌کند:

همایش مدیریت بحران آب در یاسوج برگزار می‌شود

۰
همایش مدیریت بحران آب در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛در چند ماه گذشته جلسات متعددی با حضور کارشناسان و اساتید حوزه آب و همچنین مدیران دستگاه‌های اداری مرتبط در خصوص نحوه برگزاری این همایش در اتاق یاسوج تشکیل‌شده است.
 
 همچنین دو سخنران کلیدی در این همایش سخنرانی خواهند داشت و در بخش دوم این همایش نیز پنل تخصصی مدیریت بحران آب (تغییر اقلیم، آب و محیط‌زیست) با حضور کارشناسان حوزه‌های مرتبط استانی و کشوری تشکیل خواهد شد.
 
 پرفسور عزت اله رئیسی پدر علم هیدروژئولوژی ایران و دکتر محمدصادق حمیدیان جهرمی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع تبدیلی اتاق شیراز دو سخنران اصلی این همایش می‌باشند که به دعوت اتاق یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند یافت.
 
 در این همایش یک‌روزه سمن‌های فعال محیط‌زیستی آب، منابع طبیعی و …، دانشجویان، مدیر گروه، رؤسای دانشکده‌های کشاورزی و آب دانشگاه‌های استان، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مقوله آب و فعالان اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی و صنایع آب‌بر و … حضور خواهند داشت.
 
 هدف از برگزاری این همایش که توسط کمیسیون کشاورزی و آب اتاق یاسوج تدوین‌شده عبارت است از؛ آگاه ساختن بیش‌ازپیش برای درک بحران کمبود آب به دنبال خشک‌سالی‌های اخیر و مدیریت ضعیف مصرف منابع آبی در سال‌های گذشته و همچنین تدوین راهبرد و برنامه‌ریزی برای جهت‌گیری و مدیریت صحیح منابع آبی، ارائه پیشنهادات، طرح‌ها و تدابیر پیشگیرانه در راستای کاهش اثرات بحران آب در استان کهگیلویه و بویراحمد.
 
 این همایش از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل سالن همایش‌های اتاق یاسوج برگزار خواهد شد.
 
 لازم به ذکر است حضور در این همایش رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند نمود.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس حاصل فرمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1