کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می‌کند:

همایش مدیریت بحران آب در یاسوج برگزار می‌شود

2 تير 1397 ساعت 10:32

 همایش مدیریت بحران آب (تغییر اقلیم، آب و محیط‌زیست) توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار خواهد شد.


در چند ماه گذشته جلسات متعددی با حضور کارشناسان و اساتید حوزه آب و همچنین مدیران دستگاه‌های اداری مرتبط در خصوص نحوه برگزاری این همایش در اتاق یاسوج تشکیل‌شده است.
 
 همچنین دو سخنران کلیدی در این همایش سخنرانی خواهند داشت و در بخش دوم این همایش نیز پنل تخصصی مدیریت بحران آب (تغییر اقلیم، آب و محیط‌زیست) با حضور کارشناسان حوزه‌های مرتبط استانی و کشوری تشکیل خواهد شد.
 
 پرفسور عزت اله رئیسی پدر علم هیدروژئولوژی ایران و دکتر محمدصادق حمیدیان جهرمی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع تبدیلی اتاق شیراز دو سخنران اصلی این همایش می‌باشند که به دعوت اتاق یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند یافت.
 
 در این همایش یک‌روزه سمن‌های فعال محیط‌زیستی آب، منابع طبیعی و …، دانشجویان، مدیر گروه، رؤسای دانشکده‌های کشاورزی و آب دانشگاه‌های استان، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مقوله آب و فعالان اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی و صنایع آب‌بر و … حضور خواهند داشت.
 
 هدف از برگزاری این همایش که توسط کمیسیون کشاورزی و آب اتاق یاسوج تدوین‌شده عبارت است از؛ آگاه ساختن بیش‌ازپیش برای درک بحران کمبود آب به دنبال خشک‌سالی‌های اخیر و مدیریت ضعیف مصرف منابع آبی در سال‌های گذشته و همچنین تدوین راهبرد و برنامه‌ریزی برای جهت‌گیری و مدیریت صحیح منابع آبی، ارائه پیشنهادات، طرح‌ها و تدابیر پیشگیرانه در راستای کاهش اثرات بحران آب در استان کهگیلویه و بویراحمد.
 
 این همایش از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل سالن همایش‌های اتاق یاسوج برگزار خواهد شد.
 
 لازم به ذکر است حضور در این همایش رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند نمود.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس حاصل فرمایند.
 


کد مطلب: 400971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400971/همایش-مدیریت-بحران-آب-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1