تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۷۵۰۶۳
کبنا گزارش می دهد

نشست اجلاس ماهانه اتاق اصناف شهرستان گچساران برگزار شد/آخرین مهلت برای الکترونیکی کردن پروانه کسب صنوف (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست اجلاس ماهانه اتاق اصناف شهرستان گچساران با حضور فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف، روسای اتحادیه صنفی،مسئول بسیج اصناف و رییس پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان در اتاق اصناف گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران ابتداء به اهمیت بالا و حساس بحث عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: با توجه به دستورالعمل های جدید،کلیه واحدهای صنفی در شهرستان گچساران و باشت ملزم به رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی خود می باشند و روسای اتحادیه باید این موضوع را به زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کنند.
فرزاد اکبری عنوان کرد: درصورت عدم رعایت دستورالعمل های عفاف و حجاب با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی (با همکاری بسیج اصناف واز طریق اماکن عمومی نیروی انتظامی)صورت خواهد گرفت.
اکبری در ادامه به موضوع مهم ثبت شناسه یکتا (الکترونیکی کردن) پروانه کسب واحدهای صنفی اشاره و عنوان کرد:واحدهای صنفی که تاکنون در خصوص شناسه دار کردن واحد صنفی خود اقدامی نکرده اند موظف هستند تا تاریخ25/2/1403 به اتاق اصناف گچساران و اتحادیه مربوطه  مراجعه وجهت الکترونیکی کردن پروانه کسب صنفی خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در صورت سهل انگاری و عدم مراجعه تا تاریخ تعیین شده فوق، پروانه کسب واحدصنفی آنان غیرفعال میگردد.
اکبری از اخذ مالیات های سنگین از واحدهای صنفی آنهم باتوجه به شرایط اقتصادی،نوسانات قیمت و هزینه های سرسام آور و....که باعث متضرر شدن واحدهای صنفی شده است از مسئولان اداره امورمالیاتی در خواست کرد تا نسبت به تعدیل مالیات صنوف شهرستان گچساران تدابیر لازم اندیشیده شود تا موجب رونق و دلگرمی اصناف شود.
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران عنوان کرد:کارگروهی شامل، واحد بارزرسی اتاق اصناف،اعضای اتحادیه های صنفی و بسیج اتاق اصناف به مدت یکماه تشکیل تا نظارت، بارزسی و سرکشی از بازار صورت گرفته و با هرگونه گران فروشی و کم فروشی و ..... برخورد می شود.
اکبری در خصوص ساماندهی بازار گچساران و واحدهای بدون پروانه کسب در سطح شهرستان گچساران به روسای اتحادیه ای صنفی تاکید کرد تا ظرف مدت یکماه آینده جهت ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه اقدامات لازم انجام گردد و آمار و عملکرد این موضوع را به هئیت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران گزارش دهند.
گفتنی است : در این نشست روسای اتحادیه صنفی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل بازار مطرح کردند.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1