تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۷۴۵۰۵
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

اجرای طرح ارتقاء کیفیت آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛
سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پنجشبه‌های طلایی با هدف توانمندسازی مدیران، معاونان آموزشی و دبیران کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقاء کیفیت آموزشی اجرا می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛ محمد جمالی در کارگاه آموزشی توانمندسازی ویژه مدیران، معاونان آموزشی و مشاوران مدارس شهرستان بویراحمدگفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه مدیران، معاونان آموزشی و دبیران استان یک ضرورت است که به همین منظور کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی ویژه مدیران، معاونان آموزشی و دبیران متوسطه اول و دوم استان، روز‌های پنجشنبه برگزار می‌شود.
وی، ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس عادی دولتی استان را یکی از اولویت‌های کاری اداره کل آموزش و پرورش در سال جدید برشمرد و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش در مدارس عادی دولتی در گام اول، توانمندسازی مدیر و معاون مدرسه مهم است و باید در این راه از ظرفیت مدیران توانمند، خلاق، ، انقلابی، شجاع و به روز برای مدیریت مدارس عادی دولتی بهره برد.
محمد جمالی افزود: مهم‌ترین فردی که در تحول مدرسه و بالابردن کیفیت آموزشی و تربیتی آن نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، مدیر مدرسه است.
وی با بیان مهمترین ویژگی‌های یک مدیر مدرسه توانمند گفت: مدیری توانمند است که برنامه محور، نوآور، کارآمد و شبانه روز برای ارتقا کیفیت آموزش در مدرسه‌اش پای کار باشد.
جمالی با اشاره به ضروت جلب مشارکت در امور مدرسه، افزود: جلب مشارکت و همکاری والدین در تمام ابعاد مدیریتی مدرسه قطعاً در بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدرسه مؤثر است.
وی، به در پیش رو بودن امتحانات نهایی پیش رو و تأثیر قطعی معدل دانش‌آموزان در کنکور، به حضور آن‌ها بر سر کلاس‌های درس تا پایان سال تحصیلی در نقاط مختلف استان تأکید کرد و گفت: حضور نیافتن دانش‌آموزان در کلاس درس به طور حتم افت تحصیلی آن‌ها را در پی خواهد داشت.
جمالی، به نقش مدیران مدارس در حضور یافتن دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در مدت زمان باقیمانده از سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها و والدین هم باید مدیر مدرسه و دبیران را در حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و ارتقاء کیفیت تحصیلی و آموزشی فرزندان خود یاری و همراهی کنند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به نقش مهم و بسزای مشاوران، مربیان امور تربیتی و پرورشی در کاهش استرس، اضطراب و آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: آن‌ها در کنار معلمان نقش مهمی در تربیت صحیح، شکل‌گیری شخصیت، رشد و یادگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دارند و آن‌ها باید نسبت به رسالت خطیر و حساس خود واقف باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1