تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۷۴۵۰۴

مراسم «بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران» در دهدشت برگزار شد

۰
کبنا ؛
مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه، در مصلی شهر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر با بیان اینکه شهدای ما مبلغ اسلام علوی هستند، گفت: اگر در همین ایام می‌بینیم که از غزه مظلوم سنی مذهب دفاع می‌شود یا توسط شیعیان انصارالله هستند یا شیعیان حزب الله یا شیعیان الحشد الشعبی به فرماندهی جبهه مقاومت تحت امامت ولی فقیه زمان است.
وقتی انسان چنین سرداران دلیر و شجاعی را می‌بینید یاد اصحاب‌امیرالمؤمنین علیه السلام می‌افتد که در همه تلاطم ها‌ایستادگی می‌کردند.
وحدانی فر با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌گویند چه مشکلی با رژیم غاصب صهیونیستی دارید، گفت: ما طویله‌ای به نام اسرائیل را هم نمی‌شناسیم، اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند ما روزی این‌ها را به رسمیت بشناسیم خیال خامی بیش نیست.
وی تصریح کرد: اینکه امروز رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایات هولناکی می‌زند نشانگر این است که راه فراری ندارد.
حجت‌الاسلام وحدانی فر به تفکر برخی از مذهبی نما‌ها مبنی بر اینکه کاری به اسرائیل نداشته باشیم اشاره کرد و گفت: این افراد یا قرآن را نخواندن و آن را درک نکردند.
بدانند که جبهه حق و باطل همیشه بوده و ادامه دارد.
وحدانی فر با بیان اینکه هر وقت از اصول و ارزش‌های اسلامی خود کوتاه آمدیم دشمن جلو می‌آید و عقب نشینی هم نخواهد کرد، افزود: هر چه که به دشمن بیشتر مهلت بدهی و از اصول انسانی و اسلامی کوتاه بیاییم دشمن قدمی همراه ما بر نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه امروز فرزندان حیدر هم‌چنان خیبر خیبر می‌گویند، گفت: اینکه می‌بینید شهید زاهدی و امثالهم به دل جنگ ‌می‌روند و‌ایستادگی می‌کنند مانند آقایشان‌امیرالمؤمنین علیه السلام است.
وی ابراز داشت: جبهه مقاومت به فرماندهی ایران کریدوری ایجاد کرده است و مستقیم حرکت می‌کند و مسأله راهبردی ما در جبهه مقاومت توییت بازی نیست بلکه راهبرد ما مشخص است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1