تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۷۴۵۰۳

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه بین‌المللی سفیران قرآنی با نماینده ولی فقیه در استان / تقدیر آیت الله حسینی از فعالیت مؤثر ارشاد استان در سال ۱۴۰۲ / توجه ارشاد به شروع سال به برنامه‌های قرآنی حرکت ارزشمندی بود

۰
کبنا ؛
هم‌زمانی بهار طبیعت با بهار قرآن، نوای دلنشین انس با قرآن را در استان کهگیلویه و بویراحمد طنین‌انداز کرده است. در این ایام معنوی، برنامه‌های متنوعی با محوریت تلاوت و تفسیر قرآن کریم در سراسر استان در حال برگزاری است که شور و حال معنوی خاصی به جامعه بخشیده است.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص گفت: مصادف شدن بهار طبیعت با بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم و این فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.
امین درخشان با اشاره به اعزام دو گروه از قم تحت عنوان سفیران کریمه اهل بیت به استان، افزود: این گروه‌ها در ۱۲ شهر و شهرستان استان حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌های قرآنی متنوعی را اجرا خواهند کرد.
وی با تأکید بر اهمیت توجه به مخاطبان قرآنی نوجوانان و جوان، اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شوند که جذابیت لازم برای این اقشار را داشته باشند و بتوانند آن‌ها را با کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری بدهند.
درخشان در ادامه به افتخارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی، این اداره کل به عنوان اداره برتر کشور شناخته شد و در دو سال گذشته نیز دستگاه برتر استان بوده است.
وی این موفقیت‌ها را مرهون دغدغه‌مندی‌های امام جمعه یاسوج دانست و افزود: آیت‌الله سید نصیرحسینی همواره نگاه فرهنگی داشته‌اند و اهمیت ویژه‌ای برای این اداره قائل بوده‌اند.
امام جمعه یاسوج نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن کریم، گفت: اگر نظامی اسلامی باقی است به برکت قرآن و آموزه‌های الهی است.
آیت‌الله سید نصیرحسینی با بیان اینکه قرآن همه ارزش‌های الهی و کتاب‌های آسمانی ادیان را زنده کرد، افزود: همه نظام هستی بر پایه توحید است و توحید همان قرآن است.
وی با تأکید بر ضرورت ترویج ندا‌های وحدانی الهی، اظهار کرد: باید در برابر صدا‌های شیطانی که به دنبال ترویج فساد و فحشا هستند، بایستیم و با تلاوت قرآن و عمل به آموزه‌های آن، جامعه را به سمت رستگاری هدایت کنیم.
برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در استان کهگیلویه و بویراحمد شاملاعزام گروه‌های قرآنی از قم به استان، برگزاری محافل انس با قرآن در ۱۲ شهر و شهرستان، توجه ویژه به مخاطبان قرآنی نوجوانان و جوان و جبران کاستی‌ها و ضعف‌ها در برنامه‌های قرآنی اعلام شد.
این برنامه‌ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ائمه جمعه، مسئولین شهرستان‌ها و بخش‌ها و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و انس با کتاب آسمانی در جامعه برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تقدیری حاج آقا و همه ایکنه اینگاردهمه چیز گل و بلبل هستش خداروشکر
و ورزش و جوانان
و ارشاد
و....‌
اتفاقا مشکلمون هم دقیقا در این موارد
پیدا کنید پرتقال فروش را
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1