تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۷۳۲۴۷
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| همایش حامیان غلام‌محمد زارعی در تهران / وکیلی: حضور زارعی در حوزه انتخابیه تهران، از روی اضطرار و قدرنشناسی جامعه لر بوده است

۳
کبنا ؛محمدعلی وکیلی در همایش حامیان غلام‌محمد زارعی، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران باعنوان «همایش ملی مشارکت برای خدمت» سخنرانی و اظهار کرد؛ زاگرس منبع سرمایه‌های مادی و معنوی کشور و نظام است و لازم است حضور سرمایه‌های زاگرس در پایتخت بیشتر شود.
وی افزود: جمعیت زاگرس در مجلس شورای اسلامی به حقوق خود نرسیده و این مهم نیازمند حضور و مشارکت همراه با همدلی و اتحاد در مجلس می‌باشد. ‌
او همچین حضور زارعی در تهران را به دلیل قدرنشناسی جامعه لر دانست و عنوان کرد که زارعی فردی اخلاق مدار، خادم و پرتلاش در استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه لر بوده که بدلیل بی‌مهری جامعه لر و به اجبار به تهران حوزه انتخابیه خود را منتقل کردند. و لازم است که همدلی و اتحاد برای این حضور فراهم شود تا شاهد موفقیت‌ایشان و دیگر زاگرس نشینان در پایتخت باشیم.
جلیل‌وند دبیرکل جمعیت زاگرس نشینان نیز در خصوص حضور غلام محمد زارعی در ائتلاف جمعیت زاگرس نشینان را علی رغم فشار‌های زیاد برای حضور افراد مختلف در این ائتلاف؛ اما زارعی را به دلیل خوشنام بودن و پاکدستی و کارآمدی‌ او در ادوار گذشته در این ائتلاف قرار داده‌اند.
زارعی در این همایش از حضور پر شور زاگرنشینان و همه مدیران و مسئولان اسبق و فعلی که در این همایش حضور داشتنه‌اند تشکر کرد
وی از زاگرس نشینان و همه مردم ایران جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دعوت به عمل آورد.
زارعی در جمع حامیان خود در پایتخت افزود: که خوشحال هستم که به عنوان فرزند کوچکی از زاگرس در این انتخابات شرکت کرده است و عنوان نمودند بدون توجه به نگرانی‌ها برای این حضور و صرفاً جهت خدمت برای مردم در انتخابات شرکت کرده است و لطف و محبت مردم را جبران خواهد کرد.
وی همچنین خود را فرزند زاگرس اما متعلق به همه مردم و ملت ایران دانست و خود را موظف به پیگیری امورات مردم، فارغ از نگاه‌ها و جریان‌های سیاسی دانست.
زارعی تقویت سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی را برای حفظ و پایداری نظام از وظایف خود برشمرد.
حضور پرشور مردم در انتخابات برای مأیوس نمودن دشمنان و حفظ آرمان‌های امام(ره)، رهبری در جهت پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی ضروری دانست.
همایش و گردهمایی زاگرس نشینان در مسجد النبی پایتخت جهت معرفی غلام محمد زارعی در حوزه انتخابیه تهران به عنوان کاندیدای مورد حمایت این تشکل برگزار شد.
به گزارش کبنا، مهمانان این همایش جلیل‌وند دبیرکل جمعیت زاگرس‌نشینان، ایرانی عضو هیئت مدیره این تشکل، سجاد سوری، رئیس ائتلاف پهلوانان و مردان آهنین ایران، وکیلی عضواسبق هیئت رئیسه مجلس، حجت الاسلام و المسلمین سید صدراله رجایی‌نسب کاندیدای انتخابات تهران، محمدرضا نیکبخت رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان، خادمی استاندار اسبق استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایروان مسعودی اصل، معاون بازرسی کل کشور، قادر آشنا معاون اسبق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروانه نیک مرام مدیرکل اسبق کار و رفاه امور اجتماعی استان، منوچهر حبیبی معاون اسبق استاندار قزوین، اخلاقی‌نیا مدیرکل سابق کانون پرورشی فکری کودکان استان، محسن مرادی مدیرکل اسبق بهزیستی استان، رضا حسین‌پور مدیرکل اسبق صنعت، معدن و تجارت استان، لدنی مدیرعامل اسبق آبفای استان، صمیمی معاون اسبق اقتصادی استانداری استان، دکتر فرهاد باقرپور معاون سابق بنیاد مسکن کشور و جمعیت زیادی از مدیران و مسئولین هم استانی و زاگرس نشین و هواداران غلام محمدزارعی حضور داشتند.
نکته قابل توجه این همایش حضور زیادی از چهره‌های شاخص و وفادار غلام محمدزارعی در ادوار گذشته در کنار‌ وی در پایتخت می‌باشد و برنامه‌ها و همایش های‌ایشان در پایتخت به نحوی مدیریت می‌کنند که مورد تعجب و تحسین سایر کاندیدای جریان‌های مختلف سیاسی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وکیلی هم شده هر مجلسی
Iran, Islamic Republic of
خلیفه جمشیدی کجا بود.
United States
خدا وکیلی هیچ زمان حتی در کامنت گذاشتن تخریب نکنیم شخصی رو.. باور کنید دیشب همه بودن لذت بردم از حضورشون.
یاسوج
United States
مدیرین تهران دنبال پول درآوردن بعداز 4سال به فکر مردم می افتین به واسطه مردم رشد کردین
ر خیراندیش
Iran, Islamic Republic of
انشالله موفقیت حاج زارع مردمی
Romania
درود خدا به شما باد احسنت جناب زارعی را حمایت کامل و قاطع کنید
Iran, Islamic Republic of
جناب وکیلی قدرشناسی از از مردم لر کسی نیست ...
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
آقا یه عده ای پاشدیدرفتیدتهران ووصل هستیدبه منابع قدرت وثروت ورانت ولابی...بعدمیخواهیدبرای استان مانسخه بپیچید...این ۴۵سال شاخصهای فقروفلاکت وبدبختی های دیگررانمی بینید؟همتون فرصت داشتیدوالان دارید چرت وپرت میگید...ای خداجمعیت زیر۹۰۰هزارویک استان بندانگشتی چرا۴۵ساله اینطوربایدبدبختی بکشه؟
ایران
Romania
خدا کنه ۱۰۰۰ تا رای هم نیاره ۸ سال اینجا رو نابود کرد حالا رفته تهران؟؟؟
شفیع
Iran, Islamic Republic of
. من بیراحمد ده تا رای هم نیاری.. معلومه من دوره نمایندگی حسابی جمع کردی ده نونی چووش کنی داری من تهران سی نمایندگی هزینش ایکنی..
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا باید برا حفظ ابروش اصلا ثبت نام نمی کرد دو هزار رای نمیاره
Iran, Islamic Republic of
جناب وکیلی دعا به جون صدام حسین کن
جنگ را شروع کرد
والان بی مهری قوم لر را بیان می کنید
پایتخت نشین شدین و برای خودتان می برین و می بافین
اگر از سادگی قوم لر استفاده نمی کردی
الان میلیونر نبودین
کبنا نیوز شرف داشته باش حدف نکن
ارش
Iran, Islamic Republic of
جناب وکیلی نمک نشناسی حد دارد امثال شما چکاری برای این جامعه کردید جز اینکه این قوم را در فقر فلاکت غرق نموده و برای خود جایگاه درست کردید افرادی چون شما به یک قوم توهین میکنند
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اگر زارع مونده بود در حوزه بویراحمد 3000رای نداشت رفت تهران هرچه در این8 سال که نماینده مردم بویراحمد بود جمع کرد ویکی مثل همین آقا باعث کوچک شدن صرفه مردم در مجلس بود آمد اینجا ریخت پاش کرد که رای ببره آخرش هم هیچی به هیچی۱
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1