کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| همایش حامیان غلام‌محمد زارعی در تهران / وکیلی: حضور زارعی در حوزه انتخابیه تهران، از روی اضطرار و قدرنشناسی جامعه لر بوده است

9 اسفند 1402 ساعت 23:52

محمدعلی وکیلی در همایش حامیان غلام‌محمد زارعی، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران باعنوان «همایش ملی مشارکت برای خدمت» سخنرانی و اظهار کرد؛ زاگرس منبع سرمایه‌های مادی و معنوی کشور و نظام است و لازم است حضور سرمایه‌های زاگرس در پایتخت بیشتر شود.


محمدعلی وکیلی در همایش حامیان غلام‌محمد زارعی، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران باعنوان «همایش ملی مشارکت برای خدمت» سخنرانی و اظهار کرد؛ زاگرس منبع سرمایه‌های مادی و معنوی کشور و نظام است و لازم است حضور سرمایه‌های زاگرس در پایتخت بیشتر شود.
وی افزود: جمعیت زاگرس در مجلس شورای اسلامی به حقوق خود نرسیده و این مهم نیازمند حضور و مشارکت همراه با همدلی و اتحاد در مجلس می‌باشد. ‌
او همچین حضور زارعی در تهران را به دلیل قدرنشناسی جامعه لر دانست و عنوان کرد که زارعی فردی اخلاق مدار، خادم و پرتلاش در استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه لر بوده که بدلیل بی‌مهری جامعه لر و به اجبار به تهران حوزه انتخابیه خود را منتقل کردند. و لازم است که همدلی و اتحاد برای این حضور فراهم شود تا شاهد موفقیت‌ایشان و دیگر زاگرس نشینان در پایتخت باشیم.
جلیل‌وند دبیرکل جمعیت زاگرس نشینان نیز در خصوص حضور غلام محمد زارعی در ائتلاف جمعیت زاگرس نشینان را علی رغم فشار‌های زیاد برای حضور افراد مختلف در این ائتلاف؛ اما زارعی را به دلیل خوشنام بودن و پاکدستی و کارآمدی‌ او در ادوار گذشته در این ائتلاف قرار داده‌اند.
زارعی در این همایش از حضور پر شور زاگرنشینان و همه مدیران و مسئولان اسبق و فعلی که در این همایش حضور داشتنه‌اند تشکر کرد
وی از زاگرس نشینان و همه مردم ایران جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دعوت به عمل آورد.
زارعی در جمع حامیان خود در پایتخت افزود: که خوشحال هستم که به عنوان فرزند کوچکی از زاگرس در این انتخابات شرکت کرده است و عنوان نمودند بدون توجه به نگرانی‌ها برای این حضور و صرفاً جهت خدمت برای مردم در انتخابات شرکت کرده است و لطف و محبت مردم را جبران خواهد کرد.
وی همچنین خود را فرزند زاگرس اما متعلق به همه مردم و ملت ایران دانست و خود را موظف به پیگیری امورات مردم، فارغ از نگاه‌ها و جریان‌های سیاسی دانست.
زارعی تقویت سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی را برای حفظ و پایداری نظام از وظایف خود برشمرد.
حضور پرشور مردم در انتخابات برای مأیوس نمودن دشمنان و حفظ آرمان‌های امام(ره)، رهبری در جهت پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی ضروری دانست.
همایش و گردهمایی زاگرس نشینان در مسجد النبی پایتخت جهت معرفی غلام محمد زارعی در حوزه انتخابیه تهران به عنوان کاندیدای مورد حمایت این تشکل برگزار شد.
به گزارش کبنا، مهمانان این همایش جلیل‌وند دبیرکل جمعیت زاگرس‌نشینان، ایرانی عضو هیئت مدیره این تشکل، سجاد سوری، رئیس ائتلاف پهلوانان و مردان آهنین ایران، وکیلی عضواسبق هیئت رئیسه مجلس، حجت الاسلام و المسلمین سید صدراله رجایی‌نسب کاندیدای انتخابات تهران، محمدرضا نیکبخت رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان، خادمی استاندار اسبق استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایروان مسعودی اصل، معاون بازرسی کل کشور، قادر آشنا معاون اسبق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروانه نیک مرام مدیرکل اسبق کار و رفاه امور اجتماعی استان، منوچهر حبیبی معاون اسبق استاندار قزوین، اخلاقی‌نیا مدیرکل سابق کانون پرورشی فکری کودکان استان، محسن مرادی مدیرکل اسبق بهزیستی استان، رضا حسین‌پور مدیرکل اسبق صنعت، معدن و تجارت استان، لدنی مدیرعامل اسبق آبفای استان، صمیمی معاون اسبق اقتصادی استانداری استان، دکتر فرهاد باقرپور معاون سابق بنیاد مسکن کشور و جمعیت زیادی از مدیران و مسئولین هم استانی و زاگرس نشین و هواداران غلام محمدزارعی حضور داشتند.
نکته قابل توجه این همایش حضور زیادی از چهره‌های شاخص و وفادار غلام محمدزارعی در ادوار گذشته در کنار‌ وی در پایتخت می‌باشد و برنامه‌ها و همایش های‌ایشان در پایتخت به نحوی مدیریت می‌کنند که مورد تعجب و تحسین سایر کاندیدای جریان‌های مختلف سیاسی شده است.


کد مطلب: 473247

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473247/2/تصاویر-همایش-حامیان-غلام-محمد-زارعی-تهران-وکیلی-حضور-حوزه-انتخابیه-روی-اضطرار-قدرنشناسی-جامعه-لر-بوده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1