تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۷۳۰۶۷
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| نادر منتظریان در اجتماع جوانان یاسوج: مدعیان، چشمه‌نباتی را به فاضلاب تبدیل کردند / ما آماده‌ایم در این صحنه که صدای جوانان شنیده شود /ما آماده‌ایم تا برادری، اتحاد و انسجام در جامعه استانی ایجاد کنیم / تیم فوتبالی که تشکیل دادند سر فوتبال را برای همیشه بریدند

۱
کبنا ؛اجتماع بزرگ جوانان شهر یاسوج با حضور نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در ستاره شهر یاسوج برگزار شد. منتظریان در این اجتماع گفت: ما آماده‌ایم در این صحنه که صدای جوانان شنیده شود. ما آماده که جوانان، نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها بر سرکار بیایند؛ آماده‌ایم تا دغدغه نسل جوان را پاسخ دهیم. دغدغه‌های جوانان را خوب می‌شناسیم بر خلاف کسانی‌که از ورزش گریزان هستند. آمده‌ایم کسانی که در این استان مرز ایجاد کرده‌اند را کنار بزنیم. 
به گزارش کبنا، شامگاه (یکشنبه 6 اسفندماه 1402) اجتماع بزرگ جوانان شهر یاسوج با حضور نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. نادر منتظریان در این جمع اظهار کرد: من آمده‌ام تا با فساد مبارزه کنم. آمده‌ام، تا آن‌هایی که فساد و تبعیض ایجاد کردند و مانع اشتغال شما شدند؛ آن‌هایی که مدیریت‌های خاله خرزویی را تشکیل می‌دهند و آن‌هایی که دنبال طایفه‌گرایی هستند، را از سر راه بردارم. 
وی افزود: شما جوانان سرمایه و مدیران آینده این مملکت هستید؛ ما امروز باید حق شما را بگیریم، شما فرزندان عزیز و نیروهای این جامعه هستید. ما آماده‌ایم تا مرزها را برداریم مرزهایی که مانع پیشرفت این جوانان می‌شود و مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد می‌کنند؛ و پیوند نسل جدید و قدیم را ایجاد کنیم. 
منتظریان گفت: ما آماده‌ایم در این صحنه که صدای جوانان شنیده شود. ما آماده که جوانان، نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها بر سرکار بیایند؛ آماده‌ایم تا دغدغه نسل جوان را پاسخ دهیم. دغدغه‌های جوانان را خوب می‌شناسیم بر خلاف کسانی‌که از ورزش گریزان هستند. آمده‌ایم کسانی که در این استان مرز ایجاد کرده‌اند را کنار بزنیم. 
   

نامزد انتخابات مجلس گفت: اگر می‌خواهید که اشتغال، رفاه، آرامش، نشاط و ازدواج آسان داشته باشید به پای صندوق رأی بیاید و سرنوشت خودتان را رقم بزنید. 
وی اضافه کرد: برخی از نامزدهای انتخاباتی تصور می‌کنند که دل جوانان با کاندیداها نیست؛ اما در اینجا نسل جوان را ببینید. اولویت اول ما جوانان و اشتغال آن‌هاست؛ در استان برخورداری زندگی می‌کنیم که گردشگری بی‌نظیری دارد، ۱۰ درصد آب کشور در اختیار این استان است. چشمه‌های خروشان، گاز و انرژی‌های فراوان و... دارد؛ اما برخی از مدیران استان بدون دغدغه هستند، مدیران شهری ناکارآمد بلایی بر سر بشار و آبشار آوردند که امروز چشمه‌نباتی را تبدیل به فاضلاب کرده‌اند و امروز مدعی طرفداری از جوانان هستند اما در یک دوره مدیریت شهری خود شهریت و ورزش استان را به ذلت کشاندند. تیم فوتبالی که تشکیل دادند سر فوتبال را برای همیشه بریدند. 
منتظریان بیان کرد: آن‌هایی که امروز در این صحنه حضور پیدا کردند، خون مردم و جوانان را با سوءاستفاده در دوران مدیریتی خود مکیدند و امروز با شعارهای عوام‌فریبانه «عملگرا و متخصص» سر می‌دهند اما به فسادهای دیروزشان توجه نمی‌کنند، اینها بودند که مانع اشتغال جوانان استان شدند. 
   
وی افزود: بعضی‌ها که چهار سال در کرسی این استان نشستند به جای اینکه پاسخگوی مدیریت‌های قبلی خود باشند کاندیدای نیابتی را در مناظره می‌آوردند تا جوابگوی ناکارامدی خود باشند. 
منتظریان تاکید کرد: ما آماده‌ایم تا برادری، اتحاد و انسجام در جامعه استانی ایجاد کنیم. تا همه‌ی وعده‌ها به حقیقت بپیوندند ما به شما جوانان افتخار می‌کنیم. 
این نامزد انتخابات مجلس در انتها گفت: جوانان عزیز وعده‌ی ما چهارشنبه ساعت ۱۴ بعدازظهر خیابان دادگستری است. سرنوشت انتخابات ما چهارشنبه مشخص می‌شود به پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنید تا با رأی که به صندوق می‌ریزید سرنوشت خودتان را مشخص کنید، تا به این فسادها، ناکارآمدی‌ها و تبعیض‌ها پایان ببخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
تو خودت چه گلی به سر این شهر زده ای ؟؟؟؟ هیییییچ
فقط تبل توخالی هستی حاجی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1