تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۷۳۰۶۶
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم | مهدی روشنفکر در جمع تیرتاجی‌ها: مخالفت با انحصارطلبی راه ما و حاج زارعی است / راه نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست / از مشاورین خود خواستم که فقط از «زراعی» جهت سخنرانی برای آقای رئیسی استفاده کنند / هیچ‌گاه در‌اندیشه ضربه زدن به جوانان این استان نبوده‌ام/ نقش مؤثر ایل بزرگ تیرتاجی در شکل‌گیری استان غیرقابل انکار است

۲
کبنا ؛نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ایل بزرگ تیرتاجی و کسانی که صدای ما را می‌شنوید حواس ما باید جمع باشد، بدانیم که نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست که با نقشی که همه بویراحمدی‌ها دارند به مبارزه با این بداخلاقی‌ها و این پول پاشی‌ها برخیزیم.
   

به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع تیرتاجی‌ها، اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به مردم بزرگ بویراحمد واحد را به حقیر داد.
وی افزود: بسیار خرسندم که در جمع طایفه بزرگ با فرهنگ با عزت و سیاستمدار ایل بزرگ تیرتاجی هستم.
روشنفکر گفت: به عنوان شخصی که سال‌های سال در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تدریس کردم به خود می‌بالم که در میان مردم با صفای ایل بزرگ تیرتاجی زندگی کرده‌ام.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون، تصریح کرد: تاریخ استان ما نقش بزرگ ایل بزرگ تیرتاجی در شهرنشینی، فرهنگ و مدیریت و حتی سیاست استان را فراموش نخواهد کرد و نمی‌توان این نقش را کمرنگ جلوه داد.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً هر شخصی که با معلوماتی که دارد و در بین این مردمان زندگی کرده باشد پی خواهد برد که چه اندازه ایل بزرگ تیرتاجی در شکل‌گیری استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکزش شهر یاسوج نقش بزرگی ایفا کرده‌است.
وی افزود: خدای بزرگ را شاکرم هستیم که امروز از نقش مؤثر این ایل بزرگ در حوزه‌های مدیریتی سیاسی و فرهنگی و همچنین در منابع توسعه‌یافتگی نیروی انسانی سخن بگوییم.
روشنفکر گفت: نمی‌خواهم دمل‌های چرکین سیاسی را اینجا باز کنم، اما خود حاج زارعی این مرد شریف شاهد است که بعد از سه دور در انتخابات توانستند بر نامهربانی‌ها انتخاباتی پیروز شوند.
روشنفکر تصریح کرد: خدای منان شاهد است که فقط در جهت توسعه این استان و این دیار و شکوفایی پتانسیل‌های این استان گام برداشته و در‌اندیشه ضربه زدن به جوانان این استان نبوده‌ام.
وی اذعان داشت: در سال ۹۸ براساس منشور ندای وحدت و مقابله با تفکرات پوسیده سفلی و علیا و خط‌کشی عده‌ای خاص و نشان دادن چهره سوپر انقلابی‌های دروغگو برای مردم آمده‌ایم تا گامی در جهت توسعه این استان برداشته باشیم.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون گفت: خوشبختانه گام‌های بزرگی برداشته شده که می‌توان به ابرپروژه‌های که در این استان اجرا شده اشاره کرد که همزمان با محدودیت‌ها توانستیم پروژه‌های بزرگی را در این حوزه انتخابیه آغاز کنیم.
وی گفت: از پتروشیمی شهرستان دنا تا سد تنگ سرخ که یازده سال نیمه کار ر‌ها شده بود تا میدان گاز مختار و دیگر پروژه‌ها گام‌های مهمی بود که برای آن‌ها گام برداشتیم.
روشنفکر ندای وحدت مصداق واقعی آن اتحاد، همراهی تعامل و همگرایی است که الان ما می‌بینیم و شاهدیم که زن و مرد اینجا برای آن اجتماع کرده‌اند.
وی بیان کرد: با همه این بی‌مهری و مشکلات که این آقایان ایجاد کرده‌اند، گام‌های بزرگی را خواهیم برداشت.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سنوات گذشته اگر به معنای امروزی در کنار هم نبودیم اما نگاه‌مان مشورت‌گونه بود، ما یکی بودم و در یک جهت گام برداشتیم.
روشنفکر گفت: مخالفت با انحصارطلبی راه ما و حاج زارعی است و سال ۹۸: عرض کردم که بساط این‌ها باید جمع شود و گفتیم بابا بزرگ‌ها باید بساط‌شان را جمع کنند.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون، افزود: در زمانی که آقای رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری شد از مشاورین خود خواستم که فقط از آقای زراعی برای سخنرانی برای آقای رئیسی استفاده کنند.
روشنفکر گفت: قریب یکسال پیش در صدا و سیما به نقش پررنگ آقای زارعی در سه حوزه شهرستان بویراحمد دنا و مارگون دفاع کردم و گفتم نقش‌ایشان دست کمی از اقدامات حقیر نداشته‌است.
وی تصریح کرد: حتی چند روز پیش در صدا و سیما حضور پیدا کردم و به رقبا گفتم که مرد اخلاق نامزد انتخابات بود و با بنده تعامل داشت و‌ایشان آقای حاج زارعی مرد اخلاق‌مدار انتخابات بوده و است.
وی گفت: ایل بزرگ تیرتاجی و کسانی که صدای ما را می‌شنوید حواس ما باید جمع باشد، بدانیم که راه نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست که با نقشی که همه بویراحمدی‌ها دارند به مبارزه با این بداخلاقی‌ها و این پول پاشی‌ها برخیزیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از مشاورین خود خواستم که فقط از «زراعی» جهت سخنرانی برای آقای رئیسی استفاده کنند
هیچ‌گاه در‌اندیشه ضربه زدن به جوانان این استان نبوده‌ام
‌××××××××××××
مخالف اصلی سخنرانی زارعی در افتتاحیه ستاد آیت الله رییسی آقای روشنفکر بود ولی زورش نرسید به مسولین ستاد مرکزی تهران.
آقای روشنفکر عیبش این است که فکر میکند بقبه بلانسبت حالو هستند
🧐
Iran, Islamic Republic of
اگر ممکنه ثبت نظرات خبر مربوط به دومین مناظره رو باز بذارین،
چون ده دوازده تا نظر بود اونم از نماینده محترم تمجید کرده بود!!!!
لطفاً ثبت نظرات را باز بذارین بقیه همه نظر بدن.
چرا اینقد کاندید پوششی هست؟؟
یاد انتخابات ریاست جمهوری دور قبل افتادیم!!!
Iran, Islamic Republic of
از خودت مايه بذار
Iran, Islamic Republic of
دوستان اینها همون ده نفری هستند دور گذشته با ایشون بودن تیرتاجی امروز ۷۰ درصد با نادره
Iran, Islamic Republic of
تیر تاجی کجا بوذ
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰نفر اینا هم‌تیرتاجی نیست.
امیر
Iran, Islamic Republic of
من قول صددرصدمیدم به جز چندخانواده که نسبت فامیلی با روشنفکردارند توایل تیرتاجی روشنفکررای نداره مگه جمع کن بساطت را
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت او مردمی که هنوز تونه نشناختنه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
وش من تُربه نیکی روشنفکر...
معلم
Iran, Islamic Republic of
مناظرات گوشه ای از ضعف عملکردی و گفتاری روشنفکر را بر ملا کرد.
در هیچ دوره ای نماینده ای به این ضعیفی ندیده بودم‌.
در هیچ دوره ای نماینده ای ندیده بودم.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
مگر همین نبود که کل مدیران ریز و درشت ما را فور ی عزل کرد.. مگر خوابید
Iran, Islamic Republic of
بخدا سر جمع ده تا تیرتاجی تو این جمعیت نیست. ی
من
Iran, Islamic Republic of
دوره قبل که قبول شدید بد اخلاقی هایی که انجام دادید راجع به نماینده قبل یادت نرفته با چه رویی رفتید در میان ایل تیرتاجی.
Iran, Islamic Republic of
توهین های شما هیچ وقت فراموش نمی‌شود
Iran, Islamic Republic of
خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به مردم بزرگ بویراحمد واحد را به حقیر داد.
کم قسم بخر که نشانه زواله مثل پردراوردن ...
Iran, Islamic Republic of
اولا ای آدمایی که مو ایبینوم 90 درصدش نه تیرتاجین. ثانیا کسانی که در جلسه حضور دارن از قبل هم با تیرتاجی نبودند
Iran, Islamic Republic of
طوری اقبال خوسیه که رای بیه و روشنفکر. اییییییییییی خدددددددا
Iran, Islamic Republic of
اخه به کجا رسیده اقای روشنفکر جمعا تیر تاجی ده نفر نیست رلستی از استقبال سی سخت چه خبر اوضاع خرابه
شیجونی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تصریح کرد: خدای منان شاهد است که فقط در جهت توسعه این استان و این دیار و شکوفایی پتانسیل‌های این استان گام برداشته و در‌اندیشه ضربه زدن به جوانان این استان نبوده‌ام.
وی اذعان داشت: در سال ۹۸ براساس منشور ندای وحدت و مقابله با تفکرات پوسیده سفلی و علیا و خط‌کشی عده‌ای خاص و نشان دادن چهره سوپر انقلابی‌های برای مردم آمده‌ایم تا گامی در جهت توسعه این استان برداشته باشیم.
یعنی راست میگی؟زمان حاج زارعی و قبا از آن اصلا اسمی از تفاوت بین علیا و سفلی نبود جنابعالی این فاصله را ایجاد کردی و حتی در بین بویراحمد سفلی هم فاصله ایجاد کردی این بر همگان مبرهن است یعنی بری بالا بیای پایینن سوم میشی چون خود کرده را تدبیر نیست تو مناظرات هم همه دیدن که حرفی برای گفتن نداشتی هر نمایندهذای نتواند فارسی صحبت کند در تهران قافیه را باخته انصافا جلوی منتظریان حرفی برای گفتن نداشتی عنوان کردی مدیر آموزش و پرورش(عزت خواه) نیروی من نبود نیروی من( مرادی) بود پس چرا قدرت جابجایی عزت خواه را بعد از یک سال نداشتی یا واقعا ناتوانی یا به بیراهه میروی
Iran, Islamic Republic of
پ ای تیرتاجیل چق جمعیت دارن ای قش اومنه سی توواقعا ک رسانه غیردروغ هیچ تحویل مردم نیده هرچ لشکرکشی سیاهنماییه ب اسم ایل تبارل تموم ایکنن ای تصویرل غشونکشیل چنه ختونه مسخره کردینه بهرامی ی صحرایینه نشون ایده ایگه تیرتاجیل توهم هرچ غشونه نشون ایدی ایگی تیرتاجی هیچ من ای گپل نی ۱۱اسفندبرنده انتخابات مشخصه لبیک یاحسین غشونل تکراری دردینه دوانیکنه
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا منطقی فکر کنیم
کسی که چهار سال صندلی بهارستان در اختیارش بوده و دو عملکرد عمومی برای حوزه انتخابیه نداشته چطور میشه که دوباره اعتماد بهش کرد ؟؟؟؟
چهار سال عمری کمی نیست ایشون چهار عملکرد نداشته
در همین خبرگزاری با اصالت عملکرد چهارساله اش رو توضیح دهد…
اما نه کاری که دولت هرساله به عنوان تعدات مالی در پروژه های عمرانی پرداخت میکند رو بنام خودش بیاره
و یقینا همه مردم نسبت این موضوعات اگاهی کامل دارند که رشد بودجه های عمرانی بصورت کلی درکشور همزمان رقم میخورد و ارتباطی به نماینده ندارد
من حاضرم در همین کانال با ایشون مناضره کنم
Iran, Islamic Republic of
پیوند مبارک🤣
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه تیز تاجی میگم و اطلاع دقیق.ایل تیز تاجی از روشنفکر حمایت نمیکند این تعدادی که میبینید تیز تاجی نیستند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1