کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم | مهدی روشنفکر در جمع تیرتاجی‌ها: مخالفت با انحصارطلبی راه ما و حاج زارعی است / راه نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست / از مشاورین خود خواستم که فقط از «زراعی» جهت سخنرانی برای آقای رئیسی استفاده کنند / هیچ‌گاه در‌اندیشه ضربه زدن به جوانان این استان نبوده‌ام/ نقش مؤثر ایل بزرگ تیرتاجی در شکل‌گیری استان غیرقابل انکار است

7 اسفند 1402 ساعت 0:31

نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ایل بزرگ تیرتاجی و کسانی که صدای ما را می‌شنوید حواس ما باید جمع باشد، بدانیم که نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست که با نقشی که همه بویراحمدی‌ها دارند به مبارزه با این بداخلاقی‌ها و این پول پاشی‌ها برخیزیم.


نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ایل بزرگ تیرتاجی و کسانی که صدای ما را می‌شنوید حواس ما باید جمع باشد، بدانیم که نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست که با نقشی که همه بویراحمدی‌ها دارند به مبارزه با این بداخلاقی‌ها و این پول پاشی‌ها برخیزیم.
   

به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع تیرتاجی‌ها، اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به مردم بزرگ بویراحمد واحد را به حقیر داد.
وی افزود: بسیار خرسندم که در جمع طایفه بزرگ با فرهنگ با عزت و سیاستمدار ایل بزرگ تیرتاجی هستم.
روشنفکر گفت: به عنوان شخصی که سال‌های سال در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تدریس کردم به خود می‌بالم که در میان مردم با صفای ایل بزرگ تیرتاجی زندگی کرده‌ام.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون، تصریح کرد: تاریخ استان ما نقش بزرگ ایل بزرگ تیرتاجی در شهرنشینی، فرهنگ و مدیریت و حتی سیاست استان را فراموش نخواهد کرد و نمی‌توان این نقش را کمرنگ جلوه داد.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً هر شخصی که با معلوماتی که دارد و در بین این مردمان زندگی کرده باشد پی خواهد برد که چه اندازه ایل بزرگ تیرتاجی در شکل‌گیری استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکزش شهر یاسوج نقش بزرگی ایفا کرده‌است.
وی افزود: خدای بزرگ را شاکرم هستیم که امروز از نقش مؤثر این ایل بزرگ در حوزه‌های مدیریتی سیاسی و فرهنگی و همچنین در منابع توسعه‌یافتگی نیروی انسانی سخن بگوییم.
روشنفکر گفت: نمی‌خواهم دمل‌های چرکین سیاسی را اینجا باز کنم، اما خود حاج زارعی این مرد شریف شاهد است که بعد از سه دور در انتخابات توانستند بر نامهربانی‌ها انتخاباتی پیروز شوند.
روشنفکر تصریح کرد: خدای منان شاهد است که فقط در جهت توسعه این استان و این دیار و شکوفایی پتانسیل‌های این استان گام برداشته و در‌اندیشه ضربه زدن به جوانان این استان نبوده‌ام.
وی اذعان داشت: در سال ۹۸ براساس منشور ندای وحدت و مقابله با تفکرات پوسیده سفلی و علیا و خط‌کشی عده‌ای خاص و نشان دادن چهره سوپر انقلابی‌های دروغگو برای مردم آمده‌ایم تا گامی در جهت توسعه این استان برداشته باشیم.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون گفت: خوشبختانه گام‌های بزرگی برداشته شده که می‌توان به ابرپروژه‌های که در این استان اجرا شده اشاره کرد که همزمان با محدودیت‌ها توانستیم پروژه‌های بزرگی را در این حوزه انتخابیه آغاز کنیم.
وی گفت: از پتروشیمی شهرستان دنا تا سد تنگ سرخ که یازده سال نیمه کار ر‌ها شده بود تا میدان گاز مختار و دیگر پروژه‌ها گام‌های مهمی بود که برای آن‌ها گام برداشتیم.
روشنفکر ندای وحدت مصداق واقعی آن اتحاد، همراهی تعامل و همگرایی است که الان ما می‌بینیم و شاهدیم که زن و مرد اینجا برای آن اجتماع کرده‌اند.
وی بیان کرد: با همه این بی‌مهری و مشکلات که این آقایان ایجاد کرده‌اند، گام‌های بزرگی را خواهیم برداشت.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سنوات گذشته اگر به معنای امروزی در کنار هم نبودیم اما نگاه‌مان مشورت‌گونه بود، ما یکی بودم و در یک جهت گام برداشتیم.
روشنفکر گفت: مخالفت با انحصارطلبی راه ما و حاج زارعی است و سال ۹۸: عرض کردم که بساط این‌ها باید جمع شود و گفتیم بابا بزرگ‌ها باید بساط‌شان را جمع کنند.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون، افزود: در زمانی که آقای رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری شد از مشاورین خود خواستم که فقط از آقای زراعی برای سخنرانی برای آقای رئیسی استفاده کنند.
روشنفکر گفت: قریب یکسال پیش در صدا و سیما به نقش پررنگ آقای زارعی در سه حوزه شهرستان بویراحمد دنا و مارگون دفاع کردم و گفتم نقش‌ایشان دست کمی از اقدامات حقیر نداشته‌است.
وی تصریح کرد: حتی چند روز پیش در صدا و سیما حضور پیدا کردم و به رقبا گفتم که مرد اخلاق نامزد انتخابات بود و با بنده تعامل داشت و‌ایشان آقای حاج زارعی مرد اخلاق‌مدار انتخابات بوده و است.
وی گفت: ایل بزرگ تیرتاجی و کسانی که صدای ما را می‌شنوید حواس ما باید جمع باشد، بدانیم که راه نجات استان مبارزه با بداخلاقی‌هاست که با نقشی که همه بویراحمدی‌ها دارند به مبارزه با این بداخلاقی‌ها و این پول پاشی‌ها برخیزیم.
 


کد مطلب: 473066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473066/2/تصاویر-فیلم-مهدی-روشنفکر-جمع-تیرتاجی-ها-مخالفت-انحصارطلبی-راه-حاج-زارعی-نجات-استان-مبارزه-بداخلاقی-هاست-مشاورین-خود-خواستم-فقط-زراعی-جهت-سخنرانی-آقای-رئیسی-استفاده-کنند-هیچ-گاه-در-اندیشه-ضربه-زدن-جوانان-این-نبوده-ام-نقش-مؤثر-ایل-بزرگ-تیرتاجی-شکل-گیری-غیرقابل-انکار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1