تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۷۳۰۴۳
در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم و تصاویر| غلامرضا تاجگردون: برای بهبود زندگی مردم و ارتقای نظام و برای داشتن ایران قوی باید این مسیر را برویم/ این نظام و این حکومت و این جمهوریت بدون حضور مردم نمی‌ارزد/ فکر نکنید که با اقلیت بر گرده مردم سوار بشوید پیروز هستید.

۱
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گسترش داده و در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود با جمعی از مردم نارگ موسی، بانوان گچسارانی و جوانان حوزه انتخابیه خود دیدار کرد.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در جمع هواداران خود، خطاب به مردان و زنان اظهار کرد: کاری به من نداشته باشید، به این دختران مظلوم و پسران ضعیف‌تان توجه کنید و کاری به من نداشته باشید و همه باهم وریسید و آینده‌تان را بسازید.
   
تاجگردون در ادامه صحبت‌هایش با نکوهش نگاه‌های قومی و قبیله‌ای گفت: امروز مردم و جوانان رشید گشین کنار من هستند و این پشت کردن به برادر خود نیست، بلکه این نگاه، نگاه خدمت است. 
وی افزود: اگر امروز اصولگرایان مرا پذیرفته‌اند، به این خاطر است که آنها می‌دانند؛ تاجگردون التزام عملی به قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دارد.
   
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: حضور مردم یعنی اصلاح در امور عدم حضور یعنی حاکمیت اقلیت بر اکثریت اصولگرایان عزیز غلامرضا تاج گردون با نوع نگاه اصلاح طلبانه برای زندگی مردم و بهبود آن و ارتقا معیشت آن‌ها و جلوگیری از خطا‌های در رفتار‌های اقتصادی و مالی و بودجه‌ای با حفظ ارزش‌ها به میدان آمده است.
غلامرضا تاجگردون در ادامه اظهار کرد: مردم دیگر نگاه قومی ندارند دیگر نگاه طایفه‌ای ندارند.
وی افزود: کسی با عداوت با من نیامده است این‌ها با کینه نسبت به برادر خود نیامده‌اند این‌ها پشت به برادر خود نکردند
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این‌ها نگاهی برای خدمت می‌خواهند و می‌خواهند یک بار دیگر آزمایش کنند تا ادامه خدمت را ببینند تاجگردون را پذیرفتند چون می‌دانند تاج گردون فردی است که التزام عملی به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دارد.
وی بیان کرد: اصلاح طلبی یعنی اینکه تو چهارچوب این مملکت و این نظام را قبول داشته باشی و آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری را قبول داشته باشی.
وی ادامه داد: باید نگاه اصلاح طلبانه برای بهبود زندگی مردم داشته باشیم. برای بهبود زندگی مردم و ارتقای نظام و برای داشتن ایران قوی باید این مسیر را برویم. این نظام و این حکومت و این جمهوریت بدون حضور مردم نمی‌ارزد. فکر نکنید که با اقلیت بر گرده مردم سوار بشوید پیروز هستید.
وی تأکید کرد: دشمنان در آن سر دنیا می‌گویند مردم در انتخابات شرکت نکنید کی تا حالا ایران اینترنشنال و صدای آمریکا شده‌اند دلسوز مردم.
تاجگردون عنوان کرد: حضور مردم یعنی اصلاح در امور عدم حضور یعنی حاکمیت اقلیت بر اکثریت اصولگرایان عزیز غلامرضا تاج گردون با نوع نگاه اصلاح طلبانه برای زندگی مردم و بهبود آن و ارتقا معیشت آن‌ها و جلوگیری از خطا‌های در رفتار‌های اقتصادی و مالی و بودجه‌ای با حفظ ارزش‌ها به میدان آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط شعار و تبلیغ برای پرکردن جیب خودتان هستید.مردم برای شما کوچکترین ارزشی راندارند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1