تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۷۲۵۱۷
در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم و تصاویر| منتظریان در جمع سرکوهکی‌ها: از غلام‌محمد زارعی، این انسان اخلاق‌مدار تشکر ویژه می‌کنم / توضیحات منتظریان در باره پروژه آبرسانی به بنستان سادات محمودی؛ مردم را چه فرض کرده‌اید!؟ / من کاندید جوانان هستم / غفاری، رئیس شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد: تماس تلفنی حدادعادل با من درباره گزینه نهایی شورای ائتلاف دروغ است، تا الان هیچ تماسی نداشت

۷
کبنا ؛
نشست هم‌اندیشی جمعی از مردم طایفه سرکوهکی بویراحمد با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
   

به گزارش کبنا، عصر امروز (سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه 1402) در این نشست جمال روحانی، بخشدار اسبق لوداب در این نشست، اظهار کرد: اگر نماینده صلاحیت نداشته باشد، علاوه بر اینکه حوزه انتخابیه خود را در تمام حوزه‌ها عقب نگه می‌دارد، چهار سال کشور را معطل خود می‌کند. این فرمایش مقام معظم رهبری است.
روحانی در ادامه طایفه سرکوهکی را صاحب مکارم اخلاقی و پیشینه مذهبی دانست و گفت: بدانید کسانی در عرصه انتخابات پیروز خواهند بود که یک لحظه دیرتر ناامید می‌شوند و یک لحظه دیرتر از پیروزی دست بر می‌دارد. اگر به انتخاب‌تان امید دارید باعشق در این کارزار ورود کنید.
سلیمان خوش‌اندیش، جوان مطالبه‌گر در این همایش به بکارگیری بدون ضابطه نیروها در بعضی ادارات، ترک فعل برخی از مدیران اشاره کرد و گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهم که صدای مطالبه‌گران و دانشجویان دغدغه‌مند را به گوش مسئولان برسانند و به وظیفه ذاتی خود عمل کند.
زابلی، رئیس سابق ستاد انتخاباتی غلام‌محمد زارعی شهرستان دنا در دوره گذشته نیز سخنرانی کرد و گفت: امروز بعضی تبعیض‌ها عامل بغض بویراحمد شده و از پچ‌پچ گوش‌ها به مغز استخوان‌ها رسیده است که امیدواریم شاهد پایان این بدعت‌های نادرست باشیم.
عباسی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام‌ عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: کسانی دیگری از وحدت دم زدند، اما نادر منتظریان به‌دنبال بویراحمد واحد هستند. کسان دیگری از فساد حرف می‌زدند، اما منتظریان در این سال‌ها با فساد مبارزه می‌‌کرد.
   
حجت‌الاسلام محمد غفاری، رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در این نسست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انتخابات از نظر ما صحنه دشمنی و عداوت نیست. صحنه رقابت، دوستی، جذب و رفاقت است.
وی افزود: انتخابات نماد مردم‌سالاری است. از گذشتگان سوال کنید که آیا قبل از انقلاب انتخاباتی بود. نفس این رقابت، تحرک و شور و شعف از نعمت‌های انقلاب اسلامی که بسیار سپاسگزارم.
غفاری گفت: بداخلاقی در عرصه انتخابات در قامت و تراز انقلاب نمی‌گنجد. چیزهایی در مورد خود بنده گفته شد که بداخلاقی بود. گفتند؛ که آقای حداد عادل با من تماس گرفته‌اند و در باره گزینه نهایی شورای ائتلاف حرف‌هایی را به من زده‌ است. این دروغ محض است و تا الان آقای حدادعادل در این خصوص با من تماسی نداشته است.
وی افزود: همچنین می‌گفتند؛ آقای غفاری که ریاست شورای ائتلاف را برعهده گرفته است، چقدر پایگاه اجتماعی دارد؟ اشکال ندارد، نقد کنید، ما از انتقاد استقبال می‌کنیم. اما کسانی که این جمله را قبول ندارند، صلوات بفرستند. [جمعیت صلوات بلندی قرائت کردند.]
غفاری در ادامه به نمونه‌های از بداخلاقی‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: اینکه مجسمه رقیب را در سرنجلکل بی‌احترامی کنند، بداخلاقی انتخاباتی است.
رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: رقابت در اوج، نشاط در اوج، اما اخلاق هم باید در اوج باشد.
غفاری افزود: انتخابات را پروژه سیاسی می‌دانیم نه پروژه اجتماعی. قبیله محترم است اما قبله نیست. انتخابات از موضوعات دوران مدرنیته است و نمی‌توان با ابزار دوره گذشته در این دوره مدرنیته استفاده شود. انتخابات لیله‌القدر نظام انقلاب اسلامی است و تأمین کننده منافع ملی است.
وی افزود: ما در شورای ائتلاف یک پروژه خسته‌ کننده‌ای را طی‌ کردیم تا منجر به گزینه نهایی برسیم. اینگونه نبود که من یا عزیز دیگری تصمیم گرفته باشد.
حجت‌الاسلام غفاری در ادامه به برخی از حرف و حدیث‌ها پیرامون آقای منتظریان پاسخ داد و گفت: گفته‌اند،؛ آقای منتظریان نماد اشراف‌گری است. کدام کاندید به غیر از آقای منتظریان ریزاموالش را بیرون داد. همچنین می‌گویند که آقای منتظریان در رابطه با فساد جز مسئله‌دارها هستند، کدام کاندید چهل سال از عمرش را در مبارزه با فساد گذارند. چهار دهه به‌شکل گمنام با فساد، رانت و تبعیض مبارزه کرده است، آن‌هم در فضای گمنامی بود. باید قدردان سربازان نظام باشیم.
   
وی افزود: می‌شود که پشت تریبون هر حرفی را زد، اما باید به فکر قیامت هم باشیم. 
غفاری در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: اگر می‌خواهید، اسلامیت و جمهوریت بماند، انتخابات. انتخابات یعنی مردم همه‌کاره هستند. اگر از مدیری خسته شده‌اید، انتخابات. اگر می‌خواهید، نفس تازه در روح مدیریت کشور و استان بدمید، یعنی انتخابات. انتخابات یعنی نفس تازه جامعه بکشد. بنده به عنوان طلبه کوچک و فرزندی از این دیار به کسانی که به هر دلیلی نمی‌خواهند، رأی بدهند. از آنها خواهش می‌کنم که خاضعانه پای صندوق رأی بیاید و به هر کسی که می‌خواهید رأی بدهید. باید قدر جمهوری اسلامی را بدانید.
نادر منتظریان در جمع‌بندی این نشست، اظهار کرد: ما در کارنامه‌مان روز تعطیل نداریم. ما در خانه ملت، صدای رسای شماها خواهیم بود و حقوق از دست رفته شما را پس خواهیم گرفت. اجازه نمی‌دهیم با احساسات مردم بازی شود.
منتظریان در ادامه به حواشی پیرامون پروژه آبرسانی به روستای بنستان سادات محمودی گریزی زد و گفت: ای کسانی که امروز در صحنه کاندیداتوری هستید و ای کسانی که مسئولیت مردم و نوکری مردم را پذیرفته‌اید، مردم را چیز دیگری فرض نکنید. مگر سوال‌ها فریاد تشنگی برخی روستاهای سادات محمودی را نشنیده بودید. مردم را چه فرض کرده‌اید که در این هفته‌ها و روزها حرف از آبرسانی می‌زنید و می‌‌خواهید با فریب‌کاری رأی مردم را بگیرید. 
وی افزود: لوله‌های پروژه آبرسانی جای دیگری را جمع می‌کنید و می‌ریزید پای مردم.  ای مسئولی که می‌خواهید، امانی آبرسانی انجام بدهید. ردیف بودجه آن کجاست. مردم دیگر فریب این چیزها را نمی‌خورند. هر کس که آب به روستای بنستان برساند، دست او را می‌بوسم.
منتظریان در ادامه گفت: نکاتی وجود دارد که در روزهای آینده و در صورت لزوم با رعایت اخلاق و مکارم اخلاقی خواهم گفت. 
وی افزود: مسئولان کشور، جوانان را دریابید. من کاندید شما جوانان هستم. همه سرمایه‌ام را برای رفاه و آسایش شماها خواهم گذاشت. موانع جلوی پای شما جوانان را با اقتدار بر می‌داریم. شهدا رفتند که فساد، تبعیض و بی‌عدالتی نباشد و ما به‌عنوان همسنگران آن شهیدان آن رفتارهای حسنه را احیا خواهیم کرد.
منتظریان در پایان از ایل تیرتاجی تشکر ویژه کرد و گفت: از کاندید با اخلاق‌مدار و انسان زمان‌شناس و متدین آقای غلام‌محمد زارعی ویژه تشکر می‌کنم. خدمات ایشان ماندگار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الحمدالله غفاری با هرکی بود در این۴۰ سال نفر آخر شده و حالا ببینید سوم میشه منتظریان
دریا
Iran, Islamic Republic of
روز ۱۲مشخص ایبو .مخص می سوزی د
بلوط
Iran, Islamic Republic of
آب هم بیارن رای ما منتظریان
Iran, Islamic Republic of
تمومهههههههه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اگه من سرکوهکی هستم
۸۰ درصد افراد در تصاویر سرکوهکی نیستن.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کارش تمومه
Iran, Islamic Republic of
تمومه تمومه
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا روشنفکر حذف خواهد شد.
پیش بینی ها مبنی بر پیشتازی منتظریان است و با فاصله کمی بهرامی دوم است
Iran, Islamic Republic of
منتظریان قطعا پیروزه
سرکوهکی اصیل
Iran, Islamic Republic of
چقدر مسخره
جلسه سرکوهکی هاست
سر جمع ۱۰۰ تا سرکوهکی نیست
سرکوهکی ۹۰ درصدش با حاج مهدی روشنفکره
Iran, Islamic Republic of
اکثر لیدرهای روشنفکر به منتظریان و بهرامی پیوستن.آخرین نفسهای ندای مخالف وحدت
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری دنا و آب فاضلاب دنا لوله های آبرسانی به کریک رو شبانه بردن سادات محمودی گفتن بیاین اینم لوله های طرح آبرسانی به سادات محمودی🤣🤣🤣🤣آخرین دست و پا زدن‌های روشنفکر
لوداب
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خوب ومو کردی یسو بیو جمش کن
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زابلی با تشکر از زاویه دید و تشریح شما نسبت به رویکرد عملی و مصداقی یک اصلاح طلب مردم خواه و مردم پسند
Iran, Islamic Republic of
منتظریان قطعأ پیروز این میدان است
Netherlands
باا رویش های هفته جاری منتظریان پیروز قطعی انتخابات است
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تجمع همایشی روشنفکر کجا! و منتظریان کجا! زمین و آسمان تفاوت دارند. باید بپذیریم که منتظریان سوم و راه به جایی نمی برد. لذا تلاش کنند که خود و بقیه را به زحمت نیاندازند
Ip
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر داره آخرین دست و پاهاشو با استفاده از بردن لوله های کریم به سادات محمودی میزنم تو نمیاد توجیه کنی برادر.لبیک یا حسین درود بر حاج نادر ناجی بویراحمد
زارع
Romania
ترس برتون داشته
روشنفکر به تاریخ پیوست
اصالت
Iran, Islamic Republic of
شغل خوبی پیدا شده. تنها عشق نامبرده مجری گری است. در اردوگاه روشنفکر به دلیل حضور توانمند /جایگاهی نداشت و الان به امید مجری گری در اردوگاه منتظریان جولان می زند
شوفر
Iran, Islamic Republic of
آب را بریز جایی که بیشتر نسوزی...
مسئله دارها
Iran, Islamic Republic of
سابقه ی قابل قبولی در مسؤولیت ها و اجتماع نداشته و ندارند کنار هم و کنار افراد جنجالی قرار گرفته اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
توهینهایی که تا دیروز طرفدارانت به حاج زارع کردند فکر میکنید یادمون رفته فکر نمی‌کردید یه روز گذرت به طرفداران حاج زارع بخوره
United States
بخدا تو روی مجلس را نخواهی دید
مارگون
Romania
خدا
مثل چهار سال روشنفکر
قسم نخور
مارگون
Romania
امروز جایی بودم دوتا از طرفداران سخت روشنفکر در اداره میگفتن چیزی نگید کارمون تمومه
/
امیری
Iran, Islamic Republic of
با هرکسی که حاضر باشه شرط می‌بندم منتظریان نفر سوم انتخابات.این کپی کنید برای روز 12
Iran, Islamic Republic of
شما ه بزار بیام شرط ببندیم
الهی
United States
درود بر حاج نادر
Netherlands
این روزها برای همه محرز شده است که منتظریان پیروز انتخابات است حتی استاندار که به عنوان یار پوششی عمل می کند ولی مردم خواهان تغییرند.
علاف
Iran, Islamic Republic of
کسی که ماهی ۲۲۹ میلیو حقوق می گیره ککا به اندازه صد سالش پول جمع کرده
ویسی برزا
Iran, Islamic Republic of
... اگه قرار بود ایشون بیاد همون کپی برابر اصل یعنی هدایت خواه ثبت نام می‌کرد این‌ها مهره سوخته هستند تا آدم خوش تیپ با سابقه ای درخشان تو شهر و جوان و جوان پسندی مثل بهرامی هست نباید شک کرد جذاب و ثابت شده. جوانان با دیدن اطرافیان ایشون تکلیفشان روشنه/ با بهرامی آزاداندیش و باکلاس
شریعتی زاده
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
عزیزان الکی حرف نزنید من بقران خودم بودم کل افراد سرکهکی سرجمع ۵۰ نفر نبودن ۵ تا خانواده که مشخص هم هستن بقیه را منتظریان جمع کرده بود آورده بود وسلام بابا اصلا یک هزارم همایش روشنفکر آدم نیومد به ولا میگم سرکهکی ۹۷ درصدش با روشنفکره
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا الان در سفلی ۴۰ درصد با نادرند که تا ۱۱حداقل به ۶۰ درصد میرسه
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظریان با صداقت تمومه به یاری خدا
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا کارتون تمامه تا 2 اسفند سفلی از دستتون خارج میشه شما بیاید تصاویر همایشهای حاج نادر ببینید هر همایش چهره های جدید میاد بعد همایش وحدت همش تکراری راستی جریان اون افرادی از دهدشت اومدن عروسی بعد اوردن همایش چیه
Iran, Islamic Republic of
مگه فکر کردین تیرتاجی به شما رای میده
Iran, Islamic Republic of
حرف بزن/ولی قسم نخور که نشانه بهم ریختگی وضعیت است.
شراکتی
Iran, Islamic Republic of
یعنی خانواده دانشی همش پنجاه تا هستن خانواده‌ای سرکوهکی در بنار ۵۰تا هستند خانواده های شهدای سر کوهکی این تعداد هستند دور قبل ۱۰۰درصد با شما بودند چون داماد داماد روشنفکر سرکوهکی و از بزرگ زادگان میباشد ولی زهی خیال باطل این دوره خود آروین ها هم بیشترشان با منتظریان هستند
احمد
Iran, Islamic Republic of
حتی یه دونه لوله اب هم بره بنستون باز هم منافع اون مردمه چرا منتظریان میسوزه؟؟؟؟؟ بنده خدا نمیدونه نمیشه خدمت رسانی به مردم را متوقف کرد حتی در انتخابات چر ازورتون میاد برای مردم کار بشه!!!!!!!!!!!!!!!!
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اخ از بخت ما که منتظریان می خواهد نماینده باش
این قدر مظلوم نمایی می کنه انگار مردم سوابق ایسون ندارند؛
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر از بس مردم رو شمرده آنها رو به خدا میشماره
خخخخخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه موحد، گچساران تاجگردون ، بویراحمد روشنفکر
علی
Iran, Islamic Republic of
همایش سرکوهکی روشنفکرروخودتون بریدجستجوکنیدومقایسه کنیدبامنتظریان وقضاوت باخودتون همایش روشنفکرتوهمین زمین بودوکامل پرجای سوزن انداختن نبودمال منتظریان همین زمین چهارقسمت کردن تویه قسمت همایش گذاشتن همونم پرنشد
وحید
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم ازهمایش های کاندیدهابه پای همایش های روشنفکرنمیرسه واقعاشلوغ وعالی تازه اون دوکاندیدتمام رایشون ونیروهاشون همین یاسوج ولی روشنفکرپایگاه اصلی رایهاش لوداب ومارگون وپاتاوه وروستاهستن بااین وجودبازم دریاسوج ازهمش پرشورتروشلوغ ترخودتون فیلم هارونگاه وباهم مقایسه کنید
سرکوهکی مطلع
Iran, Islamic Republic of
به نام سرکوهکی
به کام منتظریان
به ضرر شیخ غفاری
حتی اقوام و خواهر زاده‌هاش که اتفاقا در میان سرکوهکی ها حترام دارند، همراهش نیستن.
بخوان تا اخرش
Netherlands
صدای منتظریان خواهی مردم بویراحمد الان در هر کوی و برزن به گوش می رسد زیرا منتظریان را مرد عبور از مشکلات موجود حوزه انتخابیه که تبعیض و بی عدالتی و هرج و مرج است می دانند
Iran, Islamic Republic of
در جواب خوشتیبی اقای بهرامی حتماچشمات مشکل داره/ درضمن مجلس شخصیت باتجربه ودارای سابقه مدیریتی سطح کلان میخوادنه بهرامی ک تنهامسئولیت عمریش دوسال شهرداری بوده وکلام آخر ضمن احترام ب جناب بهرامی تحت هیچ شرایطی قابل قیاس باجناب منتظریان نیست درجواب جناب محترمی ک فرمودین حقوق بالا میگیرن اولا قیامتی هم وجوداره ثانیافیش حقوقی ک باچشمای خودت دیدی اگ همینجانذاری ک حرفتوثابت کنی زشت افترابستن ب دیگران مخصوصاکسی مثل منتظریان ک کارنامه کاملا سفیدو تمیزی دارد۱۲اسفندپیروزی ایشون روجشن میگیریم چشم حسودکو
Iran, Islamic Republic of
خیلی کارنامه ش سفید مشخص خبر نداری
تل زالی
Turkey
قران خبر و هیج جا نداری / حاج نادر قبوله خته هم بکشی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1