کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم و تصاویر| منتظریان در جمع سرکوهکی‌ها: از غلام‌محمد زارعی، این انسان اخلاق‌مدار تشکر ویژه می‌کنم / توضیحات منتظریان در باره پروژه آبرسانی به بنستان سادات محمودی؛ مردم را چه فرض کرده‌اید!؟ / من کاندید جوانان هستم / غفاری، رئیس شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد: تماس تلفنی حدادعادل با من درباره گزینه نهایی شورای ائتلاف دروغ است، تا الان هیچ تماسی نداشت

24 بهمن 1402 ساعت 17:44

نشست هم‌اندیشی جمعی از مردم طایفه سرکوهکی بویراحمد با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.


نشست هم‌اندیشی جمعی از مردم طایفه سرکوهکی بویراحمد با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
   

به گزارش کبنا، عصر امروز (سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه 1402) در این نشست جمال روحانی، بخشدار اسبق لوداب در این نشست، اظهار کرد: اگر نماینده صلاحیت نداشته باشد، علاوه بر اینکه حوزه انتخابیه خود را در تمام حوزه‌ها عقب نگه می‌دارد، چهار سال کشور را معطل خود می‌کند. این فرمایش مقام معظم رهبری است.
روحانی در ادامه طایفه سرکوهکی را صاحب مکارم اخلاقی و پیشینه مذهبی دانست و گفت: بدانید کسانی در عرصه انتخابات پیروز خواهند بود که یک لحظه دیرتر ناامید می‌شوند و یک لحظه دیرتر از پیروزی دست بر می‌دارد. اگر به انتخاب‌تان امید دارید باعشق در این کارزار ورود کنید.
سلیمان خوش‌اندیش، جوان مطالبه‌گر در این همایش به بکارگیری بدون ضابطه نیروها در بعضی ادارات، ترک فعل برخی از مدیران اشاره کرد و گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهم که صدای مطالبه‌گران و دانشجویان دغدغه‌مند را به گوش مسئولان برسانند و به وظیفه ذاتی خود عمل کند.
زابلی، رئیس سابق ستاد انتخاباتی غلام‌محمد زارعی شهرستان دنا در دوره گذشته نیز سخنرانی کرد و گفت: امروز بعضی تبعیض‌ها عامل بغض بویراحمد شده و از پچ‌پچ گوش‌ها به مغز استخوان‌ها رسیده است که امیدواریم شاهد پایان این بدعت‌های نادرست باشیم.
عباسی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام‌ عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: کسانی دیگری از وحدت دم زدند، اما نادر منتظریان به‌دنبال بویراحمد واحد هستند. کسان دیگری از فساد حرف می‌زدند، اما منتظریان در این سال‌ها با فساد مبارزه می‌‌کرد.
   
حجت‌الاسلام محمد غفاری، رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در این نسست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انتخابات از نظر ما صحنه دشمنی و عداوت نیست. صحنه رقابت، دوستی، جذب و رفاقت است.
وی افزود: انتخابات نماد مردم‌سالاری است. از گذشتگان سوال کنید که آیا قبل از انقلاب انتخاباتی بود. نفس این رقابت، تحرک و شور و شعف از نعمت‌های انقلاب اسلامی که بسیار سپاسگزارم.
غفاری گفت: بداخلاقی در عرصه انتخابات در قامت و تراز انقلاب نمی‌گنجد. چیزهایی در مورد خود بنده گفته شد که بداخلاقی بود. گفتند؛ که آقای حداد عادل با من تماس گرفته‌اند و در باره گزینه نهایی شورای ائتلاف حرف‌هایی را به من زده‌ است. این دروغ محض است و تا الان آقای حدادعادل در این خصوص با من تماسی نداشته است.
وی افزود: همچنین می‌گفتند؛ آقای غفاری که ریاست شورای ائتلاف را برعهده گرفته است، چقدر پایگاه اجتماعی دارد؟ اشکال ندارد، نقد کنید، ما از انتقاد استقبال می‌کنیم. اما کسانی که این جمله را قبول ندارند، صلوات بفرستند. [جمعیت صلوات بلندی قرائت کردند.]
غفاری در ادامه به نمونه‌های از بداخلاقی‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: اینکه مجسمه رقیب را در سرنجلکل بی‌احترامی کنند، بداخلاقی انتخاباتی است.
رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: رقابت در اوج، نشاط در اوج، اما اخلاق هم باید در اوج باشد.
غفاری افزود: انتخابات را پروژه سیاسی می‌دانیم نه پروژه اجتماعی. قبیله محترم است اما قبله نیست. انتخابات از موضوعات دوران مدرنیته است و نمی‌توان با ابزار دوره گذشته در این دوره مدرنیته استفاده شود. انتخابات لیله‌القدر نظام انقلاب اسلامی است و تأمین کننده منافع ملی است.
وی افزود: ما در شورای ائتلاف یک پروژه خسته‌ کننده‌ای را طی‌ کردیم تا منجر به گزینه نهایی برسیم. اینگونه نبود که من یا عزیز دیگری تصمیم گرفته باشد.
حجت‌الاسلام غفاری در ادامه به برخی از حرف و حدیث‌ها پیرامون آقای منتظریان پاسخ داد و گفت: گفته‌اند،؛ آقای منتظریان نماد اشراف‌گری است. کدام کاندید به غیر از آقای منتظریان ریزاموالش را بیرون داد. همچنین می‌گویند که آقای منتظریان در رابطه با فساد جز مسئله‌دارها هستند، کدام کاندید چهل سال از عمرش را در مبارزه با فساد گذارند. چهار دهه به‌شکل گمنام با فساد، رانت و تبعیض مبارزه کرده است، آن‌هم در فضای گمنامی بود. باید قدردان سربازان نظام باشیم.
   
وی افزود: می‌شود که پشت تریبون هر حرفی را زد، اما باید به فکر قیامت هم باشیم. 
غفاری در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: اگر می‌خواهید، اسلامیت و جمهوریت بماند، انتخابات. انتخابات یعنی مردم همه‌کاره هستند. اگر از مدیری خسته شده‌اید، انتخابات. اگر می‌خواهید، نفس تازه در روح مدیریت کشور و استان بدمید، یعنی انتخابات. انتخابات یعنی نفس تازه جامعه بکشد. بنده به عنوان طلبه کوچک و فرزندی از این دیار به کسانی که به هر دلیلی نمی‌خواهند، رأی بدهند. از آنها خواهش می‌کنم که خاضعانه پای صندوق رأی بیاید و به هر کسی که می‌خواهید رأی بدهید. باید قدر جمهوری اسلامی را بدانید.
نادر منتظریان در جمع‌بندی این نشست، اظهار کرد: ما در کارنامه‌مان روز تعطیل نداریم. ما در خانه ملت، صدای رسای شماها خواهیم بود و حقوق از دست رفته شما را پس خواهیم گرفت. اجازه نمی‌دهیم با احساسات مردم بازی شود.
منتظریان در ادامه به حواشی پیرامون پروژه آبرسانی به روستای بنستان سادات محمودی گریزی زد و گفت: ای کسانی که امروز در صحنه کاندیداتوری هستید و ای کسانی که مسئولیت مردم و نوکری مردم را پذیرفته‌اید، مردم را چیز دیگری فرض نکنید. مگر سوال‌ها فریاد تشنگی برخی روستاهای سادات محمودی را نشنیده بودید. مردم را چه فرض کرده‌اید که در این هفته‌ها و روزها حرف از آبرسانی می‌زنید و می‌‌خواهید با فریب‌کاری رأی مردم را بگیرید. 
وی افزود: لوله‌های پروژه آبرسانی جای دیگری را جمع می‌کنید و می‌ریزید پای مردم.  ای مسئولی که می‌خواهید، امانی آبرسانی انجام بدهید. ردیف بودجه آن کجاست. مردم دیگر فریب این چیزها را نمی‌خورند. هر کس که آب به روستای بنستان برساند، دست او را می‌بوسم.
منتظریان در ادامه گفت: نکاتی وجود دارد که در روزهای آینده و در صورت لزوم با رعایت اخلاق و مکارم اخلاقی خواهم گفت. 
وی افزود: مسئولان کشور، جوانان را دریابید. من کاندید شما جوانان هستم. همه سرمایه‌ام را برای رفاه و آسایش شماها خواهم گذاشت. موانع جلوی پای شما جوانان را با اقتدار بر می‌داریم. شهدا رفتند که فساد، تبعیض و بی‌عدالتی نباشد و ما به‌عنوان همسنگران آن شهیدان آن رفتارهای حسنه را احیا خواهیم کرد.
منتظریان در پایان از ایل تیرتاجی تشکر ویژه کرد و گفت: از کاندید با اخلاق‌مدار و انسان زمان‌شناس و متدین آقای غلام‌محمد زارعی ویژه تشکر می‌کنم. خدمات ایشان ماندگار است.


کد مطلب: 472517

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472517/2/فیلم-تصاویر-منتظریان-جمع-سرکوهکی-ها-غلام-محمد-زارعی-این-انسان-اخلاق-مدار-تشکر-ویژه-می-کنم-توضیحات-باره-پروژه-آبرسانی-بنستان-سادات-محمودی-مردم-فرض-کرده-اید-کاندید-جوانان-هستم-غفاری-رئیس-شورای-ائتلاف-کهگیلویه-بویراحمد-تماس-تلفنی-حدادعادل-درباره-گزینه-نهایی-دروغ-الان-هیچ-تماسی-نداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1