تاریخ انتشار
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۷۱۸۰۱
به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) برگزار شد

جشن دیدار با پدران آسمانی در شهرستان لنده (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛جشن دیدار با پدران آسمانی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام علی و روز پدر،با حضور فرماندار،فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری و جمعی از خانواده های شهدا و اقشار مردم، به همت کانون همبستگی فرزندان شهدای شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛  فرماندار شهرستان لنده در این مراسم گفت: جشن دیدار با پدران آسمانی در سال ۸۴ با ابتکار جمعی از فرزندان شهید برای نخستین‌بار در گلزار شهدای مشهد برگزار شد و از سال ۸۵ نیز این مراسم توسط ستاد مرکزی جشن پدران آسمانی و ستاد‌های استانی در هشت استان کشور با حرکت خودجوش فرزندان شهید برگزار و با حمایت مالی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال ۸۸ این حرکت خودجوش در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور اجرا شد.  
دانش با بیان اینکه برگزاری این مراسم سبب می‌شود فرزندان شهید در روز پدر در کنار هم قرار گرفته و به دیدار پدران خود بروند، اضافه کرد: در این روز فرزندان معزز شهدا به مزار پدرانشان ‌می‌روند تا میثاقی دوباره با آرمان‌های پدر شهیدشان ببندند.  
وی با بیان اینکه دستاورد‌های بزرگی که ملت ایران اسلامی پس از دوران ستمشاهی به دست آورده مرهون همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

جلال دانش افزود: ترویج روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است و شهدا با ایثارگری و نثار جان خود در دوران دفاع مقدس راه عزتمندی را برای ملت ایران هموار کردند.
دانش اولویت نظام سیاسی کشور را مسأله انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: همان گونه که ولی امر مسلمین فرمودند هرچه که در دست دارید و هر ابزاری که در اختیار دارید به جهت مشارکت حداکثری و مثال زدنی در انتخابات استفاده کنید وحضور حداکثری ملت بزرگ ایران پای صندوق‌های رای ضربه محکمی به پیکره و دسیسه‌های دشمنان خواهد زد.
این جشن با خواندن سرود، دکلمه و مولودی خوانی و سخنرانی همراه بود و در پایان از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
1