تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۴۷۱۵۶۰
کبنا گزارش می‌دهد

تاجگردون در جمع دولیاری‌ها: فرزند بزرگ استان، روحانی فهمیده، دانشمند، لری نجیب آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری است، به نام پرافتخار او رأی دهید / با نظام و اصل ولایت مطلقه فقیه اختلاف و انحرافی نداریم /امیدواریم آنانی که هم راه صلاحیتشان سلب شده باز شود /مگر می‌شود رأی گرفت و رفت خوابید و بعد از ۴ سال بیاییم و بگوییم دوباره به من رأی بده؟

۱
کبنا ؛همایش اتحاد طایفه دولتیاری در حمایت از غلامرضا تاجگردون کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
همایش هم‌اندیشی جمعی از طایفه دولتیاری با غلامرضا تاجگردون، نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این همایش سیاسی که جمعی از بزرگان، ریش سفیدان، نخبگان اجتماعی و دانشگاهی حضور داشتند، غلامرضا تاجگردون سخنرانی کرد و اظهار داشت: از دیار ما و استان کهگیلویه و بویراحمد فرزند بزرگ استان، مرد رشید، باسواد، متدین، روحانی فهمیده، دانشمند از خانواده‌ای با اصالت، روحانی متواضع و بزرگ و لری نجیب یعنی حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی کاندیدای این دوره مجلس خبرگان رهبری است و من به عنوان برادر کوچک شما انتظار دارم قبل از اینکه بر برگه رأی خود نام حقیر یا نام دیگر کاندیدا‌های مطلوب را می‌نویسید برگه را مزین کنید به نام پرافتخار «حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی» ان‌شاء‌الله عضو فرهیخته مجلس خبرگان رهبری برای دوره آینده از استان ما این مرد بزرگ باشد.
  

به گزارش کبنا، تاجگردون در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخت و با بیان اینکه 11 اسفند یک گام کوچکی از راه بزرگ را پیش‌رو داریم، گفت: ۱۱ اسفند روزی است که ما باید پاسخگوی تمامی آنچه که در ذهن و قلبمان بود و هست را در قالب رأی بیان کنیم و دین خودمان را به نظام مقدس اسلامی ایران ادا کنیم. این وظیفه‌ای است که بر اساس قانون و به پشتوانه امام (ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدایی که به پای این انقلاب و این میهن ریخته شد، به گردن ما است.
وی افزود: بهترین راه برای مستحکم کردن ایران و نظام اسلامی ایران در مقابل تمامی آنانی که ایران قوی را دوست ندارند، یک راه است آن هم مشارکت. مشارکتی که به حکم قانون اساسی با رای دادن اتفاق می‌افتد.
تاجگردون گفت: با همه تلخی‌هایی که قریب ۴ سال گذشته برای مردم این خطه اتفاق افتاد، به آینده‌ امیدواریم و راه پاسخ دادن به بی‌مهری و عداوتی که ناخواسته با قلم برخی اتفاق افتاد تا با یک «حرکتی سیاه» رأی ملت را ضایع و تضیع کنند، جزء با مشارکت و رأی دادن حاصل نخواهد شد.
این چهره شاخص سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه بیان کرد: اگر می‌خواهیم به این سخن جامه عمل بپوشانیم که «هستیم بر آن عهدی که بستیم» یک راه دارد و آن مشارکت حداکثری در انتخابات است. شاید بعضی‌ها در این میهن و وطن باشند که با رأی دادن و پای صندوق‌های رأی رفتن قهر کرده باشند، ولی بدانید قهر با صندوق رای نتیجه‌ای ندارد و  آنچه را که مطلوب ماست، اتفاق نمی‌افتد.
تاجگردون گفت: شاید اولین کسی که می‌بایستی قهر می‌کرد، من باشم، شاید اولین کسی که می‌بایستی یک بار دیگر خود را به معرکه آزمایش و امتحان و انتخاب نمی‌گذاشت من بودم. اما باید مسیری را که گام برداشته بودیم و وقفه در آن اتفاق افتاد این وقفه را با تلاش و کار جبران کنیم.

وی افزود: من از هیأت محترم نظارت شورای نگهبان و نهاد‌های امنیتی کشور که علی‌رغم بی‌مهری‌ها و شیطنت‌هایی که هنوز ادامه دارند، اما تصمیم گرفت، تشکر می‌کنم. حرف‌هایی که زدند، آنچه را که نوشتند، حرف‌های واهی بود. ما استقامت کردیم بر آنچه که خود انتخاب کرده بودیم، چون اعتقاد داشتیم، راهی را که می‌رفتیم و می‌رویم راه درستی است و با نظام و اصل ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آنچه که ثمره خون شهدا است، اختلاف و انحرافی نداریم.
تاجگردون تاکید کرد: عدم رأی اعتماد به اعتبارنامه من، حداقل فایده‌ای که برای من داشت، این بود که مرا مستحکم‌تر کرد برای اینکه بتوانم ثابت کنم که این ملت حقشان چیزی دیگر است، شما هم‌ایستادگی و سکوت کردید و صبری را که من به واسطه استقامت شما پیشه کردم پاسخش را گرفتیم.
وی خاطرنشان کرد: پاسخ آن وعده الهی که خداوند به تقدیر هر جامعه‌ای نوشته و بعد از این همه بی‌مهری می‌گویم، من بخشیدم و شما هم ببخشید آنچه را نسبت به شما بی‌مهری شد‌. بنا براین همه را دعوت می‌کنم به یک مشارکت جدی در روز ۱۱ اسفند.
این نماینده سابق مجلس در ادامه به انتخابات خبرگان رهبری گریزی زد و گفت: از دیار ما و استان کهگیلویه و بویراحمد، فرزند بزرگ استان؛ مرد رشید؛ باسواد؛ متدین؛ روحانی فهمیده، دانشمند، از خانواده‌ای با اصالت، روحانی متواضع و بزرگ و لری نجیب یعنی حضرت آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی کاندیدای این دوره مجلس خبرگان رهبری است و من به عنوان برادر کوچک شما انتظار دارم، قبل از اینکه بر برگه رأی خود نام حقیر یا نام دیگر کاندیدا‌های مطلوب را می‌نویسید برگه را مزین کنید به نام پرافتخار حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ان‌شاءالله عضو فرهیخته مجلس خبرگان رهبری برای دوره آینده از استان ما این مرد بزرگ باشد.
تاجگردون اضافه کرد: خیلی از حرف‌ها را کتمان و در سینه پنهان می‌کنم چرا که درد دل من دردی را از شما کم نمی‌کند، شاید به درد شما بیفزاید. شهر ما یک شهری که به دلایل مختلف اسمش را نمی‌دانم، بگذارم سیاست‌زده یا هر چیزی که بخواهید، شهری که ما همه با هم سیمرغ‌مان را به کوه قاف رساندیم و بعد گویا این سیمرغی که به قله قاف رسیده قرار بود به آتش کشیده شود.
شهری که تبر را به هر دلیلی بر دوش اهل قلم و اهل سخن گذاشتیم که درختان تنومند این دیار را قطع کنند و بعد نادانسته به برگ‌ریزان شاخساران این درخت بخندیم و کیفمان را کور کنیم. شهر ما، شهر زیبایمان را ویران کنیم و در بیابان به فکر شهر جدید باشیم.
تاجگردون در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: صدای‌مان، صدایی که از حلقوم‌مان در می‌آید، باید صدای آهنگی باشد که نتیجه‌اش خوش‌نوایی و دل‌‌خوشی مردم‌مان باشد. تک تک صدای شما‌ها تک مضرب موسیقی است که ساز خوب خوشبختی است، البته اگر خوب بنوازیم. اگر چه برخی با بر هم زدن این ریتم موسیقی قصد چنگ زدن به روح و روان همه ما را دارند، ولی همنوایی صدای ماست و همنوایی موسیقی است که می‌تواند آهنگ خوب را در این شهر بنوازد.
وی افزود: صداقت و پاکی و خوبی را کتمان کردند و به گورستان سپردیم و سنگ قبر زیبایی که مزین به تمام خوبی‌هاست نشاندیم.
اگر می‌خواهید فرزندانمان این کودکانی که امروز اینجا‌ ایستاده‌اند به آینده‌ امیدوار بشوند. با توکل بر خداوند متعال و نظر همه مردم امید داریم که آینده خوبی را می‌توانیم، ورق بزنیم. ما خستگی را باید خسته کنیم.
این نامزد انتخابات مجلس ادامه داد: از ما که گذشت که بخواهیم در این دنیای مادی بارمان را بیشتر کنیم، آخرت مطلوب ما با دعای خیر مردم، زنان، خانواده‌های شهدا و آنانی که دل به ایران سپرده‌اند، آخرت خوبی خواهد بود. شما‌ها نقش خود را امروز خلق کردید یک گام خوب را برداشتید و کاندیدا‌های محترم دیگری که در صحنه حضور دارند‌، امیدواریم آنانی که هم راه صلاحیتشان سلب شده باز شود. ما باید حرف‌هایمان را بزنیم، خودمان را نشان دهیم و بعد مردم انتخاب کنند.
وی افزود: گچساران و باشت حقش خیلی بیشتر از اینهاست، استان کهگیلویه و بویراحمد حقش خیلی بیشتر از اینهاست آن حقی که خداوند و این انقلاب برای ما تبدیل کرده باید احیایش کرد.

تاجگردون گفت: بدترین ظلم تاریخی که در تاریخ قوه مقننه خواهد ماند، نسبت به بنده اتفاق افتاد. مردم فهیم گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد ثابت کردند و ثابت خواهند کرد ایران و خاکمان را دوست داریم و به واسطه یک چنگی بر صورت فرزندش با خاک وطنش قهر نمی‌کند.
وی افزود: مگر می‌شود در خانه نشست و رأی مردم را گرفت، مگر می‌شود با مردم ارتباط برقرار نکرد و رأی مردم را گرفت؟
مگر می‌شود رأی گرفت و رفت خوابید و بعد از ۴ سال بیاییم و بگوییم دوباره به من رأی بده؟
تاجگردون با اشاره به تخریب خود از سوی برخی از مخالفانش، گفت: دور گذشته با آن همه فشار، تهمت و افترا که اصلاً قابل مقایسه با این دور نبود ،دور قبل را یادتان هست، چه‌ها که به من نگفتند؛ ولی شورای محترم نگهبان تأیید صلاحیت کرد. کاندیدا‌های محترم متعددی را در اقوام مختلف تعریف کردند که رأی مرا بشکنند یا شکستم دهند، اما بازهم بیش از نیمی از مردم رأی دادند، پس مردم تشخیص‌شان را متناسب با عملکرد فرد تنظیم می‌کنند‌. امیدوارم که اگر خداوند به بنده توفیق داد مجدد خلعت خادمی ملت را بر تن کنم، بتوانم آنچه را که شما امروز از من می‌خواهید، آنچه که با چشم‌هایتان بدون اینکه کلامتان بر من عبور کند به من گوید بتوانم عامل رفع نیاز شماها باشم.
تاجگردون در پایان گفت: ۱۱ اسفندماه همه را تشویق کنید که به پای صندوق‌های رای بیایند و به ایران ثابت کنید که ۳ گذشته و ۴ خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورم سرافراز
Iran, Islamic Republic of
آیت اله نیاز به سفارش و معرفی ندارند
خودشیرینی موقوف!
ایشان و خانواده ایشان خودشناخته شده اند نه تنها برای استان بلکه برای جنوب کشور
افشین بخارایی
United States
خیلی از این افراد دولتیاری نیستند مخصوصا وابستگان به کدخدا تلچگاه کی جمشید صالحی
تل چگاه
United States
اینا از وابستگان کدخدایان بناری بودند که به تل چگاه آورده شدند.
کمالی
Iran, Islamic Republic of
انشائ الله بار دیگر اعتبارنامه ات رد شود تا دل دوستداران انقلاب شاد شود..
Iran, Islamic Republic of
مرد غیر خوت، خدا دونه مجلس فقط جای خوته ، عمرت باعزت، سرت سلامت
سی طلا و جواهر دم ای مردم داخل عکسل !!!!!!
دیل
Iran, Islamic Republic of
به دوران ظلم وتبعیض و ذبح شایسته سالاری خوش امدید
Iran, Islamic Republic of
فعلا &
معلم
United States
دستمال های کثیف &
معلم
United States
&&چه نوشابه‌های برا هم باز میکنن!!!
معلم
United States
&چه نوشابه‌های برا هم باز میکنن!!!
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام به مردمان خوب وهمیشه بیدار و هوشیار حوزه انتخابیه گچساران و باشت وحومه وسلام به مردم خوب منطقه دیل واطراف آن سلام به هواداران راستین جناب آقای تاجگردون و سلام به جناب آقای حسن سینایی که در جمع هواداران تاجگردون در ذیل مطالبی فرمودند بله آقای سینایی ما هنوز که هنوزه آقای تاج گردون را نماینده خود می‌دانیم و.من حسنعلیپور در این دورها بغیر نام غلام رضا تاجگردون بنام هیچ کسی رای نداده ام شاید خود آقای تاج گردون در جریان باشد و نه این بار وبلکه اگر خداوند عمری بدهد ده ها بار دیگر در این مسیر واین فکر و اندیشه خواهیم بود بله آقای سینایی همه کسانی آقای تاج گردون به مجلس فرستادید و بعضی از نمایندگان توان آقای تاج گردون را نداشتند این توان را ما مردم به آقای تاج گردون داده بودم پس نمایندگان با مردم این حوزه مشکل داشتند نه با آقای تاج گردون اما جناب آقای سینایی و هواداران آقای تاج گردون چوب خداوند بی صداست ولی به موقع عمل میکند وان موقع فرا رسیده است هم برای هواداران وهم برای مخالفان هواداران که چندین برابر از گذشته پشت تاج هستند و مخالفان روز بروز کمتر و کمتر می‌شوند چون مخالفان به وجدان وعقلشان مراجعه کردند دیدند که چه گناه بزرگی کرده اند نسبت به هواداران واقای تاجگردون جناب آقای سینایی این بار با همت ودرایت بزرگان هواداران کاندیدای اصلح و مردمی وپرتلاشمان را از هم اکنون در مجلس می بینیم شک نکنید و سلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل قهرمان
Iran, Islamic Republic of
دل خوش سیری چند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خودش به صراحت اعلام کرد که اصلاح طلب نبوده و نیست.
Iran, Islamic Republic of
یارو باز هم اعتبار نامه ات رد میشه حقوق ۹۰ میلیونی داخل بیمه سرمد میگرفتی
Iran, Islamic Republic of
اولا الان ما یه کارمند مخابرات نفت را در شرکت ۸۷ میلیون در جزیره خارک میدهیم . کارش درخواست ها را ثبت میکنه بعد تاجگردون ۹۰ میلیون گرفته زیاده
Iran, Islamic Republic of
توزیع ناعادلانه دستمزدها
ابولی
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش گفت من شیشه کثیفم باید رد صلاحیت می شد .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اگه این خودشیرینی و دستمال به دستی ها را نمی کردی که تایید صلاحیت نمی شدی قطعا رای میار ی ولی تو این مجلس جایگاهی نداری مث قبل نیست هر کا ی میخاستی می کردی فقط خودتو حفظ کنی شاهکار کردی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1