تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۷۱۰۶۳
با حضور سردار جهانگیر انصاری؛

مراسم یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در لنده برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛مراسم یادواره و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با حضور معاون تربیت و آموزش نظامی سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) لنده برگزار شد.
​​​​​​به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با تسلیت سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی کرمان گفت: امروز برای همه دنیا مسجل شده است که خون شهید سلیمانی قطعاً از خود شهید سلیمانی برنده‌تر و طوفانی‌تر است.
سرهنگ پاسدارروح اله ویسی گفت: عناد و کینه‌توزی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی و حضور باصلابت شهید سلیمانی در شکست برنامه‌های دشمنان در منطقه خاورمیانه باعث شد تا عناصر دشمن با دست‌زدن به ترورهای کور به دنبال انتقام باشند.
وی افزود: امروز همه ملت ایران داغدار این حادثه تروریستی هستند و چنین حوادثی را محکوم و خواهان انتقام سخت از دشمن به‌خصوص رژیم منحوس صهیونیستی هستند.
در ادامه نیز مسئول معاونت تربیت و آموزش نظامی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: چهارمین سالگرد شهادت فرماندهی شجاع، بی‌نظیر، اسطوره‌ای بی‌همتا و فرمانده جبهه‌های مقاومت که راهبرد نیل تا فرات استکبار جهانی بر هم زد و جبهه مقاومت را سازماندهی کرد.
سردار جهانگیر انصاری در ادامه گفت: شهادت جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را در کرمان را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شهادت دوست ایران اسلامی تسلیت می‌گوییم.
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین گفت: فلسفه جبهه مقاومت که توسط سردار شهید حاج‌قاسم بنیان گذاشته شد برای تعالی ارزش‌ها و حمایت از مظلومان عالم بوده است.
وی افزود: حمایت بی‌چون و چرای امریکایی‌ها از رژیم کودک کش اسرائیل باعث شد تا کنون دست به جنایت‌های زیادی در منطقه بزند و شهید سلیمانی به‌عنوان یک شخصیت نمونه توسط راهبرد امریکایی در تشکیل داعش را برهم بزند.
انصاری گفت: اگر شهید سلیمانی نبود امروز انقلاب اسلامی به‌عنوان ام‌القرای اسلام معرفی نمی‌شد.
وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی هیمنه استکبار را با شکست نقشه‌های بیش از ۸۰ کشور دنیا در تشکیل داعش را نابود کرد و شکستی تاریخی برای استکبار جهانی رقم زد و عناد کینه‌توزی دشمنان از همین مسئله بوده است.
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین: طوفان‌الاقصی باعث شکست تاریخی رژیم صهیونیستی شد که ادعای بی‌نظری در جهان را داشت؛ ولی سیلی مستحکم تربیت‌یافتگان مکتب حاج‌قاسم باعث دشمنی بیش‌ازپیش دشمنان از حاج‌قاسم شده است.
وی افزود: یکی از دلایل به‌شهادت‌رساندن شهروندان در کرمان همین کینه‌ای است که از نام سردار سلیمانی دارند.
انصاری گفت: امروز مکتب حاج‌قاسم در حال جهانی‌شدن است و اگر در غزه چنین در مقابل رژیم صهیونیستی باقدرت ایستاده است همین تفکر ناب است.
وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب عاشورا است که در محضر امامین انقلاب اسلامی زیست و عارفانه نیز به شهادت رسید.
انصاری در ادامه گفت: ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم یکی از مباحث مهم در خط فکری سردار سلیمانی است که باعث شد خط فکری و اندیشه این سردار بزرگ اسلام به‌عنوان یکی راهبردی برای همه پرورش‌یافتگان عاشورایی بوده است.
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین: اگر امروز در کرمان شاهد حادثه تروریستی هستیم که منجر به شهادت جمع زیادی از هم‌وطنانمان شده است نشان از تأثیرگذاری خون شهید سلیمانی است که دشمنان هنوز که هنوز است از وجود این سردار بزرگ اسلام و منظومه فکری وی ترس دارند.
وی افزود: امروز پرورش‌یافتگان مکتب شهید سلیمانی باعث تربیت سلیمانی‌های زیادی شده است که قطعاً اسرائیل را شکست خواهند داد و این روز خیلی دیر نخواهد بود.
انصاری گفت: امروز انقلاب اسلامی در مسیر روشنی در حال طی طریق است که دشمنان با طراحی و اجرای نقشه‌های ترور به دنبال متوقف‌ساختن دستاوردها و مسیر توسعه ایران ما هستند؛ ولی نمی‌دانند که ما ملت شهادتیم.
وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی باتربیت نیروهای جان‌برکف و مجاهد و رزمنده توانست تربیت‌یافتگانی همچون خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی که آن را حرم نامید و دفاع از آن را یک وظیفه دینی و شرعی خواندند.
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین: مسئله انتخابات یک مسئله مهم و راهبردی برای نظام است و همه ما که نسبت به شهدا و انقلاب احساس دین و تکلیف می‌کنیم باید در انتخابات شرکت کنیم و تکلیف دینی خویش را اجرایی کنیم.
در ادامه نیز گروه سرود و مداحی به ذکر مصیبت برای شهدای حادثه تروریستی کرمان پرداخت و یاد این شهدا را گرامی داشتند.

تصاویر تکمیلی را در زیر مشاهده میکنید
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1