تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۷۰۲۶۳
با حضور چهره‌های مختلف سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / سخنان دانشی درباره تز براندازانه تاج‌زاده؛ این افراطی‌ترین طیف اصلاح طلبان است که به تحریم انتخابات روی آورده‌اند / حیدرخواه: چرا از جوانان انقلابی و‌اندیشمند برای تصمیم‌سازی استفاده نمی‌شود؟

۱
کبنا ؛نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این جلسه برخی از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
به گزارش کبنا، شامگاه دوشنبه (۲۰ آذرماه ۱۴۰۲) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این نشست نسبت به جلسات قبل به لحاظ ترکیب حاضرین تفاوت‌های داشت، حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم، خلیفه خلقی‌پور، (دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب (اصولگرایان))، علی محمد دانشی (دبیر حزب موتلفه در استان)، سید علی معتمدی‌پور (رئیس فغلی سازمان جهاد کشاورزی)، حبیب‌الله پیشوا (وکیل)، علی خرامین (نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد)، کوروش درخشان‌زاده (مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد)، حجت‌الاسلام خاضع (رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) و جمع دیگری چهره‌های سیاسی اصولگرا در این نشست حضور داشتند.
در این نشست علی محمد دانشی دبیر موتلفه در استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای وحدت اصولگرایان استان اظهار کرد: رایزنی‌هایی از طرف اقای دکتر قالیباف و دیگران در حال انجام است که شریان، وحدت و پایداری، و سایر احزاب مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشند.
دانشی افزود: در جبهه اصلاحات طلبان، کارگزاران ۴ شرط برای حضور خود عنوان کرده‌اند، بهزاد نبوی گفته است تحریم کردن انتخابات به نفع ما نیست، آقای خاتمی نیز گفته که بجای مسائل سیاسی مطالبات اجتماعی مثل گرانی‌ها و... پیگیری شود، آقای تاجزاده نیز تزی را مطرح کرده و گفته ما باید از تجربیات شیلی استفاده کنیم، ‌ایشان از طیف گذر از جمهوری اسلامی و طیف میرحسین موسوی است، طرح‌شان این است که تجربیات دو ملت ایران و شیلی در توسعه دموکراسی مثل هم است، می‌گوید فهم علل و عوامل کنار زدن پینوشه بصورت مسالمت‌آمیز چه بود؟ پینوشه ۸ سال رئیس جمهور بود و مجلس تصویب کرد که ۸ سال دیگر هم باشد، مخالفین برنامه‌ریزی کردند و ۳ نکته مطرح کردند، اول اعتراضات خیابانی، دوم انتخابات محلی و ائتلاف چپ‌ها و میانه رو‌ها، که در یک بازی برد برد موفق شدند چرخشی در ریاست جمهوری را شکل دهند. دانشی بیان کرد: آقای تاجزاده می‌گوید با مطالعه این تجربه ایران شبیه به شیلی است ولی اینکه چه زمانی از انتخابات، نافرمانی مدنی و سایر موارد استفاده کنیم و چگونه استفاده کنیم؟ چگونه می‌توان در جامعه متکثر و در برخی جهات متعارض را در یک انتخابات معمولی به رفراندوم تبدیل کرد؟ اگر نه، چه راهی برای تغییر انتخابات آزاد به همه پرسی وجود دارد، این افراطی‌ترین طیف اصلاح طلبان است که به تحریم انتخابات روی آورده‌اند.
دانشی با اشاره به ساختار شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد:  ساختار شورای وحدت چند رکن دارد، عضو، شورای وحدت روستا، شورای وحدت بخش، شهر، پارلمان وحدت استان، شورای مرکزی استان، شورای عمومی وحدت کشور، شورای مرکزی وحدت کشور و مجمع ملی وحدت، این مسیر ساختار تشکیلاتی شورای وحدت است. وی بیان کرد: پارلمان استان یک جایگاه تصمیم‌سازی دارد، شورای مرکزی که ۲۱ نفر عضو دارد مسائل اجرایی را برعهده دارد.
مهدی حیدرخواه عضو شورای وحدت اصولگرایان نیز گفت: اگر حزبی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد عملکرد این احزاب و شورا‌ها را بسنجیم و در طول سال نمود آن‌ها را در کف جامعه ببینیم.
وی افزود: مسأله فرهنگ را نباید فراموش کنیم افزود: در زمان جنگ جوانان بودند که میدان داری می‌کردند ولی چرا الان به جوانان بها داده نمی‌شود؟ چرا از نظرات راهگشای جوانان استفاده نمی‌شود؟ چرا وقتی در مرکز حضور می‌دا می‌کنیم از جوانان انقلابی دستگیری نمی‌شود؟ جوانی که دارای‌اندیشه و انقلابی است.
حیدرخواه بیان کرد: ما باید ازخودگذشتگی داشته باشیم و دست‌اندیشمندان را بگیریم، شورای وحدت چند نفر از جوانان انقلابی و‌اندیشمند را برای پست‌های مدیریتی معرفی کرده‌اند؟
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه با بسیجیان به صراحت اعلام کردند که دوقطبی شدن جامعه به نفع نظام و انقلاب نیست، ما این سخنان را باید مدنظر قرار دهیم و در شورای وحدت پیاده کنیم.
منصور صفرپور عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: علما می‌فرمایند کامل‌ترین مرحله عبور از دنیا شهادت است، لذا کارگزاران ما باید علی گونه باشند، ما حکومتی که ادعای آن را داریم باید خالصانه خدمت کنیم، حضرت علی نان خشک را در آب خیس می‌کرد تا از آن استفاده کند و می‌فرمود باید مستضعفان جامعه را درک کنیم و به آنان توجه کنیم تا آنان نیز در مواقع لزوم از نظام اسلامی دفاع کنند.
صفرپور اظهار کرد: نباید تعارف کنیم و جای تعارف هم وجود ندارد، هر جای جبهه مقاومت ایران اسلامی برای خدمت نزدیک‌ترین نقطه به خداوند است، از دهیار بردپهن زیلایی تا دیگر نقاط باید در تراز جمهوری اسلامی باشد، وگرنه این انتصاباتی که در کشور داریم، اگر در تراز جمهوری اسلامی نباشد، اهداف جهانی نظام محقق نخواهد شد.
وی تصریح کرد: احزاب ما باید سیستم حزبی متصل دانا و کارآمد داشته باشد تا اهداف نظام محقق شود.
صفرپور گفت: یکی از نظریه پردازان غربی در خصوص اتفاقات مهسا‌امینی و براندازی سال گذشته گفته که این‌ها آب در هاون کوبیدن است، تا زمانی که نسل انقلاب زنده هستند تغییر و سقوط انقلاب محال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختم جلسه شورای منفعت طلبان برگزار شد.
ححح
Iran, Islamic Republic of
تعطلیش کنید
Germany
هه بدبختی ها و عدم پیشرفت ها از همین شوراهای وحدت و ائطلاف و.... بیرون میاد
Iran, Islamic Republic of
خاک برسراصولگرایی که //تواستان براش تصمیم گیری می کنند استان وبامعامله به لجن کشیدن تورابخدا کبنا کامنت وبذار همه خبردارند که چکار میکنید
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی سلام. لطفا به این آقایان بفرمایید:

خدایی وقتی شما رقیبی ندارید این جلسات یعنی چه؟!
به قول عوام خودمانی-:
وقتی خودتون خودتون را قبول ندارید
چرا جلسه به اسم وحدت مبگذارید؛؟
وحدت کلمه مقدسی است
اگر راست میگوید وصادق هستید وبه وحدت وخدا وصداقت؛ ایمان دارید بروید روی روشنفکر اجماع کنید که برنده انتخابات است ودست از قدرت طلبی ودنیا وپست پرستی ومنیت وخودخواهی بردارید. اگر راست میگویید که برای خداکارمیکنید
شما که رقیبی ندارید!
حضرت عباسی شما هدفتان خدا وحدت است؟!
Iran, Islamic Republic of
حرف تو درست !!! ام ایا روشنفکر به این مبحث وفا کرد وخودت وخدات واصولیون هم موقع انتخابات دور هم جمع می شوند ورفت تا سالهای بعد
United States
دوستان عزیز اصولگرا اصلا جوابگوی این گرونی نیستن فعلا همین گرونی که درست کردید را جوابگو باشید
Iran, Islamic Republic of
خلیفه خلقی پور؛ از نظرافکار عمومی هزاربرابر جامعیت وصلاحیت مدیریتی ومقبولیت وکلاس ومحبوبیت سیاسی واجتماعی ومردمی اش از منتظریان بیشتر است
Iran, Islamic Republic of
تنها کسیکه اگر اندکی محبوبیت داشت الان دیگه نداره و بعد از آن زارع اگر بخواد تا آخر بمونه روشنفکر قبوله قبول
Iran, Islamic Republic of
تا بوی کبابی بلند میشه شامه ها تیز میشن...یه اسمی هم دست و پا میکنن
شوارای وحدت
... فقط در یک چیز وحدت دارید و ان هم بخور بخور است
اورده ی شماها برای مردم استان چه بوده است؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان تیرتاجیها هم مثل اینکه حضور دارند حاج صفرپور و محسن دهراب پور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
علی محمد خدا می‌دونه چه نقشه ای داری
Iran, Islamic Republic of
علیشاه
Iran, Islamic Republic of
علی محمد خوت سیچه کاندید نیابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
امیر
Iran, Islamic Republic of
دانشی فعلا نهضت سواد آموزی که شرکت نفت هست را. بدست داری دانشی با چپ ها هست و با راست ها هم جلسه برگزار میکنه ، خدای دانشی آموزش و پرورش را نابود کرد ، در دوره قبل اصلا اهمیتی بهش نمی‌دادن/و همین باعث بدبختی آموزش و پرورش استان شده ، خلقی پور مرد تمام عیار است حیف که با دانشی نشست و برخواست داره
Iran, Islamic Republic of
ما که نفهمیدیم آقای دانشی خودش کدام جناحه
بینا
Iran, Islamic Republic of
کشک تو این جلسات نیست کی گوش به این بگیره
United States
مگر اعضای حزب منحله ی مشارکت هم. دعوت بودند!؟ درعکسها حضور دارند
United States
مگر اعضای حزب منحله ی مشارکت هم. دعوت بودند!؟ درعکسها حضور دارند
Iran, Islamic Republic of
حداقل کاش چهار تا جوون هم بودن اینا کدومش خدایی رای میتونن جمع کنن بیشتر منفورن تا محبوب
Iran, Islamic Republic of
😅
علی نقی وزیری
Iran, Islamic Republic of
حضور امام جمعه موقت در یک جلسه خاص متعلق به یک طیف خاص نادرست است...
Iran, Islamic Republic of
قوم گرایی و فامیل گرایی شهرستان بویر احمد را نابود کرده کارد از استخون مردم هم گذشته مردم احساس،ناامنی و نگرانی شدید دارند با آبرو و حیثیت مردم بازی میشه همه آرزوی مهاجرت دارند چرا نهادهای امنیتی، نظارتی و بازرسی ورود نمی کنند ما همه برادریم باید احترام و حرمت هم را حفظ کنیم اما متاسفانه فرهنگ عجیبی در شهرستان بویراحمد به وجود آمده هیچ کس برای معلم ارزشی قائل نیست آموزش وپرورش وضعیت بسیار بدی،دارد واقعا شرم آور است
آهو
Romania
این را کی دارد مدیریت میکند.تکراری های بی مصما.مردم نفرت به این افراد دارند آپ را گوشت قربانی میپنداشتند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیخ صفدر
سلام بر حاج تادر
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام و ارادت / واقعا چرا دکتر خلیفه خلقی پور را کاندیدای اصولگرایان در بویراحمد نمی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
دانشی بخور بخور تمومه
کاسب متضرر
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدا وکیلی همه کامنتهای راجع به مدیران متخلف و متمرد از دستور استاندار و قانون را در خصوص انتخابات منتشر کن.
قاضی
Iran, Islamic Republic of
مگه نه استاندار قران را گذاشت روی میز که مدیران جانبداری نکنند پس کوووووو............................
Iran, Islamic Republic of
چنانچه استاندار با مردم راجع به گفتارش در مطبوعات صادق باشه بایستی مدیران بی توجه به عدم جانبداری در خصوص انتخابات را عزل کنه.
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی عزیز لطفا سعی کنید سانسور نشن راجع به مدیران انتخاباتی.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
یکی از این جناب /بپرسه جزو کدام طیف سیاسی هستی؟ در زمان روحانی معاون پرورشی آموزش و پرورش مارگون بود، بعد از اصلاح طلبان طلاق گرفت اومد پیش اصول گرایان. البته خورشید پشت ابر نمی مونه و حتما میاد بیرون. البته مردم به چرندیات این دو حزب اهمیتی نمیدن.
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
///
داد بی داد
کیه که یه ۴ تا سوال از سابقه این اقا تو محل کار قبلیش پرس و جو کنه ببینه واقعا این اقا کیه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1