تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۴۶۶۲۴۵
تجلیل از خبرنگاران

تجلیل گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی لنده از خبرنگاران+تصاویر

۰
کبنا ؛ به همت گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی طی مراسمی از فعالیت خبرنگاران فعال شهرستان لنده تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این جلسه مدیر گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی ضمن عرض خیرمقدم به خبرنگاران، گفت :در عصر ارتباطات و تحقق دهکده کوچک جهانی قرار داریم و رمز موفقیت در کارهای مدیریتی،توسعه و آبادانی کشور اطلاع رسانی به موقع و شفاف هست.
فتاح بدری اظهار داشت:خبرنگاران نقش مهمی در جهت توسعه و پیشرفت یک ملت دارند و سالروز شهادت شهید صارمی بهانه ای برای تجلیل از زحمات این فعالین فرهنگی می‌باشد.
مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف افزود:خبرنگاران باید با اخلاص،برای رضایت خداوند و خدمت به مردم گام بردارند و با بیان مشکلات و انتقادات بجا و شایسته ؛ مسئولین را جهت ارائه خدمات همیاری کنند و در کنار آن با ارائه گزارش از خدمات انجام شده به مردم را از فعالیت مسئولین آگاه سازند.
وی ارتقاء سطح سواد رسانه در قالب آموزش را مهمترین ضرورت برای خبرنگاران فعالین مجازی و رسانه ای دانست و گفت: امروزه یکی از معضلات جدی جامعه ما، سطحی اندیشی در فضای مجازی و رسانه ای است که برای مقابله با این روند باید بر تقویت و توسعه آموزش های سواد رسانه ای تأکید کرد.
وی در ادامه گریزی به فعالیتهای "گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی "زد واظهار داشت:گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی وابسته به سازمان بسیج رسانه از ابتدای سال 1400فعالیت فرهنگی خود را در حوزه رسانه و فضای مجازی آغاز نمود و علاوه بر اقدامات تاثیر گذار فرهنگی در مناسبتهای مختلف تا کنون و در موارد متعدد اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و هدایای نقدی به خانواده های کم بضائت نموده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1