تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۶۱۸۹۶
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سرزده مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پست بانک / شریف‌‍پور: بانک‌ها تسهیلات مسکن را در اولویت قرار دهند

۲
کبنا ؛مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد سرزده از پست بانک بازدید و بر تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع تسهیلات مسکن و اشتغالزایی تاکید کرد.
به گزارش کبنا، طاهر شریف‌پور_ مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ با حضور منصور دانش‌آموز_ مدیرعامل بانک ملی استان _ از پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
شریف‌پور، در این بازدید اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها بازدید سرزده از بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور رصد و بررسی فعالیت‌های نظام بانکی استان است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهار تورم، رشد تولید سیاست اصلی نظام و حاکمیت است که بانک‌ها می‌توانند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند.
وی افزود: نهضت ملی مسکن (شهری و روستایی) نیز از اولویت‌های دولت سیزدهم است و بانک‌ها باید بدون معطلی تسهیلات را به دست متقاضیان مسکن برسانند. رضایت و احترام مردم باید سرمشق تمام فعالیت‌های بانکی باشد.
شریف‌پور در ادامه تاکید کرد: نبود مسکن مهمترین مانع و سد راه ازدواج جوانان است، بنابر این همانطوری که رئیس جمهور در سطح ملی و استاندار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توجه جدی به این مسئله دارند، همه مدیران و دستگاه‌ها باید در این راستا به وظیفه خودشان عمل کنند. مدیران زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی به ویژه مدیران بانک‌ها نیز باید برای خانه‌دار شدن افراد بدون مسکن به‌طور شبانه‌روزی و جدی پای کار باشند.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: ما هر چه داریم از رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و حضور همیشه در صحنه مردم در دوران مختلف انقلاب اسلامی است. لذا بانک‌ها باید تمام تلاش‌شان را کنند که ارباب رجوع در نهایت رضایت از دَر بانک‌ها خارج شوند و نکته مهم دیگر این است که تسهیلات در مسیر هدفی که طراحی شده بنشیند.
وی افزود: رونق تولید و اشتغال سیاست مهم دیگر دولت است و برای همکاری با واحدهای تولیدی از هیچ تلاشی دریغ نکنید و نباید واحدهای تولیدی درگیر قوانین و بروکراسی اداری کرد. رونق و رشد تولید مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است.
شریف‌پور در ادامه پیگیری احداث و فعال شدن باجه خودپرداز پست بانک در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ لوداب، مارگون و سپیدار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Romania
ای خدا و مملکتی که/ مدیر بانکشه نخو اخ و بخت مردم استان ولی مدیر پست بانک عالیه
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار لطفا درسفردوم ریاست جمهوری مدیرپست بانک استان که جزمدیران کم کارهستند جز لیست عزل شدها بگذار....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
در زمان سرپرستی برادر خانم خود رابعنوان راننده بدون ضابطه جذب پست بانک کردن وچند نفردیگه ازاقوام
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1