کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سرزده مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پست بانک / شریف‌‍پور: بانک‌ها تسهیلات مسکن را در اولویت قرار دهند

18 ارديبهشت 1402 ساعت 9:11

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد سرزده از پست بانک بازدید و بر تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع تسهیلات مسکن و اشتغالزایی تاکید کرد.


مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد سرزده از پست بانک بازدید و بر تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع تسهیلات مسکن و اشتغالزایی تاکید کرد.
به گزارش کبنا، طاهر شریف‌پور_ مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ با حضور منصور دانش‌آموز_ مدیرعامل بانک ملی استان _ از پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
شریف‌پور، در این بازدید اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها بازدید سرزده از بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور رصد و بررسی فعالیت‌های نظام بانکی استان است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهار تورم، رشد تولید سیاست اصلی نظام و حاکمیت است که بانک‌ها می‌توانند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند.
وی افزود: نهضت ملی مسکن (شهری و روستایی) نیز از اولویت‌های دولت سیزدهم است و بانک‌ها باید بدون معطلی تسهیلات را به دست متقاضیان مسکن برسانند. رضایت و احترام مردم باید سرمشق تمام فعالیت‌های بانکی باشد.
شریف‌پور در ادامه تاکید کرد: نبود مسکن مهمترین مانع و سد راه ازدواج جوانان است، بنابر این همانطوری که رئیس جمهور در سطح ملی و استاندار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توجه جدی به این مسئله دارند، همه مدیران و دستگاه‌ها باید در این راستا به وظیفه خودشان عمل کنند. مدیران زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی به ویژه مدیران بانک‌ها نیز باید برای خانه‌دار شدن افراد بدون مسکن به‌طور شبانه‌روزی و جدی پای کار باشند.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: ما هر چه داریم از رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و حضور همیشه در صحنه مردم در دوران مختلف انقلاب اسلامی است. لذا بانک‌ها باید تمام تلاش‌شان را کنند که ارباب رجوع در نهایت رضایت از دَر بانک‌ها خارج شوند و نکته مهم دیگر این است که تسهیلات در مسیر هدفی که طراحی شده بنشیند.
وی افزود: رونق تولید و اشتغال سیاست مهم دیگر دولت است و برای همکاری با واحدهای تولیدی از هیچ تلاشی دریغ نکنید و نباید واحدهای تولیدی درگیر قوانین و بروکراسی اداری کرد. رونق و رشد تولید مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است.
شریف‌پور در ادامه پیگیری احداث و فعال شدن باجه خودپرداز پست بانک در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ لوداب، مارگون و سپیدار شد.


کد مطلب: 461896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/461896/2/بازدید-سرزده-مدیرکل-اقتصادی-دارایی-کهگیلویه-بویراحمد-پست-بانک-شریف-پور-بانک-ها-تسهیلات-مسکن-اولویت-قرار-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1