تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۶۱۴۲۶
با تلاش شبانه روزی فرماندار و مجموعه شهرستان لنده انجام گرفت؛

آغاز عملیات نصب 77 دکل ایستگاه برق در دژکوه شهرستان لنده

۱
کبنا ؛فرماندار لنده ار شروع عملیات نصب دکل های ایستگاه برق دژکوه خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، بعد از جلسه چند روز پیش جلال دانش فرماندار لنده با عوامل اجرایی پروژه و معارضین و مالکین زمین‌های پروژه محدوده اجرا و نصب دکل ها و ایستگاه، قرار بر شروع عملیات اجرایی این پروژه شد.
دانش امروز یکشنبه (3 اردیبهشت ماه 1402) همزمان با اعلام شروع این پروژه گفت: شروع این پروژه چنان برای ما اهمیت داشت که لحظه به لحظه در حال پیگیری آن هستیم.
فرماندار لنده با اعلام اینکه اعتبار این پروژه حدود ۴۵۰ میلیارد تومان است، افزود: اگر معارضات در سرعت اجرای پروژه وقفه ایجاد ننماید، انتظار چندین ساله مردم شهرستان لنده به زودی پایان می پذیرد.
وی تاکید کرد: بنا بر دستور ویژه وزیر محترم نیرو باید پست لیر تا قبل از پیک مصرف به بهره برداری برسد اما ممکن است با وجود برخی معارضین و مشکلات با مقداری تاخیر در اجرای پروژه مواجه شویم که از مردم انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف تابستان را پشت سر بگذاریم اما آنچه مهم است رفع مشکل به طور کامل و ایجاد برق پایدار در سال ۱۴۰۲ است.
جلال دانش در ادامه گفت: افت ولتاژ و نوسان شدید برق در طی سالهای گذشته تابستان بسیار سختی برای مردم شهرستان لنده رقم زده بود و یکی از موانع اساسی برای توسعه زیرساخت های شهرستان از جمله سرمایه گذاری و شکل گیری بنگاه های زودبازده و حتی تعطیلی تنها کارخانه موجود در لنده یعنی کارخانه یخ شده بود اما اکنون پروژه ای که حداقل یک سال نیاز به زمان دارد قرار است طی ۴ ماه با کار جهادی و شبانه روزی به بهره برداری برسد و این اتفاق مبارک و بزرگی است.
دانش در پایان علت اصلی تاخیر را نبود اعتبار لازم برای پروژه عنوان کرد و از تامین اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی پروژه با عنایت دکتر محرابیان و دستور ویژه وزیر محترم نیرو، همکاری برق منطقه ای خوزستان، تلاش ها و پیگیری های مجدانه استاندار مردمی و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری و همراهی مردم در رفع معارضات تشکر و قدردانی کرد.
قابل ذکر است قرار است عملیات اجرای نصب ۷۷ دکل به طول ۲۲ کیلومتر از خط ۱۳۲ هزار  فیلگاه تا محل ایستگاه دژکوه و استقرار یک ترانس ۵۰ مگاولت آمپر در ایستگاه دژکوه در نزدیکی روستای لیر صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از تو زمین های کشاوزی رد میشه که همه زمین نزدیک به بار نشستن محصول گندم و جو هستن
از تو زمبن های شهر مظلوم سوق هم رد میشه و شار سوق از این پژوره بی بهره اس انگاری عین لوله گاز که از وسط زمین ها رد شده رفته لنده
زمین های زیادی خراب شدن برخی ها پول متر متر زمین هاشونو گرفتن خوردن البته برا موقعی که لوله گاز رد شد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1