تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۵۹۶۳۶
به منظور کلنگ زنی چند طرح؛

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده + تصاویر

۴
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان استان به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح، بازدید از مناطق روستایی و دیدار مردمی به شهرستان لنده سفر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، در سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد که امروز شنبه (20 اسفندماه 1401) با همراهی سرپرست معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار لنده و دیگر مسوولان انجام گرفت در ابتدا به گلزار شهدای گمنام شهرستان لنده رفت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
در این بازدید، کلنگ زنی احداث اتصال راه فرعی لنده به جاده پاتاوه دهدشت، کلنگ زنی فاز دوم طرح ساماندهی رودخانه موگرمون محدوده روستای وحدت آباد، کلنگ زنی پروژه بازگشایی و تعریض جاده روستای راوک، زیرسازی و آسفالت جاده روستای گرده کلات، بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ دشت بن لنده در دستور کار قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به مردم موگرمون قول احداث پل را دادیم که نباید این قول بر زمین بماند، به دلایل مشکلاتی پیمانکار می بایست تغییر کند، اعتبار پل نیز تزریق شده و هر چه سریعتر احداث پل وحدت انجام گیرد.
سید علی احمدزاده بیان کرد: امروز کلنگ زنی از پروژه احداث اتصال راه فرعی لنده به جاده پاتاوه دهدشت با اعتبار 900 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.
احمدزاده با اشاره به اینکه با احداث این مسیر شهرستان لنده به جاده اصلی پاتاوه دهدشت متصل می شود، بیان کرد: مدت اعتبار پروژه دو ساله است.
احمدزاده ضمن بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ دشت بن لنده خواستار تسریع در روند پروژه های حوزه منابع آب شد.
وی به تخصیص منابع اعتباری استان اشاره کرد و گفت: تا یک ماه گذشته تخصیص اعتبارات استان ۱۱ درصد بود اما در حال حاضر از ۶۰ درصد عبور کرده و منابع در حال تزریق هستند.
افتتاح خانه بهداشت روستای مال ملا با جمعیت ۷۴۷ نفر، ارتقاء پایگاه هلال احمر به شعبه هلال احمر، آیین بهره‌برداری از ایستگاه موبال همراه اول شهرک فجر لنده با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستای مال شیخ  به طول ۳۵ هزار متر مربع و اعتبار ۱۲,۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که با حضور استاندار به بهره‌برداری رسیدند.
حضور در یادواره سرداران و ۹۴ شهید شهرستان لنده از دیگر برنامه‌های استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر به این شهرستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان
Iran, Islamic Republic of
بی لیاقت
مخاطب
United States
کبنا از یک رسانه مردمی و مستقل به سمت یک رسانه شخصی عدول کرده است دیدن آن چندان ارزشی ندارد
سید عباس
Iran, Islamic Republic of
فقط مواظب باشید دلش نازکه اشکش در نیاد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا وت نخوا
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1