تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۶۷۷۷۵
کبنا گزارش می دهد؛

امام جمعه چرام خطاب به مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد؛ یک روز با خانواده در سرفاریاب زندگی کنید تا نگرانی مردم را درک کنید

۱۰
۲
امام جمعه چرام خطاب به مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد؛ یک روز با خانواده در سرفاریاب زندگی کنید
کبنا ؛حجت الاسلام سید نورالله افشار_ امام جمعه چرام_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: سه چیز است که همه مردم به آن‌ها نیاز دارند، امنیّت، عدالت و آسایش، که در رأس همه‌ی نعمت‌ها، نعمت امنیت است.
وی ادامه داد: بدون امنیت، نه خوراک لذّتى مى‌بخشد، نه خانواده اُنسى ایجاد مى‌کند و نه شغل و درآمد فایده‌اى مى‌دهد.
افشار با بیان اینکه امنیت، متعلّق به همه است، گفت: نیروى انتظامى از عوامل اصلی ایجاد امنیت در ایران اسلامی است.
وی افزود: در همین چندین ماهه سال ۱۴۰۲بیش از پنجاه شهید از نیروی مقتدر انتظامی تحویل اسلام و انقلاب شد و این سند خدمت‌گزاری به امنیت مردم است.
وی افزود: نکته و تذکر که باید توجه کرد، نیروی انتظامی فرزندان و برادران ما هستند در موقع حوادث، ایجاد نظم وامنیت، همکاری لازم را با این عزیزان داشته باشیم و تمرد در مقابل مجری قانون از خویش نشان ندهیم.
افشار در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته گفت: چندین سال است مردم سرفاریاب مشکل آب شرب دارند و نسبت به این موضوع اعتراض و گلایه دارند و در این چندین ساله بار‌ها امام جمعه محترم فعلی و سابق فریاد زدند اما توجه کافی نشد.
وی افزود: اخیراً امام جمعه محترم سرفاریاب درددلی دلسوزانه کردند اما متأسفانه به مذاق مدیرعامل آب و فاضلاب خوش نیامده است.
افشار عنوان کرد: آقایان مسول شما که شعار مهاجرت معکوس از شهر به روستا‌ها را سر می‌دهید ابتدا امکانات اولیه مثل آب شرب مردم را حل نمایید. سپس چنین شعاری دهید.
امام جمعه چرام گفت: مدیرعامل محترم آب و فاضلاب، شما یک روز با خانواده در سرفاریاب زندگی کنید تا نگرانی مردم سرفاریاب را درک کنید. آقایان محترم انقلاب متعلق به همین پابرهنگانی است که امام‌جمعه‌ی محترم مظلومیت آن‌ها را بیان کرد. این ادبیات در نامه بر خلاف مشی و سیره دولت انقلابی آیت الله ریسی بود.
وی عنوان کرد: دلسوزانی که این نامه را دیدند از نوشتار آن تعجب کردند. به جای حضور در بین مردم و درک مشکل آن‌ها شروع به جواب دهی در فضای مجازی کردی که این کار قشنگ نبود.
وی با بیان اینکه چندین بار توسط امام جمعه محترم سرفاریاب دعوت شدید اما تا حال جواب دعوت‌ ایشان توسط شما محقق نشده است، افزود: از این تریبون شما را دعوت می‌کنم و یک روز سر‌زده در سرفاریاب حضور پیدا کنید تا مشکل مردم را متوجه شوید. قطعاً منابع شهرستانی برای حل مشکلات اینچنینی محدود است و باید با اعتبارات استانی دیده شود.
افشار ادامه داد: حرف برای گفتن بسیار هست، فعلا به همین مقدار بسنده می‌کنم و منتظر اقدام عملی آب و فاضلاب استان می‌مانم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن واقعا درد مردم سرفاریاب بیان کردی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد بسیار خوبی برای همه ی مدیران کل است تا با حضور در مناطق محروم، مشکلات مردم درک کنند
منتظر
Iran, Islamic Republic of
منتظر نباشید
Iran, Islamic Republic of
علت این فرافکنی ها توسط برخی مسولان این است که لباس این مسولیت برای آنها بسیار گشاد است.و در برخی موارد شایسته سالاری لحاظ نمیشود
لام
Iran, Islamic Republic of
واقعا سرفاریاب دریابید
علی
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران انتخابی این استان ضعیف هستند و متاسفانه به هیچ عنوان هم انتقاد پذیر نبوده و نیستند و هیچ نظارتی هم روی عملکردشان نمیشود از سوی استاندار و معاونینشون
مراد
United States
اها فکر کردی الان صالحی میاد سرفاریاب زندگی کنه 🤩
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
این مدیرکل اب وفاضلاب از یه جای زور دار وگرررمی انتصاب شده:::::: گویا سخن مردم را هیچ وپوچ میداند::::: حتی رسانه های پرتلاش که خواست مردم را میگویند::::: واین سیره راه نفوذ دشمنان را اسانتر میکند:::: :: دولت مردمی مردم براش مهمند نه افراد خاص روستاهای اطراف را ببینید. تمام باغات وکشاورزیشان از بی ابی خشششششششکند
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقای عزیز و محترم افشار عزیزمان
والا استاندارمحترم درجشنواره شهید رجایی چنان ازمدیرآبفای استان تعریف میکرد که انگارازوزیر نیرو تعریف میکند؟؟؟؟؟؟؟
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1