تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۵۸۲۸۰
کبنا گزارش می دهد؛

راهپیمایی 22 بهمن در یاسوج برگزار شد + تصاویر / استاندار: ما میراث دار خون های مطهر گذشته ایم و این انقلاب را گران‌قیمت بدست آورده ایم؛ دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید / منوچهر متکی خطاب به مسوولین: مردم قدم هایشان را برداشتند، الان نوبت شما است / مردم یاسوج به خیابان جمهوری معنای واقعی بخشیدند /ممکن است ناکارآمدی داشته باشیم، ممکن است زمین بخوریم، ولی مجددا بلند می شویم و به مقصد می رسیم

۰
کبنا ؛
راهپیمایی 22 بهمن 1401 با حضور مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم در شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا، راهپیمایی 22 بهمن در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و مردم در مسیر اصلی راهپیمایی در خیابان هفتم تیر به سمت خیابان جمهوری حرکت می‌کنند.
مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باز هم به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که به آرمان‌های امام راحل پایبندند. تا بگویند که تحریم‌ها اگر بر معیشت و زندگی آن‌ها اثر می‌گذارد ولی دل‌هایشان همچون همیشه با انقلاب همراه است. مردم کهگیلویه و بویراحمد در جنگ تحمیلی نیز ثابت کردند دل‌های پاک و صافشان ارزشمندی این انقلاب را درک کرده و امید دارند این انقلاب راستین بتواند اهداف واقعی خود را در جامعه به منصه ظهور بنشاند.
مردم یاسوج با شعار‌های انقلابی فریاد خود را از رسانه‌ها به گوش جهانیان رساندند.
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین 22 بهمن 1401 اظهار کرد: از حضور همه اقشار مردم تشکر می‌کنم، مردمی که در مقابل دشمن به اسلام و انقلاب اسلامی پشتشان مستحکم بوده‌اند و در مقابل دشمن هیچگاه کوتاه نیامده‌اند.
احمدزاده اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در دفاع از ایران در صحنه بودند، از دوران دفاع از انقلاب در صحنه‌ها حضور داشته‌اند، 24 درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رزمند حضور بی نظیری در جنگ دفاع مقدس داشته‌اند و استان اول در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی بوده‌اند.
استاندار افزود: امروز خیابان‌های جمهوری مملو از مردم است، مردم پای انقلاب هستند و در دفاع از نظام توحیدی در صحنه هستند.
وی گفت: دشمن ببیند که بانوان با حجاب ما که روسری و چادر آن‌ها سمبل عزت و شرأفت ما است، دشمن بیاید و ببیند ما چگونه پای انقلابمان هستیم.
احمدزاده بیان کرد: دشمن جرأت جنگ ندارد و در جنگ سایبری و جنگ ترکیبی و جنگ نابرابر باز هم ما عقب نخواهیم نشست.
احمدزاده گفت: سپاه و ارتش قهرمان ما نبرد را از دشمن گرفته است و دشمن توان جنگیدن ندارد، نیروی انتظامی ما همیشه در صحنه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما انقلاب را با خون هزاران شهید جوان بدست آورده‌ایم، هزاران پیرو اهل بیت برای تشکیل دولت توحیدی جان داده‌اند، ما میراث دار خون‌های مطهر گذشته‌ایم و این انقلاب را گران قیمت بدست آورده‌ایم، ما این انقلاب را مجانی بدست نیاوردیم، مردم همیشه در صحنه هستند و دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.
سخنران روز 22 بهمن 1401 یاسوج گفت: از این تریبون به ملت ایران گزارش می‌دهم که مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد امروز رکورد دیگری را ثبت کردند، مردم این دیار به خیابان جمهوری معنای واقعی بخشیدند، جمهوریت استان امروز در خیابان جمهوری شکوهی دیدنی و شنیدنی و نقل کردنی آفرید.  
منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه در این آیین اظهار کرد: درود به مردمان دیار دین مداری، دیار جهاد و اجتهاد، دیار مقاومت و پایمردی و استقامت، شما مثل بسیاری از صحنه‌های دیگر انقلاب در 44 سال گذشته رکوردی به ثبت رساندید، این رکورد نزد خداوند متعال و نظام اسلامی ثبت خواهد شد.
متکی گفت: مردم ایران 6 ماه تحمل کردند، استخوان در گلو و خار در چشم برخی اهانت‌ها را، ولی به امر رهبرشان سکوت کردند، برخی جملات نادرست و ناحق را به رهبر عزیزتر از جانشان تحمل کردنند، ولی خشم‌شان را در سینه نگهداشتند تا در 22 بهمن پیامشان را با این شکوه و این حضور نه به همدیگر در سطح ملت ایران، که به جهان بدهند که ما ایستاده‌ایم.
وی افزود: این پیام همه ملت ایران است، امروز روزی است که امام راحل را به یاد بیاوریم، او مردم ایران را خوب شناخته بود، همانگونه که مردم ایران امام‌شان را خوب شناخته بودند.
متکی بیان کرد: امام در وصف این ملت گفت که مردم ایران از مردم عهد رسول الله برترند، از عهد امیرالمؤمنین علیه السلام برترند، امام باور داشت که مردم ایران برتر هستند.
سخنران روز 22 بهمن 1401 یاسوج خاطرنشان کرد: پنج میلیون از مردم ایران در بهشت زهرای تهران در 22 بهمن 57 از امام استقبال کردند و زمانی که از دنیا رفت 10 میلیون نفر در تهران با او وداع کردند، این ارتباط ارتباطی ناگسستنی است و ارتباطی همیشگی است.
متکی گفت: امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در اجابت و لبیک به ندای رهبرشان، جانشین به حق امام، به میدان آمدند.
متکی اظهار کرد: نیروی انتظامی، سپاه، و مسوولین ما بسیار هوشمندانه برخورد کردند، و در رأس همه برخورد هوشمندانه رهبر انقلاب بود، گفت این‌ها جوان‌های ما هستند.
انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه به ایرانیان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که هر کدام از این واژگان تعریف خاص خود را دارد.
متکی خاطرنشان کرد: مقابل استقلال اجنبی پرستی و اختیار به دشمن دادن است، امام سوغاتی 12 بهمن 57 خود به مردم ایران استقلال بود، وزارت خارجه دستگاه حفظ استقلال یا دالان وابستگی است. بزرگترین پیام امام این است که استقلال خود را حفظ کنید، یعنی خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم، ممکن است ناکارآمدی داشته باشیم، ممکن است زمین بخوریم، ولی مجدداً بلند می‌شویم و راه خود را ادامه می‌دهیم و به مقصد می‌رسیم.
وزیر اسبق امور خارجه بیان کرد: انقلاب روزی برای دفاع از خود و ملت ایران و بچه‌های یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد نمی‌توانستند حتی سیم خاردار تهیه کنند، امروز وقتی سردار حاجی‌زاده می‌گوید ظرفیت و توانمندی ما در تهاجم به سمت دشمن به حدی است که اگر اراده کنیم عرض 7 دقیقه می‌توانیم هدف شبیه‌سازی شده را در اسرائیل بزنیم.
متکی افزود: مدیر این پروژه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا است، مردم می‌خواهند همه پروژه‌های دیگر از جمله خودروسازی، پتروشیمی، کشاورزی، انرژی در همه حوزه‌ها از چنین الگویی درس بگیرد تا خودکفایی در اقتصاد را بدست توانای مدیران و مردم خودمان برطرف کنیم، این خواسته عمومی مردم است.
سخنران روز 22 بهمن یاسوج گفت: ما در 8 سال گذشته شرایطی در کشور داشتیم که دشمن خیال کرد اگر فشار بیاورد مردم تسلیم می‌شوند، ترامپ گفت من ایران را تسلیم می‌کنم، الان کو ترامپ؟ کو جان بولتون که می‌گفت ایرانی‌ها چهلمین سال پیروزی انقلابشان را نخواهند دید، این‌ها کجا رفتند. چه چیزی عامل حذف این‌ها شد.
وی اظهار داشت: امروز امریکایی‌ها می‌دانند ملت ایران همه نقشه‌هایشان را نقش بر آب می‌کنند، ملت ایران دو مطالبه جدی دارد، اول در حوزه داخلی از مدیران و مسوولین می‌خواهند که مشکلات را برطرف کنند، مردمی که با توجه به مشکلات، علارغم نارسایی‌ها به میدان آمده‌اند و می‌گویند مسوولین ما در میدان هستیم، مشکلات را برطرف کنید.
وی گفت: در انتخابات 1400 همه به میدان آمدیم، آقای رئیسی را انتخاب کردیم، زیرا که سابقه و شخصیت، سلامت و ایمان آقای رئیسی برای ما امیدبخش بود، ولی همه یاران رئیسی باید همچون آقای رئیسی این میدان سخت را مدیریت کنند.
متکی بیان کرد: خواسته دوم مردم در حوزه بین‌الملل، این است، مردم می‌دانند دشمنان قسم خورده سفاک، چگونه داعش را خلق کردند و به جان مردم منطقه انداختند، مردم می‌دانند که آمریکا در افغانستان در 20 سال گذشته چه جنایاتی را مرتکب شد، مردم می‌دانند آمریکا از زمان انقلاب تا امروز بجای عذرخواهی از گذشته‌اش بر علیه مردم ایران هر روز توطئه‌ای جدید ایجاد می‌کند؛ یک روز کودتا، یک روز ناامنی و تنش، یک روز جنگ تحمیلی و سایر فتنه‌هایی که مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کردند.
متکی گفت: اما مردم ایران، مظلومانه و مقتدرانه ایستادند و توطئه‌ها را خنثی کردند، به شما مردم میدان دار یاسوجی عرض می‌کنم که برای ملت‌های جهان الگو و اسوه هستید.
متکی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب ما 44 ساله شد، انقلاب ما با دنیا بنای جنگ ندارد، ما حرف حق خودمان را می‌زنیم، امام می‌فرمود که ما مواضع به حق خودمان را می‌گوییم و با کسی سر جنگ نداریم. تبلیغ می‌کنند که ایران در اینجا و آنجا دخالت می‌کند، اگر امریکایی‌ها یک روزی هر چه اراده می‌کردند می‌شد، اگر روزی امر می‌کردند و دیگران اجرا می‌کردند ولی امروز دنیا متحول شده است. در انتخابات آمریکا امروز فقط 30 درصد مردم شرکت می‌کنند.
وزیر دولت احمدی نژاد افزود: در سال 88 علارغم فتنه‌ها شرکت مردم در انتخابات 85 درصد بود، باز هم مردم صحنه‌های باشکوهی در انتخابات سال 1402 خلق می‌کنند.
منوچهر متکی بیان کرد: امروز ابرقدرتی آمریکا فروریخته است، امریکایی‌ها در سه دهه گذشته هر چه را اراده‌اند نتوانسته‌اند بدست بیاورند. امریکایی‌ها هدف خود از حضور در افغانستان ریشه کنی تروریسم و کاهش مواد مخدر اعلام کرده بود، مواد مخدر بعد از حضور آمریکایی‌ها 900 درصد افزایش پیدا کرد، و تروریسم نیز در کل منطقه از جمله پاکستان و هند و آسیای مرکزی و چین و عراق و مصر افزایش پیدا کرد.
وزیر اسبق امور خارجه اظهار کرد: آمریکا گفت بعد از افغانستان به ایران حمله می‌کنیم، ولی به عراق و مصر و سوریه حمله کردند، چرا؟ چون نتوانستند. فرماندهان نظامی نظر دادند و تحلیل کردیم، گفتیم آمریکا به ایران حمله نمی‌کند. با حمله به ایران 7 حمله آمریکا می‌شود مرگ رژیم صهیونسیتی.
متکی تأکید کرد: رئیس جمهوری نیز در خصوص برجام گفتند فریب نمی‌خوریم ولی راه مذاکره باز است.
متکی ابراز کرد: این استان رتبه اول شهدا را به نسبت جمعیت دارد، به حل مشکلات امیدواریم، دولت باید تلاش کند، در استان 30 درصد نفت و گاز کشور و 10 درصد آب کشور در این استان تولید می‌شود.
متکی بیان کرد: اگر مدیر متخصص بکار بگماریم، مشکلات ما از بین ‌می‌روند. امروز تهران هم غوغا است، مردم کولاک کردند، مردم قدم‌هایشان را برداشتند، الان نوبت شما است، از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنیم، همانطوری که دل ما را نسبت به امام و شهدا اینگونه متواضع و مقاوم و ثابت قدم نگهداشته، مسوولین هم عزم خود را در حل مشکلات مردم جزم بفرمایند.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز شما ک دیروز متن نوشته بودی ک طالب زاده کنار دکتر روشنفکر نیست،و گفتی خرامین نیست و...
چرا امروز عکس ملا فضل الله با حاج روشنفکر رو رسانه ای نکردی؟
یادت میاد کامنت کذاشته بودم ک ازمهندس داریوش جهانبخش تا دکتر شیرعلی خرامین تا ملا فضل الله همه میشن لیدر جونی ندای وحدت؟
چرا ب حرفام گوش نمیدی؟
آیا یادت نمیاد دور گذشته هم میومدی مینوشتی ک تامرادی ها رأی نمیدن و میرن دهدشت ب موحد رأی میدن؟
چرا دوس داری اینقد کوچک بشی؟؟؟
قلم درست بزن
فقیر
Iran, Islamic Republic of
به خاطر تظاهرات با شکوه مردم فردا پراید و گوشت قرمز را کمی بالاتر میبرن چون میدونن مردم راضی هستن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1