تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۵۴۱۰۰
کبنا گزارش می دهد:

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در گچساران + تصاویر / انتقادات عضو هیئت علمی دانشگاه خاتم الانبیا: لحظه به لحظه ما را زمین گیرتر می کنند / اساس کار این آشوب بر روی مسائل فرهنگی است

۰
کبنا ؛گرامی داشت راهپیمایی روز 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» همزمان با سراسر کشور در گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، گرامی داشت راهپیمایی روز 13 آبان «روز ملی مبارزه با اشتکبار جهانی» همزمان با سراسر کشور با حضور مردم ولایت مدار گچساران و مسئولان برگزار شد.
میری عضو هیئت علمی دانشگاه خاتم الانبیا گفت: به عنوان کسی که روحیه علمی دارم، این انتقاد را وارد می دانم که  در کشور ما به رغم فعالیت خوب نهادهای امنیتی می بینیم غائله هایی در کشور در سالهای مختلف اتفاق می افتد ولی نهادهای امنیتی نسبت به پایش اطلاعات در خصوص وقوع این آشوب های عظیم دیر عمل می کنند.
میری اظهار کرد: ضمن پاسداشت زحمات عزیزان نباید سرخوش و دلخوش باشیم که مدارک و مستندات این آشوب ها را بدست آورده ایم، زمانی که دیگر آشوب مملکت را درنوردیده است.
وی گفت: اگر قرار باشد فرایند پایش به این شکل اتفاق بیفتد که نوشدارو پس از مرگ سهراب باشد فایده ای ندارد، چرا پیش از این اقدامی برای خنثی سازی این غائله ها صورت نگرفته است؟
عضو هیئت علمی دانشگاه خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: این هنر نیست که بعد از اتفاقات بزرگ، بگوییم این اتفاقات به این دلایل افتاده! ما باید هوشیارتر باشیم، اجازه ندهیم این غده بدخیم به حدی رشد کند که بخواهیم بیمار در حال احتضار را به بیمارستان برسانیم.
میری بیان کرد: یک فوتبالیستی که ارتباطات مشخصی با امارات دارد، اموالش را در ایران می فروشد، و به عنوان لیدر این اغتشاشات فعالیت می کند، کسی است که چند ماه پیش کاندیدای فدراسیون فوتبال «یک نهاد رسمی دولتی» شده است، چرا باید چنین اتفاقات و سهل انگاری‌هایی وجود داشته باشد.
وی اظهار کرد: از تریبون نماز جمعه جمهوری اسلامی می گویم که در این موضوع ضعیف عمل شده است. یکی از لیدرهای جدی شان در شهرستان بهبهان، جسورانه به مقدسات ما توهین می کرد، الان دنبال این خانم هستند و پیدا نمی شود، آیا به این موارد نقد وارد نیست؟
میری اظهار کرد: هیچ ارگانی فارغ از نقد نیست، رهبر انقلاب فرموده اند مطالب و نقدهای مخالف بنده را با عناوینی مثل ضد ولایت فقیه برچسپ نزنید.
وی گفت: مردم باید بدانند که ایالات متحده آمریکا بصورت مستقیم حدود یک سال پیش تاکنون در حال برنامه ریزی این غائله بوده است، هزینه این اشوب ها از سوی رژیم سهیونیستی پرداخت شده است.
وی افزود: خیلی از افرادی هستند که از شرایط کشور سوء استفاده می کنند و سهل انگاری در مورد آنها صورت می گیرد، می بینیم کسی که در مجلسی از یک جاسوس فرانسوی پول می گیرد، از اعتراض معلمان عزیز سوء استفاده می کند و جلوی جمع معلمان شعار می دهد و معلمان را تحریک می کند.
وی به کمبود بودجه فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: اساس کار این آشوب بر روی مسائل فرهنگی است و بودجه فرهنگی کشور ما بسیار پایین است، شک نکنید که این اغتشاشات ادامه دارد، و خودشان هم گفته اند که ادامه دارد.
وی در انتقاد از آموزش و پرورش گفت: به معلم و مدیر مدرسه می گوییم یک کلاس سواد رسانه ای برای دانش اموزان برگزار کنید، چرا جدی نمی گیرید؟ مردم در مطالبات خود محق هستند، ولی مسئولان چرا سهل انگاری می کنند؟
میری افزود: به راحتی دارند داشته های ما را می گیرند و لحظه به لحظه ما را زمین گیرتر می کنند، مدارس ما باید در خصوص مسائل رسانه ای و اغتشاشات حداقل چندین ساعت کلاس و برنامه برگزار کنند.
وی گفت: نقش ما و مسئولان چیست؟ همه ما مقصر هستیم، این وضعیت قابل پذیرش نیست، مهمترین جبهه ما امروز جبهه فرهنگی است. در ادارات ما چند ساعت جهاد تبیین برگزار می شود؟ کارمندان باید فعال باشند، برای آنها کلاس برگزار کنید، تا بدانند که وظیفه جهاد تبیین را برعهده دارند.
میری گفت: کم سوادی در حوزه رسانه چکار با کشور ما کرده است؟ یکی از مسئولان رسانه ای کشور در تهران بزرگترین پاساژ جواهرات خاورمیانه را دارد، تاکنون یکبار به کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان نیامده ببیند درد این مردم چیست!؟ یک عده جوان کم تجربه را اغفال میکنی، تفریحات و سفرهای خارجه شما کجا شبیه مردم است؟
وی افزود: هنرپیشه ای که از طریق انتن جمهوری اسلامی چهره شده، به خود اجازه می دهد در همه مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دخالت کند و اظهارنظر کند.
میری گفت: کانون های خانوادگی را تبدیل به کلاس سواد رسانه ای کنید، بچه های شما هر روز زمین گیرتر می شوند، باید در حوزه های فرهنگی و سواد رسانه ای فعالیت بیشتری کنیم.
میری بیان کرد: کودکان ما در انیمیشن ها قهرمانانی را می بینند که موی بلوند و چشم آبی دارد، ناخوداگاه کودکان ذهن شان منحرف می شود، با وجود این قهرمانان چگونه می خواهیم قهرمانان واقعی را بشناسند؟



 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1