تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۴۲۱۳۸
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

همه پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد فعال است/ اختصاص ۱۷ میلیارد برای آبرسانی به روستاهای لنده

۰
کبنا ؛معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و همچنین اعتبارات استان ۱۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای لنده اختصاص یافت.
 به گزارش کبنا، کیامرث حاجی‌زاده در خصوص سفر به شهرستان لنده گفت: قبل از سفر به مناطق مختلف استان مشکلات را احصاء می‌کنیم اولویت عمران و زیرساخت‌ها را مشخص و تأمین اعتبار می‌کنیم.
 معاون امور عمرانی استاندار با بیان اینکه بیشترین سفر ما به شهرستان دنا بوده، گفت: یکی از بحران‌های که نظام در آن موفق بود موضوع زلزله دنا بود؛ اعتبارات زلزله دنا ۱۰۰ درصد اختصاص یافت و با اعتبار زیرساختی، تسهیلات و بلاعوض افزون بر هزار میلیارد به زلزله سی‌سخت اختصاص یافت.
 وی با اشاره به موضوعاتی مانند مدیریت کرونا، آتش‌سوزی‌های پی‌در پی، خشکسالی و سیلاب که به عشایر مناطق استان خسارت وارد کرد یادآور شد: با این همه این تفاسیر پروژه‌های زیرساختی و عمرانی استان فعال است؛ پروژه‌های کلنگ‌زنی تأمین اعتبار شدند و پروژه‌هایی که به مناقصه رفتند همه فعال هستند.
 معاون استاندار استان با بیان اینکه ترک تشریفات را در پروژه‌های عمرانی حذف کردیم، گفت: برای اینکه میدان رقابت به همه پیمانکاران داده شود و سلامت مناقصه‌ها حفظ شود ترک تشریفات حذف شد.
 وی با اشاره به سفر ۴ ماه پیش به لنده و پیگیری مجدانه برای به نتیجه رسیدن پروژه‌ها گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان به صورت تلفنی پیگیر طرح‌ها بودند، ۷۰ درصد مواردی که در سفر گذشته به لنده وعده دادیم به نتیجه رسیده، اقدام خوبی در دشت‌بن و پل تراب صورت گرفته و پروژه آبرسانی به شهر فجر و شهید رجایی که ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را شامل می‌شود به بهره‌برداری رسید.
 حاجی‌زاده با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی مشخص و محرز است، گفت: محرومیت‌ها زیاد است هر چه کار کنیم باز نیاز به کار بیشتری است، اولویت ما رسیدگی به مناطق محروم است.
 معاون امور عمرانی استانداری بیان کرد: اعتبارات محرومیت‌زدایی ابلاغ و به پروژه‌ها اختصاص داده شد. از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ۱۲ و اعتبارات استانی ۵ میلیارد برای آبرسانی به روستاهای لنده و رفع تنش آبی ۱۲ روستا اختصاص داده شده است.
 وی بیان کرد: مصوب شد مشکل آنتن‌دهی در لنده ظرف دوماه آینده حل شود و شرکت زیر ساخت و مخابرات مشکل ایمنی فیبرنوری را رفع کند.
 حاجی‌زاده عنوان کرد: پیگیری آسفالت جاده‌هایی که اعتبار دارند به راهداری واگذار شد جاده‌های منتهی به قبور شهدا در اولویت هستند؛ بنیاد مسکن و بنیاد علوی هم تا قبل از شروع بارندگی بهسازی معابر را انجام دهند.
 این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۴ برابر شدن اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها گفت: ۷۰ درصد اعتبارات باید صرف زیر ساخت‌های شهری و ۳۰ درصد حقوق نیروها شود اما متاسفانه انباشت نیروی غیرمتخصص در شهرداری‌ها باعث معطلی در پروژه‌ها شده است.
 حاجی‌زاده عنوان کرد: امسال اعتبارات خوبی در حوزه عمرانی به استان اختصاص داده شده اما نگران عدم جذب اعتبارات هستیم.
 معاون امور عمرانی با بیان اینکه با اتصال لنده به محور ملی پاتاوه دهدشت این شهرستان از بن‌بست خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: لنده یکی از قطب‌های گردشگری استان است؛ میراث فرهنگی زیر ساخت‌های گردشگری در لنده و منطقه موگرمون را فراهم کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخصص حاج نصیری چیه و دز پروژه متخصص وجود نداشت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1