تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۴۰۸۸۱
به گزارش کبنا؛

گلایه مندی سرهنگ فیاض پور از مسئولان بخش لوداب در روز سیزده آبان

۲
کبنا ؛سرهنگ فیاض پور فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش لوداب از حضور کم رنگ مسئولان ادارات مختلف در سطح بخش لوداب در روز ۱۳ آبان ابراز گلایه مندی کرد.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛
سرهنگ فیاض پور فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش لوداب در گفت گو با خبرنگار کبنا نیوز ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان افزودند ؛ ۱۳آبان را باید واکنش طبیعی به نظام سرمایه داری در راستای تحقق استقلال و حفظ موجودیت ایران اسلامی دانست. این روز تعبیرگر سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی، مبتنی بر تجربه تاریخی است. نخست، 13 آبان 1343 یادآور خروش بنیان گذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در اعتراض به احیای کاپیتالاسیون و نقض حاکمیت ملی بود که منجر به تبعید ایشان به ترکیه شد. در 13 آبان 57 نیز اعتراض دانش آموزان در جلوی دانشگاه تهران به خون کشیده شد و سرانجام 13 آبان 58 که یادآور تسخیر لانه جاسوسی است که به تعبیر حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، شکل دهنده انقلاب دوم بود و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایه گذاری دوقطبی اسلام- استکبار در تاریخ معاصر را در پی داشت.  
ایشان ادامه دادند بزرگداشت چنین روز مهمی در تاریخ ایران اسلامی وظیفه همه ما مردم شریف ملت ایران است. که انصافا در همه عرصه ها همین مردم هستند که در خطوط مقدم دست به اقدامات جهادی و ایثاری می زنند و تا پای جان خود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند. اما نگرانی و گلایه امروز من نسبت به مسئولانی است که صندلی ریاست خود را مدیون و وام دار خون شهدا و این مردم شریف هستند. انتظار می رود در بخشی(لوداب) که مهد ایثار و شهادت است،و در همه عرصه ها حضور فعال دارد. شایسته است مسئولان و نمایندگان همه ادارات در سطح این بخش در چنین مناسبت های مهمی در کنار عموم مردم حضور به هم رسانند.
فیاض پور در آخر خاطر نشان کردند ؛ بر خود لازم میدانم که از اقشار مختلف مردمی در بخش لوداب و برخی از نهاد ها و ادارات بخش که در این روز مهم حضور به هم رساندند تا این گردهمایی به نحو احسن برگزار گردد کمال تشکر را داشته باشم .
امید است این گلایه تلنگری باشد و بس
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1