تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۳۹۷۲۱
امروز؛

بازدید معاون معاون رئیس جمهور از اندرزگاه زنان یاسوج

۰
کبنا ؛
انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده که به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است با حضور در اندرزگاه زنان زندان یاسوج ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی این مجتمع نیز بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (10 مهرماه 1400) در این بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت : در بازدید از بند زنان زندان یاسوج از نزدیک با فعالیت های که برای توان افزایی زنان زندانی، امورات مددکاری و کمک به حل مشکلات آنان صورت می گیرد ، آشنا شدیم.
خزعلی افزود : یکی از دغدغه های ما شناسایی آسیبها برای خانواده ها بالاخص زنان خانواده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته برای کاهش آسیب ها اهتمام جدی صورت می گیرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه شاهد تلاش های مسئولین ، مددکاران این زندان برای توان افزایی و حل مشکلات زنان زندانی بودیم ، تصریح کرد: گام های مهمی در این راستا برداشته شده است امیدواریم این اقدامات بتوانند زمینه ساز بازگشت این زندانیان به کانون گرم خانواده باشد.
این مقام ارشد در امور زنان و خانواده گفت: توجه به خانواده زندانیان خصوصاً زنان اهمیت زیادی دارد، می‌طلبد تشکلها، فعالین جامعه ما نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند تا آسیب ها کاهش پیدا کند.
وی افزود: در اندرزگاه زنان یاسوج فعالیتهای خوبی از جمله اشتغال و حرفه آموزی، اقدمات فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد که این مقوله درباز اجتماعی آنان بسیار مؤثر است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1