تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۴۲۸۶۰۵
سرپرست روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران گفت؛

تأمین آب شرب روستاهای همجوار تاسیسات نفت و گاز گچساران

۰
کبنا ؛
بارش شدید باران در روزهای اخیر باعث بروز سیلاب در نقاط مختلف محیط‌های پیرامون تاسیسات نفت و گاز گچساران گردید که مشکلاتی برای مردم به دنبال داشت.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران؛ علی جعفری دیزگانی سرپرست روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران روز چهارشنبه 26 آذرماه با اشاره به آسیب دیدن خطوط لوله آبرسانی بر اثر بارش‌های اخیر و ایجاد مشکل برای روستاههای همجوار نفت و گاز گچساران گفت: طی بارندگی اخیر و خسارت ناشی از شکستگی لوله‌های آب شرب، ساکنین تعدادی از روستاهها با مشکل کم آبی مواجه شدند.
جعفری افزود: با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حدوداً ۱۰ میلیون متر مکعب آب شرب طی چند روز گذشته توسط تانکرهای اداره ترابری این شرکت به مردم و همجواران وفادار در روستاههای دژ سلیمان، امامزاده اسماعیل و بابا کلان آبرسانی شده است و تأمین آب تا رفع مشکل و وصل مجدد ادامه خواهد داشت.
جعفری یاد آور شد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خط مقدم تلاش همواره برای خدمت رسانی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی فعالیت مضاعف دارد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
وی در پایان از زحمات مردان سختکوش اداره ترابری، مدیریت خدمات، مدیریت عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تشکر و قدر دانی نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1