تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۷۴۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی باشت ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین از شهرک صنعتی خان احمد باشت بازدید کرد.
 
سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خان احمد باشت در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار داشت: شهرک صنعتی خان احمد در شهرستان باشت به مساحت کلی 100 هکتار در شاهراه حیاتی شمال به جنوب و محور مواصلاتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر قرار دارد که با توجه به موقعیت استراتژیک و ممتازی که دارد از شهرک‌های صنعتی خوب استان محسوب می‌گردد
سید هاشم موسوی جهان آباد افزود: نزدیکی به مراکز استان‌ها و دسترسی به بنادر جنوب برای تجارت و بازرگانی از دیگر مزیت‌های این شهرک است.
 موسوی عنوان کرد: از 100 هکتار مساحت کل اراضی این شهرک  70 هکتار عرصه و زمین صنعتی با زیر ساخت مناسب جهت ایجاد واحد صنعتی فراهم می‌باشد.
وی تصریح کرد: در این شهرک صنعتی با حمایت صورت گرفته در دوسال اخیر خصوصاً با تعریف و اعمال تخفیفات ویژه  از جمله تقیسط بدون بهره حقوق انتفاع و تخفیف 50 درصدی حق بهره برداری از زمین و زیر ساخت‌های صنعتی تعداد 24 قراردارد منعقد گردیده است که 47 درصد از اراضی صنعتی این شهرک با مساحت 33 هکتار واگذار گردیده و در صورت تکمیل عملیات ساخت و ساز و بهره برداری از این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال 575 نفر فراهم خواهد شد.
وی به همکاری دستگاه‌های ذیربط به منظور توسعه و تملک اراضی جدید برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف جذب، سهولت در امر سرمایه گذاری و استقبال و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در خصوص بازدید ازطرح تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با برند «فدکـ» و همچنین طرح تولید مصنوعات کاغذی (شانه تخم مرغ) و طرح تولید سس و کنسروهای غیرگوشتی، اظهار داشت: مهرماه امسال سه قطعه زمین(هرقطعه) به متراژ 3400 مترمربع  جمعا 10200 مترمربع با ظرفیت تولید 18 هزار تن درسال و اشتغالزایی 20 بطورمستقیم و 30 نفر غیر مستقیم در اختیار یکی از سرمایه گذاران صاحب نام استان قرار دادیم.
موسوی جهان آباد گفت: سرمایه گذار (دکتر سید مهدی محمدی) یکی از سرمایه گذاران خیلی خوب و با تجربه این استان می‌باشد که قبلاً در زمینه مرغ و تخم مرغ بسیار موفق عمل کرده است و وی از سرمایه گذاران جوان و پرانرژی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: طرح تولید دام، طیور و آبزیان فدک پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه ای ذیربط در دی ماه امسال به بهره برداری برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهای
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم پروتکل های بهداشتی را راعت کردند😅
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب محمدی جوان خوش فکر
علی زاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام وآرزوی تولید، کارآفرینی واشتغال.
بیش ازهرزمان استان ومردم محروم ما نیازبه ایجاد شغل وتولید سرمایه دارند. هماهنگی والزام بانک های عامل به پرداخت تسهیلات امروزه کلیدی ترین عمل است. دوساله که ما درشهرک صنعتی یاسوج باصرف هزینه، وقت ودغدغه ی زیادموفق به دریافت وام ازبانک کشاورزی نشده ایم.انگاراراده ای به پرداخت وام نیست. شرایط وثیقه گذاری ودریافت وام به این شیوه بی فایده است. ما حتی سوله وتجهیزات با قیمت یک چهارم فعلی پیش فاکتور کردیم وقت کشی بانک وقوانین بازدارنده عملا مارا منفعل کرده ووضعیت راسخت تر.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1