تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۴۲۴۸۲۶
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۴ طرح عمرانی در باشت ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛همزمان سومین روز از هفته دولت ۳۴ طرح عمرانی در شهرستان باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.
 
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در حاشیه آئین بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت در باشت به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح‌ها با ۴۹۱ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی یا بهره برداری شده است.
 
حسین کلانتری بیان کرد: امروز ۱۵ پروژه در باشت با ۲۱۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ طرح دیگر در این شهرستان نیز با ۲۷۷ میلیارد ریال بودجه شروع شد.
 
وی تصریح کرد: چهار طرح هادی، گازرسانی به ۲ روستا، پنج طرح توسعه شهری، اصلاح شبکه برق چند روستا و احداث سایت‌های تلفن همراه از جمله مهمترین طرح‌های قابل بهره برداری هفته دولت امسال در باشت است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۱۲ طرح توسعه شهری، ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی، پنج طرح اصلاح و توسعه برق از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن شروع شده است.
 
کلانتری عنوان کرد: آسفالت روستاهای آهورک، چاه تلخ، لیراب و ملأ سرتیب به مساحت ۴۵ هزار متر مربع، فاز سوم پارک تپه، پارک بانوان، تکمیل بولوار شهید تاجگردون، ساختمان ترمینال از جمله طرح‌های مهم هفته دولت در باشت است که افتتاح شد.
 
خدمات دولت تدبیر و امید در باشت
 
فرماندار باشت نیز در آیین گفت: چهره و نمای این شهرستان با خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه‌های کشاورزی، راهسازی، بهداشت و درمان، توسعه روستایی و شهری متحول شده است.
  ۳۴ طرح عمرانی در باشت کلنگ زنی و افتتاح شد
سید مسعود حسینی افزود: اهمیت یکی از بهترین دستاوردهای دولت در سیلاب سال ۱۳۹۸ نمایان شد که با وجود مستعد بحران بودن برخی نقاط باشت به دلیل ایجاد سازه‌های آبخیزداری در مناطق شلال دون و چاه تلخ ضمن پیشگیری از خسارت به زیرساخت‌های منطقه و اموال شهروندان باعث جلوگیری از فرسایش خاک و ذخیره آب در فصل‌های دیگر نیز شد.
 وی بیان کرد: از هفت سال گذشته تاکنون در زمینه مبلمان شهری با بازگشایی نقاط کور، احداث پارک‌های محله‌ای و بزرگ و ساخت بولوار ۴۵ متری سیمای شهر باشت متحول شد.
 
فرماندار باشت احداث رو گذر این شهر، چهار خطه شدن جاده‌های بوستان، روکش آسفالت معابر محورهای ارتباطی روستایی را از دیگر خدمات برجسته دولت در سال‌های اخیر ذکر کرد.
 
وی تصریح کرد: در هفت سال گذشته ۹۰ درصد از معابر روستاهای این شهرستان آسفالت شده است که رضایتمندی ساکنان مردم مناطق روستایی این خطه را به دنبال داشته است.
 
فرماندار باشت طرح احداث جاده پیچاب به طول ۳۰ کیلومتر را از مهمترین خدمات حوزه راهسازی این شهرستان دانست و افزود: این طرح نقش مهمی در رفاه اهالی تعداد زیادی از روستاهای مسیر دارد.
 
حسینی با اشاره به وقوع سوانح منجر به مرگ سال‌های نه چندان دور در جاده گچساران به باشت بیان کرد: پروژه بزرگ چهارخطه جاده باشت به گچساران از دیگر خدمات ماندگار دولت در این شهرستان بوده است.
 
وی عنوان کرد: ایجاد پمپاژهای آب کشاورزی در مناطق چاه تلخ، غورک، امام ضامن و مله برفی منجر به افزایش درآمد بهره برداران در این شهرستان شده است.
 
وی با اشاره به در دست اجرا بودن خط انتقال حوزه خان احمد و پشت کوه چشم انداز حوزه کشاورزی و بهبود وضعیت معیشتی مردم را روشن ارزیابی کرد.
 
فرماندار باشت ایجاد ۱۵ طرح ورزشی در مناطق شهری و روستایی را دستاوردی برای افزایش نشاط روحی و جسمی کودکان و نوجوانان مناطق روستایی این شهرستان دانست.
 
حسینی با اشاره به اینکه در زمینه گازرسانی انقلاب بزرگی در روستاهای باشت شکل گرفت گفت: این شهرستان تنها پنج روستای محروم از شبکه گاز دارد که در یک قدمی تبدیل به مناطق سبز گازرسانی است.
 
وی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از خدمات انجام گرفته در این شهرستان با پیگیری‌های نماینده ادوار مردم در مجلس نهم و دهم انجام شده که جای قدردانی دارد.
 

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1