تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۲۰۸۸۸
کبنا خبر می دهد؛

قدردانی مسئولان استانی از پرسنل بیمارستان شهید جلیل یاسوج+ تصاویر

۰
کبنا ؛روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه؛ جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و رهامی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان با حضور در بیمارستان شهید دکتر جلیل مرکز معین کرونای استان از زحمات پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.
جمالی معاون استاندار با اهداء لوح تقدیر به دکتر جاودان سیرت سرپرست بیمارستان و همچنین لوح یادبود به مجموعه پرسنل بیمارستان گفت: کادر بهداشت و درمان، سرداران حوزه سلامت بوده و مردم قدردان زحمات شما در بیمارستان شهید جلیل هستند.
وی یاداور شد: ما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و تجربه هشت سال جنگ تحمیلی را داشتیم و این تجربه مدیریت بحران یکی از دلایل موفقیت ما در مبارزه با کرونا است. پزشکان و پرستاران در زمان جنگ در بیمارستان های صحرایی در کنار رزمندگان بودن و شهید می دادند، هم اکنون نیز با تمام توان در میدانی دیگر در حال مبارزه با بیمار نوپدید و خدمت رسانی به مردم هستند.
در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه کادر درمان در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، ابراز داشت: مردم نیز همکاری بی نظری با حوزه بهداشت و درمان داشتند که خود جای تقدیر دارد.
پرویز یزدانپناه افزود: با حمایت های استاندار و سایر نهاد ها و ادارات خوشبختانه تاکنون این بیماری در استان به خوبی کنترل شده است و امیدواریم این همکاری ها بیش از پیش تداوم داشته تا در نهایت بتوانیم به مدد الهی این بیماری را ریشه کن نماییم.
سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج‌ گفت: ما ماراتن سنگینی را پشت سر می گذاریم و با تمام توان در خدمت مردم عزیز خواهیم بود و از مردم شریف استان می خواهم با رعایت موازین بهداشتی تا ریشه کنی کامل این بیماری به سفارشات و توصیه های ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند.
جاودان سیرت افزود: حساسیت و حمایت های مدیران، سازمان ها و دستگاهای مختلف از جمله استاندار محترم، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و هیئت ورزشهای همگانی و قدردانی های مردم، باعث ایجاد انگیزه حوزه درمان استان و افزایش روحیه پرسنل این بیمارستان شده و خادمان حوزه سلامت تا پای جان درخدمت مردم هستند و ما قدردان این حمایت ها هستیم.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان و پرسنل بیمارستان شهید دکتر جلیل قابل تقدیر بوده و ما از اینکه با تمام وجود در کنار مردم و جامعه بودید تشکر می کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1