تاریخ انتشار
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۲۰۱۷۱
کبنا گزارش می‌دهد

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در باره کمک‌های مومنانه ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید فکر کنیم که کرونا به پایان رسیده و همه چیز را رها کنیم، ضمن رعایت اصول بهداشتی به فعالیت‌هایمان برای ریشه کردن این ویروس و دستگیری از نیازمندان ادامه دهیم.
به گزارش کبنا از دهدشت، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمک‌های مؤمنانه شهرستان کهگیلویه که با حضور فرماندار، امام جمعه شهر دهدشت و جمعی از مسئولان برگزار شد، با قدردانی از مسئولان و کادر درمانی و پزشکی در مقابله با ویروس کرونا، بر راه اندازی قرارگاه کمک‌های مؤمنانه تاکید و اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی و نهادها در یک راستا بهره ببریم.
وی به تشریح جامعه هدف کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: باید افرادی که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند، در اولویت قرار بگیرند. افرادی که در شرایط کرونایی آسیب دیده‌اند، در ادامه افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی مورد توجه قرار بگیرند.
آیت الله حسینی افزود: شناسایی افراد نیازمند کمک باید دقیق انجام بگیرد و این کمک‌ها نیز باید در یک ساز و کارهای درستی انجام بگیرد.
نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های مؤمنانه باید رنگ و لعاب مردمی داشته باشد.
آیت الله حسینی اضافه کرد: نباید اجباری در جمع آوری کمک‌های مؤمنانه باشد، بلکه این کمک‌ها باید بر اساس توصیه ودعوت باشد و کارمندان هم می‌توانند بخشی از حقوق خودشان را به این کار اختصاص دهند.
وی توضیح داد که ما می‌خواهیم جامعه اسلامی و نظام اسلامی را با این طرحی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، به جامعه غرب معرفی کنیم که جامعه غربی در این بحران خودش را نشان داد و به طور مثال سالمندان را رها کردند و به اقشار ضعیف بی اعتنا بودند. می‌خواهیم با اجرای این طرح، جامعه اسلامی را یک جامعه انسانی، مهربان، همدل به جهان معرفی کنیم و آن طور که دشمنان تلاش داشتند، جامعه ما را جامعه خونریز و وحشی نشان بدهند، اثبات کنیم که ما در شرایط سخت کنار هم و مهربان نسبت به هم هستم.
 
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه غرب خوی وحشی گری خودش را نشان داد، و در این شرایط نه تحریم‌ها را از ما بر نداشتند، بلکه آن را بیشتر کردند. بنابر این باید این طرح به خوبی انجام بگیرد. در این شرایط کرونایی عده‌ای دچار ضرر و زیان شدند که باید به آنها کمک کنیم.
وی با بیان اینکه نباید فکر کنیم که بیماری کرونا تمام شده است، اظهار داشت: نباید فکر کنیم که کرونا به اتمام رسیده و همه چیز را رها کنیم، بلکه باید ضمن رعایت اصول بهداشتی به فعالیت‌هایمان برای ریشه کردن این ویروس و دستگیری از نیازمندان ادامه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1