تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۱۸۸۲۰
کبنا گزارش می‌دهد

مبارزه عاشقانه جوانان بویراحمد با ویروس کرونا ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ این روزها انتشار ویروس کرونا هر چند موجب نگرانی‌های زیادی در جامعه شده اما برکاتی هم داشته از جمله این که مردم بیش از همیشه به فکر هم‌نوعان خود بوده و البته بیش از پیش رعایت بهداشت و سلامتی خود را می‌کنند.
در این میان گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و جمعیت‌هایی که برگرفته از جوانان پای کار و جهادی هستند در میانه میدان حضور دارند که در همه سال‌های بعد از دفاع مقدس چنین همبستگی و اتحاد میان مردم کمتر دیده شده است.
یکی از این تشکل‌های پای کار که اکنون با همه توان در راستای شکست ویروس کورنا در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد دست به اقدامات خودجوش زده جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب است که عده‌ای جوان عاشق خدمت با هزینه خود شب و روز نمی‌شناسند و در چند جبهه مختلف فعالیت می‌کنند.
محمدرضا مصلحی دبیرکل جمعیت جوانان عصر جدید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گویید متولد سال 65 از دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد هستم و از خانواده‌ای ایثارگر اکنون در خدمت مردم شهر و دیارم هستم یکی از برادرانم در عملیات تاریخی پد خندق در سال 67 به همراه تعدادی از جوانان استان به درجه رفیع شهادت رسید و دو برادر دیگرم نیز در جبهه‌ حضور داشتند که جانباز جنگ تحمیلی به شمار می‌روند.
پدرم نیز در پشت جبهه هیچ گاه از رزمندگان غافل نمی‌شد و همواره پای انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن ایستادیم و هیچ گاه به دلیل مشکلات و کمبودها کنار نکشیدیم و امروز هم در سنگری دیگر در حال خدمت به جامعه هستیم.
محمدرضا به اولین فعالیت‌های اجتماعی خود اشاره می‌کند که جوانی 20 ساله از همان ابتدا به کمک باغداران کاکانی به مردم محروم و مستضعف کمک می‌کرد و سپس در فعالیت‌های تشکیلاتی کار خود را آغاز می‌کند و زائران مستضعف و محروم را به مشهد مقدس می‌فرستد.
مصلحی می‌گوید در فعالیت های سیاسی هم شرکت می‌کنم و به جد پیگیر تحولات سیاسی کشور و استان و منطقه‌ام هستم اما این روزها دیگر رخت و کت سیاسی را از تن درآورده و در هنگامه‌ای که ویروس افیونی کرونا به مردم کشور و استانم حمله‌ور شده وظیفه سربازی در این عرصه را دارم.
او می‌گوید شروع به کارم در زمینه کارهای خیرخواهانه با کمیته خیرین آستان قدس رضوی در استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز شد که در یک قلم همین امسال تاکنون برای چندین و چند جوان و زوج هم استانی جهیزیه تامین کرده‌ایم.
جوان خیر داستان گزارش امروز ما و دبیرکل جوان جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه شخصی که برای تولید ماسک در شهر یاسوج راه‌اندازی کرده اشاره می‌کند و می‌گوید تعدادی از دختران جوان و در کنار آنان چند خیاط باتجربه مشغول تهیه ماسک هستند و همه این کارها با هزینه شخصی انجام شده و امیداورم که تا پایان این جنگ با کرونا این تولید به صورت انبوه ادامه داشته باشد.
وی می‌گویید در کنار تهیه ماسک شبانه عده‌ای از جوانان عضو این تشکل در مناطق مختلف شهر یاسوج و باز هم با هزینه شخصی مشغول ضدعفونی کردن معابر هستند و شب و روز خود را اکنون وقف این کار کرده‌ایم.
مصلحی از جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب بیشتر می‌گوید از تشکلی که در تابستان امسال راه‌اندازی شده و اکنون 2 هزار عضو سازماندهی شده دارد و و همچنان در حال کادرسازی و شبکه‌سازی است.
در همین خصوص محمدرحیم دهرابپور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج که از محل کارگاه جمعیت بازدید می‌کند به خبرنگار ما می‌گوید که چنین اقداماتی قابل ستایش است و باید جوانان از هم اکنون در قالب تشکل‌ها و احزاب و گروه‌های شناسنامه‌دار به فکر خدمت به جامعه خود باشند.
دهرابپور می‌گوید: وقتی تشکل‌ها در همه عرصه‌ها فعالیت داشته باشند و تنها به فکر کارهای سیاسی نباشند در کار خود موفق خواهند شد همچنان که جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب اکنون در حال مجاهدت و خدمت به هم‌نوعان خود هستند.
به گزارش کبنا، همچنین نادر منتظریان از چهره‌های شناخته شده و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از این کارگاه بازدید کرد و گفت: امروز ما هم در یک جنگ قرار داریم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط عبور کنیم.
فرشاد نگین تاجی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز از این کارگاه تولید ماسک دیدار و از جوانان تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای دیدارل دردینه دوا نیکنه خواهشا با دید و بازدیدتو کسانی که در حال کمک هستن مبتلاشون نکنیم
Romania
مديريت جهادي اين نيست برو يد منابع مالي جدب كنيد با پارچه درست كردن چند تا ماسك غير بهداشتي وبدون نظارت وتوي بوق وكرنا كردن مساله حل نميشود بلكه ممكن هست به بيماري دامن زده شىد
آخ تاقیومت
Iran, Islamic Republic of
واقعاسیاسی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
پیوند اصلاحات و پایداری مبارک باد.
خودم
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ ایکنه سی چهار سال ده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1