تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۱۸۵۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

روز درختکاری در گچساران با حضور چند نفر خاتمه یافت / ادارات محیط زیست و منابع طبیعی به بهانه کرونا از تکلیف‌شان غفلت نکنند

۰
کبنا ؛15 اسفندماه در روز درختکاری، نهال کاری در عرصه‌ی طبیعی منطقه‌ی امامزاده جعفر گچساران با همکاری تشکل سبزگامان، منابع طبیعی، محیط زیست، خانه‌ی هنرمندان و هلال احمر صورت گرفت.
 هر چند به دلیل وجود بیماری کرونا، روز درختکاری در گچساران کم رمق تر از همیشه صورت گرفت، اما ادارات محیط زیست و منابع طبیعی که متولیان این موضوع هستند حتی نسبت به تبلیغات برای روز درختکاری هیچ فعالیتی از خود نشان ندادند.
حداقل کاری که این دو اداره می‌توانست انجام دهد تبلیغات و فرهنگ سازی در فضای مجازی بود، اما انگار دوستان فقط منتظر بودند که اتفاقی مثل کرونا گریبان گیر مردم شود تا همه‌ی کارها را به کناری بگذارند و از تکلیفی که بر دوش دارند شانه خالی کنند.
روزی که متاسفانه در یاسوج، کارناوال ماشین‌های اداری مشخص نیست به چه دلیلی در اطراف یاسوج به راه میفتند تا یک روز کاری‌شان را با نهال کاشتن بگذرانند، در حالی که در این روز، مردم باید محور فعالیت‌های این چنینی باشند و سازمان‌ها و ادارات وظیفه تشویق و ترغیب مردم را به دوش داشته باشند، دستگاه‌های اجرایی ترجیح داده‌اند وظیفه اصلی را رها کرده و کار آسانتر را انجام دهند.
 به گزارش کبنا، اگر چه با تلاش شهرداری دوگنبدان به مناسبت هفته درختکاری ۳۶۰ اصله نهال درخت به یاد شهدای شهرستان در سطح شهر و 6 اصله نهال به یاد سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در بوستان معلم کاشته شد. هر چند در اینجا هم مردم کمترین مشارکت را داشتند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418536-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
کاشت درخت چه فایده ای دارد وقتی که نه آبیاری میشود نه مراقبتی از آن بعد از کاشتن فقط نمادین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1