تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۱۸۰۱۶
کبنا گزارش می‌دهد

محمد بهرامی در سی‌سخت: آنهایی که سی سخت را انگور پرور می‌داند، بدانند که سی سخت دیار فرهنگ است / سی‌سخت را به منطقه ویژه اقتصادی و توریستی در سطح ملی تبدیل می‌کنیم

۰
کبنا ؛نطق انتخاباتی محمد بهرامی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر سی‌سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، امروز (سه شنبه 29 بهمن ماه 98) ششمین نطق انتخاباتی محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر سی‌سخت برگزار شد.
 محمد بهرامی در ابتدای صحبت خود در نزدیکی سالروز سقوط هواپیما عنوان کرد: دنا شرمنده تو هستیم، زیرا تو را مقصر کردند. برخی رای سرنوشت ساز خود را برای وزیر ناکارآمد می‌فروشند که این خطای بسیار بزرگی است.
وی در ادامه گفت: عزیزانی که دیار فرهنگ پرور هستند شهر انگور پرور خطاب شدند، ما در دیار فرهنگ، دانش و دانایی هستیم دیاری که تفنگ را به قلم عوض کردند. شما در بحث فرهنگ بر گردن ما حق دارین، مردمانی که هر چه دارند دسترنج خودشان است. 
این کاندیدای مجلس افزود: مردمانی که هیچ گاه دنبال سوء استفاده از رانت نبوده‌اند، اگر یاسوج پایتخت طبیعت است دنا نگین این پایتخت است. 
شهردار اسبق شهر یاسوج اضافه کرد: این منطقه جلودار فرهنگ و دانایی هست براین اساس در رابطه با بحث فرهنگی و چگونه از این مقوله استفاده کردند و خود را نجات دادند. اروپا حدود ۴قرن در بحث فرهنگ کار کردند تا منتج به انقلاب فرهنگی شد و در نهایت ارزش افزوده‌ای برای خود بدست آوردند. خیلی از بزرگان علمی ما و نخبگان متأثر از این نگرش و طرز نگاه هستند.
بهرامی گفت: امروز همه ما اگر می‌خواهیم در زمینه رشد و توسعه قدم برداریم باید از این الگو استفاده کنیم. ما با برخی عزیزان که صحبت می‌کنیم گلایه می‌کنند که برخی ها ما شهروندان را درجه‌بندی می‌کنند. به باور بنده، ما شهروند درجه یک و دو نداریم، ما باید جامعه ای سراسر نخبگانی داشته باشیم، ما باید از حقوق قانونی و شرعی نخبگان دفاع کنیم.
وی در ادامه بیان کرد: امروز در این رقابتی که در پیش رو داریم دو نوع روش، نگاه و شیوه روبه رو هستیم. رقبای ما در زمینه عمران، ابادی، رشد و توسعه هیج تخصصی ندارند. شیوه دیگر شیوه فن سالاری و تخصص گرایی است. کسی که در زمینه عمران ابادانی و توسعه  برنامه دارد جز محمد بهرامی نیست.
مردم میگویند که ما نماینده انتخاب کردیم که از حق ما دفاع کند ما نماینده انتخاب کردیم که خودمان اعتراض نکنیم. زبرا هر گاه نمایندگان نتوانند از حقوق ما دفاع کنند ما باید سعی کنیم خودمان از حقمان دفاع کنیم. ما فن سالاران و متخصصان هستیم، ما شاخص های توسعه را بررسی کردیم عمق محرومیت بالاست، اما در این منطقه به دلیل سخت کوشی، دانایی و شرایط رفاهی خود مردم گام ها را برداشته‌اند ولی آیا مسئولین و دولتمردان به وظیفه‌شان که در شأن آنها باشد برداشته اند؟!
بهرامی گفت: برخی از مسئولین به بهانه‌های مختلف خود را تبرئه می کنند اما این مساله قابل پذیرش نیست، ما میخواهیم این منطقه را به یک منطقه ویژه اقتصادی و توریستی در سطح ملی تبدیل کنیم.
در بعضی از این نقاط می‌گویند باید کارخانه احداث شود، در این منطقه اگر قرار هست کارخانه‌ای تاسیس شود باید صنایع تبدیلی ایجاد کنیم. در این زمینه و در این منطقه باید کارهای جدی صورت دهیم.
محمد بهرامی در آخر به این نکته اشاره کرد که: متاسفانه در کشور ما برنامه مدون و خاصی برای حمایت از بخش کشاورزی وجود ندارد و چرا ما از الگوهای برتر استفاده نمی‌کنیم و با توجه به شرایط بومی و محلی پیاده نمی کنیم.
امیدواریم که به امید خدای توانا و لطف شما مردم عزیز، برنده این دوره از انتخابات باشیم و به عزت دنا قسم که اقتدار شما را دوباره احیا خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

روایی
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت که واقعیات میگی وجدانم نمیخواستم اصلا رای بدم به خاطر سخنرانی هات خودم خانوادم و فامیلم با تمام وجود رای میدیم فقط دکتر بهرامی👏👏
مهدی پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی سختکوش و توانا از الان پیروزی بهتون تبریک میگم
نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
انصافا فقط دکتر بهرامی شایستگی دارن به حول قوه الهی قطعا پیروز انتخاباتیم یا علی مدد
معصومی
Iran, Islamic Republic of
ای جونت کنم عالی سخنرانی میکنی رای ما فقط دکتر بهرامی
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
چرا عکس از خانم ها نگذاشتی ؟معلومه چون این جماعتی است که هر جا می ری با شما هستن
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
هزار ماشالا جمعیت دکتر بهرامی از الان باید در بهارستان دید یا علی مدد
علی پور دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت که حرف دل همه مردم میزنی، از هر کسی سوال میپرسیم کاندیدت کیه میگه دکتر بهرامی، با اختلاف برنده انتخابات هستن دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
مواظب باش چپ نکنی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پیشاپیش هتریک در باخت را جشن بگیرید
Iran, Islamic Republic of
بهراميه شک نکنید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف مردم سی سخت.ترس شکست به تن رقبا انداخت
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی الحق که نماینده بودن شایسته و برازنده شما میباشد
ساعد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی مرد خلاق و عمل گرا مردی از جنس آفتاب.
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1