تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۱۷۶۸۷
کبنا خبر می دهد؛

دیدار حسین کلانتری با خانواده های شهید

۰
کبنا ؛حسین کلانتری عصر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید بشارت پوردیان، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بوده و پاسداری از خون شهدا و الهام گرفتن از راه و منش آنها ضروری است.
استاندار با اشاره به طرح مشکلات خانواده شهید بشارت پوردیان در این دیدار، اظهار کرد: پیگیری لازم برای رفع مشکلات این خانواده شهید گرانقدر انجام خواهد شد.
وی ابراز داشت: تاکید ما بر رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است و باید متولیان گام‌های مؤثری در این راستا بردارند.
کلانتری همچنین با اشاره به طرح موضوع مشکلات راه ارتباطی منطقه مورنا محل آرامگاه شهید بشارت پوردیان، اظهار کرد: پیگیری لازم برای مطالعات راه ارتباطی منطقه از طریق بنیاد شهید انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی  انجام خواهد شد.
شهید بشارت پوردیان در تاریخ ۱۳ شهریور ۶۵ در منطقه پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در دیدار با خانواده شهیدان تقوی گفت: جامعه نیازمند تبیین اندیشه های شهدا بوده و نگاه عمیق فرهنگی شهید تقوی یک فرصت ارزشمند برای تبیین در سطح جامعه است.
کلانتری در دیدار با خانواده شهیدان عبدالمحمد تقوی و منصور تقوی افزود: شهید عبدالمحمد تقوی در جوانی پیام روشنی برای نسل جوان انتقال داد و و وظیفه همه ما در تبیین چنین ظرفیت‌هایی در سطح جامعه است.
کلانتری با اشاره به کتاب‌ها، مطالب و موارد دینی اخلاقی و اجتماعی طرح شده توسط شهید اظهار کرد: شهید اهل فن و اندیشه ورز بود و باید از این ظرفیت برای تبیین در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان استفاده کرد.
کلانتری همچنین با اشاره به نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر یاسوج به نام شهیدان تقوی خاطر نشان کرد : در این راستا نیز پیگیری لازم عملیاتی خواهد شد.
گفتنی است  شهید عبدالمحمد تقوی از جمله روحانیون استان کهگیلویه و بویر احمد بود که در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و وی توانست در سن ۲۰ سالگی ۱۲ جلد کتاب به رشته تحریر درآورد و از شهدای شاخص استان محسوب می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط حاج موسوی
حاجی کاش کاندید میشدی
شهر
Iran, Islamic Republic of
یاد و خاطره شهید والا مقام بشارت پوردیان گرامی باد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1