تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۱۷۰۵۶
در ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

دستور تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات روستای بلوط بلند لوداب

۱
کبنا ؛

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیداری فشرده با قشرهای مختلف مردمی از دورترین و محروم ترین نقطه استان یعنی روستای بلوط بلند لوداب و همچنین برخی سرمایه گذاران و بخش خصوصی دیدار و ضمن آشنایی نزدیک با مشکلات، تنگناها و خواسته های بحق آنان بر رفع سریع مشکلات این افراد نیز تاکید کرد.
از توسعه و کمک به بهبود وضع رفاه اجتماعی  تا تحقق حقوق شهروندی، توجه به امر توسعه روستاها با توزیع عادلانه امکانات و همچنین رفع موانع تولید بر سر راه تولید کننده و سرمایه گذار و نیز پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض به سرمایه گذاران و طرح های راکد خواسته ها و دغدغه هایی بود که از زبان ملاقات کنندگان با کلانتری مطرح شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار و ملاقات مردمی با دعوت از هر یک از دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی و همچنین بانک های عامل و یا نهادهای نظارتی که گره مشکلات مراجعه کنندگان پیش انها بود قول مساعد برای رفع مشکلات و تحقق خواسته های آنان را گرفت.
کلانتری تاکید کرد: دیدارها و ملاقاهای عمومی مسئولان و متولیان امر با مردم منجر به انجام تصمیم های بهتر، جامع تر و راهگشا در حل مشکلات و دغدغه های جدی آنان خواهد شد.
کلانتری یاداور شد: دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند مشکلات و درخواست های مردمی در دیدارهای عمومی استاندار و مسئولان و متولیان امر را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات روستای بلوط بلند لوداب
در میان این درخواست کنندگان، حضور یک خانم عضو شورای اسلامی روستای بلوط بلند لوداب بیش از همه توجه را به خود جلب کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد پس از شنیدن مشکلات این روستا از زبان عضو شورای شهر در این زمینه خواستار تشکیل کارگروه ویژه ای با محوریت دفتر روستایی استانداری برای پیگیری و تسریع در رفع مشکلات و خواسته های مردم این روستا شد.
 کلانتری در این دیدار مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی ، راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای ، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین معاونان اقتصادی، عمرانی و حوزه امور بانوان استانداری و نیز شخص فرماندار بویراحمد و بخشدار لوداب را موظف به بازدید و حضور میدانی  ظرف هفته جاری از این روستا و سایر روستاهای اقماری و حومه بخش لوداب کرد.
وی بیان کرد: مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نتایج این سفر و بازدید میدانی و همچنین مصوبات اجرایی دستگاه های مربوطه را روز شنبه هفته آینده به دفتر استاندار برای پیگیری و رفع مشکلات و تنگناهای مردم این روستا و بخش لوداب ارائه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1