تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۰۶۰
کبنا گزارش می‌دهد:

گرامی‌داشت 9 دی در گچساران برگزار شد

۰
کبنا ؛
مراسم با شکوه 9 دی در گچساران با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
دریادار صفاری در مراسم ۹ دی گچساران به سخنرانی پرداخته و گفت: به صحنه آمدید و نشان دادید پیرو اسلام و قران کریم و ولایت فقیه هستید، و همیشه در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی خواهید کرد. 
وی بیان کرد: امروز به نام روز هوشیاری و بصیرت نام گرفته، بعضی مواقع لازم است انسان به تاریخ برگردیم و ریشه یابی کنیم، زمانی که فتنه ۸۸رخ داد ریشه هایش چه بود، مسببینش که بودند.
وی ابراز کرد: تفکر غرب گرایی از زمان انقلاب بوده و همچنان ادامه دارد که تفکر مخالف اسلام است، تفکر غربی یعنی اینکه قشر عظیمی باید سرمایه کشور را ببرند و بقیه کارگر باشند، مدرک تخصیلی شان را از انجا گرفته اند، چشم شان هم دنبال آن ور است. هنوز هم دنبال تفکر غرب گرایی هستند. 
دریادار صفاری خاطرنشان کرد: امریکا به این ادم ها و نخصوصا نخبگان سیاسی امید پیدا کرده است. هدایت می کند و خوراک می دهد، یعنی دشمن از اول انقلاب به سلطنت طلبان، منافقین، ملی مذهبی ها دل خوش کرد، و وقتی دیدند نتیجه نداد، جنگ را تحمیل کرد. و بعد دیدند ایران یه مقدار قدرتمند کرد. حضرت امام می گفت جنگ بود که دشمنان داخلی و خارجی ما را شناساند، قبل از آن ابهام داشتیم و نمی دانستیم. 
دریادارصفاری گفت: احمدی نژاد در انتخابات برنده شد، استکبارستیزی علیه اسرائیل و دیگران را مطرح کرد و جریان مخالف تصور کرد در زاویه قرارگرفته است، به این جمع بندی رسیدند که هرطور هست احمدی نژاد برای دور دوم برنده نشود، تهران بیشترین بلوا را داشت، تا اینکه ۷ دی روز عاشورا شد، و به مساجد حمله کردند، قرآن را آتش زدند، یکباره غیرت دینی مردم ایجاد شد، و ابهام برطرف شد. مردم به صحنه آمدند، خبرنگارها تحلیل کردند که به جز در زمان انقلاب تا به حال چنین جمعیتی به صحنه نیامده بود. اردیبهشت سال گذشته ترامپ از برجام خارج شد و به اروپا گفت باید با من همراه باشید. 

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

جمنتا
Iran, Islamic Republic of
جمعا ۱۰۰ نفر نیومده بود
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی نیست
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
آقای شمخانی فرمودن همون نارضایتی مردم
هومان
Iran, Islamic Republic of
خداییش چکار کردین که کسی نیومده سردار خودت قضاوت کن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1