تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۱۵۸۷۹
انتخابات باید امانت دارانه،بی طرفانه و در سلامت و امنیت کامل باشد

تصایر نشست استاندار با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد پیرامون انتخابات

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز (سه شنبه 3 دی ماه 98) در نشست اعضای ستاد انتخابات استان که با حضور معاونین استاندار، فرمانداران، بخشداران و معاونان فرمانداران در ساختمان دولت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یک انتخابات بی طرفانه، امانت دارانه و در سلامت و امنیت کامل راهبرد، مبنا و در عین حال تکلیف اصلی مجریان و متولیان انتخابات در استان است.
حسین کلانتری گفت: بدون شک فرمانداران و بخشداران بیش از همه پیشگام و در خط مقدم تحقق این امر مهم قرار دارند.
استاندار بر حساسیت، تعهد و مسئولیت پذیری و حراست و صیانت از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس تاکید و با بخشداران و معاونان فرمانداران نیز اتمام حجت کرد.
کلانتری رعایت مر قانون، بی طرفی، امانت داری و سلامت کامل انتخابات را به بخشداران و معاونان فرمانداران نیز گوشزد کرد.
وی یاداور شد: بدون شک چنانچه به این اطمینان برسم که فرماندار یا بخشدار و یا هر مجری انتخاباتی در تعهدش ذره ای کوتاهی کند در تغییر آن حتی در روز انتخابات درنگ نخواهم کرد.
کلانتری با اشاره به حضور برخی مدیران و افراد دارای مسئولیت در میتینگ ها و نشست های انتخاباتی کاندیداها نیز گفت: ملاک ومعیار در این راستا نیز قانون است.
وی ادامه داد: البته برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه ای دستور دادم که بررسی دقیق صورت گیرد و هر مدیری که در این مدت و تا زمان برگزاری انتخابات در نشست ها و جلسات نامزدی خاص شرکت کرده به هیچ وجه مسئولیتی در امر برگزاری انتخابات نداشته باشد.
استاندار در ادامه به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان ماموریت داده که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و یا بخشداری در متینگ های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از ستاد انتخابات و مجموعه انتخابات جایگاهی نداشته باشد.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مجریان انتخابات گفت: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم،چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می گیرند و ما فقط مجری و برگزار کننده انتخابات هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بخشداران تاکید کرد که خود را وامدار و وابسته به هیچ شخص، جریان و گروه خاصی نکنند و محکم و با اقتدار به وظایف و مسئولیت خطیر خود در انتخابات عمل کنند و بدون شک مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از این مدیر و یا فرماندار و بخشدار پاک دست، متعهد ، مسئولیت پذیر و امانت دار حمایت قاطع خواهند کرد.
وی انتخابات را صحنه همدلی، انسجام، غرور و صلابت دانست و برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم و در تراز جمهوری اسلامی در روز دوم اسفندماه را ضروری برشمرد.
کلانتری تصریح کرد: هم اکنون بهترین همکاری و تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن وجود دارد و با تدابیر لازم تمام منفذها برای هرگونه تخلف احتمالی مسدود شده است.
کلانتری با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه ای وارد و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: مسائل طایفه ای، باندی، قومی، قبیله ای و حزبی در انتخابات جایی ندارد و قرار گرفتن بر مدار قانون و اجرای آن ملاک اصلی مجریان انتخابات  است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ببینیم
Iran, Islamic Republic of
گپ
سید حسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر کلانتر شما در قبال رای همه مردم مسئولین خدای نکرده کوتاهی در انتخابات نشود توسط انتخابات که روز قیامت باید جوابگو باشید پس همونجوری که در مسائل مدیریتون دارید بخوبی پیش میرین نظارت کامل روی انتخابات داشته باشین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1